Комп'ютерний інжиніринг в машинобудуванні

8.133.00.06 Комп'ютерний інжиніринг в машинобудуванні
Кваліфікація: Магістр з галузевого машинобудування
Рік вступу: 2023
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1.5 роки
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Механічна інженерія
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Програмні результати навчання: Результати навчання: 1. Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних та інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі. 2. Знання та розуміння механіки і машинобудування та перспектив їхнього розвитку. 3. Знати і розуміти процеси галузевого машинобудування, мати навички їх практичного використання. 4. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні. 5. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси та методи. 6. Відшуковувати потрібну наукову і технічну інформацію в доступних джерелах, зокрема, іноземною мовою, аналізувати і оцінювати її. 7. Готувати виробництво та експлуатувати вироби галузевого машинобудування протягом життєвого циклу. Знання: 1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. 2. Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань. Уміння: 1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань за процедур. 2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах. 3. Здатність розв'язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності. Комунікація: 1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. 2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Автономія і відповідальність: 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня