Споживча безпека і комфорт у сфері електронної комерції
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.028
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: к.е.н, ст. викл. В.В. Косовська
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - розуміння сучасних тенденцій у сфері реалізації електронної комерції;
- уміння забезпечити споживчу безпеку та комфорту споживання;
- обізнаність із технологіями віртуальної економіки та методами пошуку і дослідження інформації про реалізацію електронної торгівлі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління підприємництвом на засадах евристики. Розвиток підприємництва на засадах сталого розвитку. Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача. Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності. Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей. Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством
Короткий зміст навчальної програми: Сучасні тенденції у сфері реалізації електронної комерції. Методологія та інструментарії наукових досліджень при здійсненні теоретичних та емпіричних досліджень у сфері споживчої безпеки і комфорту електронної комерції. Технології віртуальної економіки. Методи пошуку і дослідження інформації про реалізацію електронної торгівлі. Споживча безпека і комфорт у сфері електронної комерції. Методи захисту інформації у віртуальній торгівлі та забезпечення необхідного рівня комфорту споживання продукції, яка розповсюджується з використанням електронної комерції
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю (320 балів) та виконання екзаменаційної роботи (70 балів).
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Косовська В.В., Бець М.Т.– Львів, 2016. – 12 с.
2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Косовська В.В., Бець М.Т.– Львів, 2016. – 20 с.
3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” / Укл. Князь С.В., Косовська В.В., Бець М.Т.– Львів, 2016. – 33с.
4. Маєвська А.А. Електронна комерція і право: навч-метод. Посібник. Х.: 2010
5. Юдін О.М. Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток: монографія. Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011