Комп'ютерний інжиніринг в машинобудуванні
8.133.00.06 Комп'ютерний інжиніринг в машинобудуванні
Кваліфікація: Магістр з галузевого машинобудування
Рік вступу: 2023
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1.5 роки
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Механічна інженерія
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Програмні результати навчання: Результати навчання:
1. Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних та інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі.
2. Знання та розуміння механіки і машинобудування та перспектив їхнього розвитку.
3. Знати і розуміти процеси галузевого машинобудування, мати навички їх практичного використання.
4. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні.
5. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси та методи.
6. Відшуковувати потрібну наукову і технічну інформацію в доступних джерелах, зокрема, іноземною мовою, аналізувати і оцінювати її.
7. Готувати виробництво та експлуатувати вироби галузевого машинобудування протягом життєвого циклу.
Знання:
1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень.
2. Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань.
Уміння:
1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань за процедур.
2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах.
3. Здатність розв'язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності.
Комунікація:
1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
2. Використання іноземних мов у професійній діяльності.
Автономія і відповідальність:
1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів.
2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня