Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроніка
Код дисципліни: 6.171.00.O.043
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Електронна інженерія
Лектор: Викладацький склад кафедри
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання бакалаврської випускної кваліфікаційної роботи має за мету реалізацію таких завдань: - систематизацію, закріплення та поглиблення теоретичних і практичних знань та вмінь зі спеціальності «Електроніка» та застосування їх під час виконання конкретних наукових, проектних, технічних, економічних, виробничих та інших завдань; - освоєння початків майбутньої спеціальності та використання їх для вирішення конкретних інженерних та науково-технічних задач; - розвиток навиків самостійної роботи й оволодіння методикою дослідження та експерименту, пов’язаних з темою роботи; - підготовка і реалізація плану досліджень; - правильне оформлення результатів роботи у вигляді науково-технічного звіту; - публічний захист роботи.
Завдання: Інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, під час професійної діяльності у галузі електроніки, або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електроніки. Загальні компетентності: ЗК2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності: СК1. Здатність використовувати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів для проектування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки. СК8. Здатність вирішувати інженерні задачі в галузі електроніки з урахуванням всіх аспектів розробки, проектування, виробництва, експлуатації та модернізації електронних приладів, пристроїв та систем. СК9. Здатність визначати та оцінювати характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв для проектування мікропроцесорних та електронних систем, пристроїв функціональної, квантової та лазерної електроніки. СК10. Здатність застосовувати на практиці галузеві стандарти та стандарти якості функціонування пристроїв та систем електроніки. СК11. Здатність контролювати і діагностувати стан обладнання, застосовувати сучасні електронні компоненти та технічні засоби, виконувати профілактику, ремонт та технічне обслуговування електронних пристроїв та систем, монтувати, налагоджувати та ремонтувати аналогові, цифрові та оптичні модулі, розробляти та виготовляти друковані плати, розробляти програмне забезпечення для мікроконтролерів.
Результати навчання: Програмні результати навчання: Р 1. Описувати принцип дії за допомогою наукових концепцій, теорій та методів та перевіряти результати при проектуванні та застосуванні приладів, пристроїв та систем електроніки. Р 6. Застосовувати експериментальні навички (знання експериментальних методів та порядку проведення експериментів) для перевірки гіпотез та дослідження явищ електроніки, вміти використовувати стандартне обладнання, планувати, складати схеми; аналізувати, моделювати та критично оцінювати отримані результати. Р 7. Аналізувати складні цифрові та аналогові інформаційно-вимірювальні системи з розширеною архітектурою комп’ютерних та телекомунікаційних мереж з урахуванням специфікації вибраних технічних засобів електроніки та відповідної технічної документації. Р 8. Визначати та ідентифікувати математичні моделі технологічних об’єктів при розробці у комп’ютерному середовищі нових складних електронних систем та виборі оптимального рішення. Р 9. Проектувати складні системи реального часу та засоби збору і обробки інформації, узгоджені з заданими інформаційними та програмними засобами шляхом застосування програмного забезпечення для вбудованих систем на основі мікроконтролерів. Р 10. Розробляти технічні засоби для побудови та діагностування технічного стану електронних пристроїв та систем, організовувати та проводити плановий та позаплановий ремонт, налагодження та переналагодження електронного устаткування у відповідності до поточних вимог виробництва. Р 13. Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність. Р 15. Виявляти навички самостійної та колективної роботи, лідерські якості, організовувати роботу за умов обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність. Р 17. Демонструвати навички проведення експериментальних досліджень, пов’язаних з професійною діяльністю; вдосконалювати методики вимірювання; контролювати достовірність отриманих результатів; систематизувати та аналізувати дані, отримані експериментальним шляхом. К1. Володіння та користування типовими для професійної комунікації лексико-синтаксичними моделями і професійною комунікацією, побудова комунікацій в усній і письмовій формі державною та іноземною мовами, виходячи із цілей і ситуацій спілкування. К5. Розроблення планів комунікацій у проекті; підготовка та проведення нарад; виявлення проблем і діагоностика конфліктів при виконанні робіт. АВ2. Відповідальне ставлення до професійних обов’язків та виконуваних робіт, самостійність у прийнятті і виконанні рішень в процесі подолання навчальних труднощів, спираючись на власний досвід творчого розв’язання поставлених проблем. АВ3. Самостійність при опрацюванні, інтерпретації та узагальненні даних, відповідальність за оперативність, точність і достовірність подачі інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: виконання індивідуального навчального плану здобувача вищої освіти; практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи. Кореквізити: захист бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота є завершальним етапом бакалаврської програми підготовки. Кваліфікаційна робота повинна містити розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми в сфері електроніки, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов і передбачає застосування теорій та методів електроніки. Бакалаврська кваліфікаційна робота виконується у формі дослідницького проекту в рамках кафедри. Робота доводить уміння автора використовуючи теоретичні знання та практичні навички, отримані при освоєнні освітньо-професійної програми.
Опис: Виконання етапів бакалаврської кваліфікаційної роботи: Збирання та обробка інформаційних матеріалів. Аналітичне обгрунтування технічних аспектів. Розробка технічних задач. Економічне обгрунтування. Охорона праці. Виконання графічної частини. Оформлення пояснювальної записки.
Методи та критерії оцінювання: Поточний та підсумковий контроль: виконання завдань згідно затвердженого плану-графіку виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи; відгук керівника роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі: виконання та захист бакалаврської кваліфікаційної роботи -100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вимоги до виконання курсових, бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт: метод. вказівки для здобувачів вищої освіти спеціальності 171 «Електроніка» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти / уклад.: Г.І. Барило, М.С. Івах. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2021. - с. 33. 2. Методичні вказівки до організації та проведення усіх видів практики студентів спеціальності 171 «Електроніка» за першим (бакалаврським) та за другим (магістерським) рівнем вищої освіти денної та заочної форми навчання / Укладачі: Микитюк З.М., Кремер І.П., Івах М.С. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2019. – 23 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).