Проєктування інтелектуальних систем і пристроїв
Спеціальність: Комп'ютерні науки
Код дисципліни: 8.122.00.M.030
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Системи автоматизованого проектування
Лектор: Професор кафедри САП, д.т.н., с.н.с. Щербовських Сергій Володимирович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1) здатність інсталювати та налаштувати програмне забезпечення, яке обслуговує роботу мікроконтролера;
2) здатність написати програму для мікроконтролера, яка виконує складні математичні операції;
3) здатність забезпечити зчитування даних з дискретних, аналогових, імпульсних та цифрових сенсорів;
4) здатність забезпечити роботу із мультиплексором, демультиплексором, енкодером, декодером;
5) здатність забезпечити керування роботою електричних двигунів;
6) здатність підключити світлодіодні індикатори та символьні рідкокристалічні дисплеї;
7) здатність забезпечити обмін даними із EEPROM та SD картами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Системи штучного інтелекту
Мультимасштабні методи та моделі в проектуванні рідинних мікросистем
Системно-структурний аналіз мікросистемних пристроїв
Короткий зміст навчальної програми: У навчальній дисципліні розглянуто питання схемотехнічного проектування та моделювання мікросистем. Подано відомості про апаратне та програмне забезпечення мікроконтролерів. Розглянуто питання взаємодії із периферійними пристроями: основними типами сенсорів, світлодіодними масивами, клавіатурою, електричними мікродвигунами, рідкокристалічним дисплеєм, світлодіодними індикаторами та картами пам’яті.
Методи та критерії оцінювання: 1. Оцінювання звітів про виконання лабораторних робіт. Захід проводиться після відроблення та оформлення звітів з усіх лабораторних робіт.
2. Екзаменаційний контроль. Захід проводиться у встановлений згідно із розкладом термін і передбачає діагностування знань теоретичного матеріалу.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Петин В. А. Проекты с использованием контроллера Arduino / В. А. Пе-тин. — 2-е изд., перераб. и доп. — СПб.: БХВ-Петербург, 2015. — 464 с.
2. Блум Дж. Изучаем Arduino: инструменты и методы технического волшебства: пер. с англ. / Дж. Блум. — СПб.: БХВ-Петербург, 2015. — 336с.
3. Margolis Michael. Arduino Cookbook / Michael Margolis. — 2nd Edition. — O’Reilly, 2011. — 724 р.