Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.027
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н, проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність продемонструвати глибинні знання історичних та сучасних концептуально-методологічних та методичних засад підприємницької діяльності; - уміння обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері підприємництва; - уміння проводити наукові дослідження та виконувати наукові проекти на засадах ідентифікування актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків і пропозицій. - уміння оцінювати ринкову придатність наукової ідеї та науково-технічної розробки; - уміння обирати та застосовувати методогію та інструментарії наукового дослідження при здійсненні емпіричних досліджень різних предметних сфер синектики під час прийняття рішень щодо позиціонування та просування товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління підприємництвом на засадах евристики. Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності. Евристика. Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей. Синектика. Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємництвом
Короткий зміст навчальної програми: Синектика як метод пошуку нових рішень у сфері маркетингових комунікацій Механізми генерування ідей побудови програми маркетингової комунікації із використанням синектики Генерування ідей розробки рекламної компанії на основі синектики Генерування ідей розробки засобів персональних продажів на основі синектики Генерування ідей розробки технології стимулювання збуту на основі синектики Генерування ідей розробки зв’язків з громадськістю (Public Relations) на основі синектики Генерування ідей розробки засобів прямого маркетингу (Event Marketing) на основі синектики
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю (30 балів) та виконання екзаменаційної роботи (70 балів).
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., , Бець М.Т.– Львів, 2016. – 12 с. 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т.– Львів, 2016. – 20 с. 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” / Укл.:Князь С.В., , Бець М.Т.– Львів, 2016. – 33с. 4. Синектика як метод активізації творчого мислення персоналу. Ястремська О. М., Сиваш Ю. М.// Проблеми економіки № 2, 2014. – С.219-223. 5. Семенова К. Д. Обґрунтування господарських рішень та оцінювання ризиків: навчальний посібник. - Одеса: ОНЕУ, Ротапринт, 2013. - 320 с.