Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Електроніка
Код дисципліни: 7.171.03.O.016
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Електронна інженерія
Лектор: Викладацький склад кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми професійної діяльності у галузі електроніки та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій у галузі електроніки та характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності:
ЗК2. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК3. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Фахові компетентності спеціальності:
ФК2. Здатність планувати і реалізовувати інноваційні проекти у сфері електроніки, захищати права на інтелектуальну власність.
Результати навчання: РН2. Моделювати та експериментально досліджувати об’єкти та процеси в електроніці та технології електронної промисловості.
РН7. Здійснювати інформаційний та науковий пошук з використанням наукової, технічної та довідкової літератури, баз даних і знань, інших джерел інформації, критично осмислювати та інтерпретувати наявні знання та дані, формувати напрями досліджень і розробок з урахуванням вітчизняного й закордонного досвіду.
РН9. Координувати роботу колективів виконавців в галузі наукових досліджень, проектування, розробки, аналізу, розрахунку, моделювання, виробництва та тестування електронних компонентів, пристроїв і систем з урахуванням вимог дотримання громадянських та моральних цінностей, прав і свобод людини, верховенства права.
РН12. Узагальнювати сучасні наукові знання в галузі електроніки та застосовувати їх для розв’язання складних науково-технічних задач, доведення отриманих рішень до рівня конкурентоспроможних розробок, втілення результатів у бізнес-проектах.
К1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
К2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: нормативні та професійно-орієнтовані навчальні дисципліни;
кореквізит: практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерські кваліфікаційні роботи є самостійною інженерно-технічною або науково-дослідною роботою студентів, яка виконується під керівництвом викладачів кафедри і за своїм змістом та обсягом відповідає дисципліні, що вивчається та знанням студентів на цьому етапі навчання.
Опис: Захист магістерської кваліфікаційної роботи відбувається згідно зі встановленим графіком захистів. Захист виконаної магістерської кваліфікаційної роботи відбувається на відкритому засіданні екзаменаційної комісії шляхом:
а) подання студентом МКР (до роботи додаються рецензія, відгук і висновок керівника);
б) презентування студентом графічних листів (слайдів) за темою роботи;
в) відповіді студента на запитання членів екзаменаційної комісії та на зауваження, вказані у рецензії.
Методи та критерії оцінювання: Поточний та підсумковий контроль: оцінювання змісту та представлення магістерської кваліфікаційної роботи на відповідність індивідуальному завданню; відгуку керівника, відгуку рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі: Виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи -100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вимоги до виконання курсових, бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт: метод. вказівки для здобувачів вищої освіти спеціальності 171 «Електроніка» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти / уклад.: Г.І. Барило, М.С. Івах. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2021. - с. 33.
2. Методичні вказівки до організації та проведення усіх видів практики студентів спеціальності 171 «Електроніка» за першим (бакалаврським) та за другим (магістерським) рівнем вищої освіти денної та заочної форми навчання / Укладачі: Микитюк З.М., Кремер І.П., Івах М.С. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2019. – 23 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).