Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.023
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н. проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у молодих науковців здатності кількісного та якісного оцінювання інтелектуального потенціалу підприємства та процесів у сфері антикризового управління підприємством та вивчення питань економікоматематичного моделювання та соціально-економічного діагностування інтелектуального потенціалу та його об’єктів у сфері антикризового управління підприємством.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у молодих науковців компетентностей: загальних: - здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми в процесі інноваційнодослідницької та професійної діяльності, комерціалізувати оригінальні наукові дослідження; - ґрунтовні знання та розуміння філософської методології пізнання, ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей; - здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань; - уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби; - здатність бути цілеспрямованим та наполегливим, самовдосконалюватись впродовж життя, усвідомлювати соціально-моральну відповідальність за одержані науковірезультати; - здатність ініціювати, обґрунтовувати та управляти актуальними науковими проектами інноваційного характеру, самостійно проводити наукові дослідження, взаємодіяти у колективі та виявляти лідерські здібності при виконанні наукових проектів. фахових: - уміння здійснювати економіко-математичне моделювання та соціально-економічне діагностування інтелектуального потенціалу та його об’єктів у сфері антикризового управління підприємством; - уміння робити пошук і дослідження інформації про реалізацію антикризового управління; - знання методології та інструментаріїв наукових досліджень при здійсненні теоретичних та емпіричних досліджень у сфері антикризового управління
Результати навчання: Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: - уміння здійснювати кількісне та якісне оцінювання інтелектуального потенціалу підприємства та процесів у сфері антикризового управління підприємством; - уміння продемонструвати обізнаність і розуміння теоретично-методичних положень у сфері вимірювання інтелектуального потенціалу, - оцінювати вплив інтелектуального потенціалу на розвиток організації при реалізації антикризового управління.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: правління підприємництвом на засадах евристики Розвиток підприємництва на засадах сталого розвитку Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей Споживча безпека і комфорту сфері електронної комерції
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни розглядаються питання кількісного та якісного оцінювання інтелектуального потенціалу підприємства та процесів у сфері антикризового управління підприємством; питання обізнаності і розуміння теоретично-методичних положень у сфері вимірювання інтелектуального потенціалу; оцінювання впливу інтелектуального потенціалу на розвиток організації при реалізації антикризового управління; питання економіко-математичного моделювання та соціально-економічного діагностування інтелектуального потенціалу та його об’єктів у сфері антикризового управління підприємством
Опис: Кількісне та якісне оцінювання інтелектуального потенціалу підприємства та процесів у сфері антикризового управління підприємством Теоретично-методичні положення у сфері вимірювання інтелектуального потенціалу Вплив інтелектуального потенціалу на розвиток організації при реалізації антикризового управління Економіко-математичне моделювання та соціально-економічне діагностування інтелектуального потенціалу та його об’єктів у сфері антикризового управління підприємством Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 30 балів Усне опитування на практичних заняттях (8) Вирішення ситуаційних завдань (8) Доповіді та виступи на практичних заняттях (6) Вирішення домашніх завдань (8) Екзаменаційний контроль 70 балів - письмова компонента (60) усна компонента (10)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни з “ Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємством” / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. Рекомендована література Базова 1. Кукоба В. П. Антикризове управління підприємством: задачі, ситуаційні вправи та кейси: практикум К.: КНЕУ, 2013. 2. Корягина Н. Д. Антикризисное управление : ученик М. : Издательство Юрайт, 2015 3. Пєнкіна Т. Є. Антикризове управління підприємством: навчальний посібник К.: КНЕУ, 2014 Допоміжна 1. Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю. Зовнішньоекономічні операції і контракти: навчальний посібник. Львів: Магнолія, 2014 2. Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю. Основи зовнішньоекономічної діяльності: навчальний посібник. К.: Знання, 2013 Інформаційні ресурси 1. Режим доступу: https:// www.problecon.com/thematic-search/?theme=economics – економіка та управління підприємствами 2.Режим доступу: https:// www.libr.dp.ua/site-libr/?idm=1&idp=22&ida=495 – система антикризового управління потенціалом підприємства
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).