Трансформація управлінських підходів в умовах активізування євроінтеграційних процесів

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.030
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н. проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у молодих науковців здатності володіння теоретичними та прикладними положеннями у сфері управлінських підходів, розуміння особливостей їх трансформації, зумовленої євроінтеграційними процесами та вивчення теоретично-методичних положень у сфері управлінських підходів, напрямків їх трансформації в умовах активізування євроінтеграційних процесів.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні: - оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями, спрямованими на формування системного наукового світогляду, професійної етики та загального культурного кругозору. - застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності (робота з НМБД), автоматичне формування посилань на літературні джерела тощо). фахові: - здобуття глибинних знань із спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження, зокрема, основних концепцій, розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань за обраною спеціальністю, оволодіння термінологією з досліджуваного наукового напряму в обсязі кредитів ЄКТС відповідно до стандартів вищої освіти. - здатність до критичного переосмислення і розвитку сучасних теорій, методологій, об'єктів досліджень й практик, із застосуванням системного підходу до врахування неекономічних аспектів з різних галузей знань, у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності. - здатність трансформувати управлінські системи у такі, що відповідають євроінтеграційним викликам.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: • передові концептуальні, методологічні знання у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності та/або на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, які є достатніми для проведення наукових, прикладних досліджень на рівні актуальних світових досягнень, отримання нових знань та/або здійснення інноваційної професійної діяльності; • знання сучасних технологій електронної комерції, обізнаність із методами захисту інформації у віртуальній торгівлі та забезпечення необхідного рівня комфорту споживання продукції, яка розповсюджується з використанням електронної комерції; • знання сучасних особливостей міжнародного правового регулювання офшорного бізнесу та його ролі у торговельному підприємництві; • вільне спілкування з питань, що стосуються сфери наукових та експертних знань, з колегами, широкою науковою спільнотою, суспільством в цілому; • використання академічної української та іноземної мови у професійній діяльності та дослідженнях; • уміння критично аналізувати, оцінювати і синтезувати нові та комплексні ідеї; • уміння аналізувати сучасні теоретичні та прикладні положення у сфері електронної комерції, досліджувати досвід реалізації віртуальної торгівлі на практиці, визначати та вдосконалювати рівень захисту інформації у сфері електронної торгівлі; • уміння реалізовувати та вдосконалювати процес кластеризації підприємництва на основі сучасних теоретичних концепцій та досвіду економічно розвинених країн; • здатність до безперервного саморозвитку та самовдосконалення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Евристика та синектика Управління підприємництвом на засадах методів евристики Дослідницький семінар у галузі управління та адміністрування Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача Методи дослідження у підприємництві, торгівлі та біржовій діяльності Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни розглядаються питання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері управління євроінтеграційними процесами; теоретично-методичні положення у сфері управлінських підходів, напрямків їх трансформації в умовах активізування євроінтеграційних процесів; теоретико-прикладні засади широкого спектру різновидів та сфер управлінських підходів, особливостей їх трансформації, зумовленої євроінтеграційними процесами.
Опис: Теоретично-методичні положення у сфері управлінських підходів, напрямків їх трансформації в умовах активізування євроінтеграційних процесів Вітчизняний і зарубіжний науковий доробок та практичний досвід у сфері управління євро інтеграційними процесами Теоретико-прикладні засади широкого спектру різновидів та сфер управлінських підходів, особливостей їх трансформації, зумовленої євроінтеграційними процесами Трансформація управлінських підходів в умовах активування євроінтеграційних процесів Формулювання та обґрунтування нових теоретичних положень і практичних рекомендацій в умовах активування євроінтеграційних процесів
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студент здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 30 балів Робота на практичних заняттях (10): -розв’язок задач, ситуаційних вправ, кейсів (10); - опитування, тестування (10) Екзаменаційний контроль 70 балів - письмова компонента (50) усна компонента (20)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: . Навчально-методичне забезпечення 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни з “Трансформація управлінських підходів в умовах активування євроінтеграційних процесів” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Трансформація управлінських підходів в умовах активування євроінтеграційних процесів” для студентів ІІІ рівня вищої освіти усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Трансформація управлінських підходів в умовах активування євроінтеграційних процесів” / Укл.: Князь С.В., Бець М.Т. – Львів. Рекомендована література Базова 1. Підоричева І. Євроінтеграція України у сфері досліджень та інновацій: стан, виклики, заходи прискорення // http://jeej.wunu.edu.ua/index.php/ukjee/article/view/1570 2. Шандрівська О.Є., Кузяк В.В., Хтей Н.І. Логістичний менеджмент. Теоретичні основи: навчальний посібник, Львів, В-во Львівської політехніки, 2014 3. Бажал Ю.М., Бураковський І.В., Григор’єв Г.С. Стратегія економічного зростання Європейского союзу: навчальний посібник, К.: Унів. Вид-во «Пульсари», 2013 Допоміжна 1. Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю. Зовнішньоекономічні операції і контракти: навчальний посібник. Львів: Магнолія, 2014 2. Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю. Основи зовнішньоекономічної діяльності: навчальний посібник. К.: Знання, 2013 3. План євроінтеграції: коли можливий вступ України до ЄС та як його досягти https://www.eurointegration.com.ua/articles/2022/07/8/7142850/ Інформаційні ресурси 1. Внутрішні стандарти якості Львівської політехніки https://lpnu.ua/vnutrishni-standarty
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).