Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.10
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Вища геодезія та астрономія
Лектор: Завідувач кафедри, професор Заблоцький Ф.Д.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Геодезія та землеустрій" (за вибором докторанта та його наукового керівника), - оволодіння методологією науково-педагогічної діяльності, - вміння проводити лекційні та практичні заняття, наукові студентські семінари, - володіти методикою проведення поточного контролю знань студентів, - здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації, - вміти застосовувати фахову термінологію в усній та письмовій формах державною та іноземними мовами, - вміння володіти комп’ютерними технологіями для вирішення прикладних завдань в області професійної підготовки студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: усі фахові дисципліни, кореквізити: немає
Короткий зміст навчальної програми: Ознайомлення з основними документами, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.) Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять Підготовка до проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін Проведення лабораторних занять та забезпечення поточного контролю виконання плану робіт Підготовка до проведення пробної лекції з комп’ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри Проведення пробної лекції з обговоренням результатів
Методи та критерії оцінювання: Виконання завдань на практичних заняттях:25 Оцінка прочитаної лекції:15 Оцінка проведених лабораторних занять:20 Контрольний захід (залік):40 Разом: 100
Рекомендована література: 1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с. 2. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с. 3. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с. 4. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с. 5. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с 6. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.11
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інженерна геодезія
Лектор: Завідувач кафедри, д. т. н. Церклевич Анатолій Леонтійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Науки про Землю" (за вибором докторанта та його наукового керівника), - оволодіння методологією науково-педагогічної діяльності, - вміння проводити лекційні та практичні заняття, наукові студентські семінари, - володіти методикою проведення поточного контролю знань студентів, - здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації, - вміти застосовувати фахову термінологію в усній та письмовій формах державною та іноземними мовами, - вміння володіти комп’ютерними технологіями для вирішення прикладних завдань в області професійної підготовки студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: усі фахові дисципліни, кореквізити: немає
Короткий зміст навчальної програми: Ознайомлення з основними документами, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.) Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять Підготовка до проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін Проведення лабораторних занять та забезпечення поточного контролю виконання плану робіт Підготовка до проведення пробної лекції з комп’ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри Проведення пробної лекції з обговоренням результатів.
Методи та критерії оцінювання: Виконання завдань на практичних заняттях:25 Оцінка прочитаної лекції:15 Оцінка проведених лабораторних занять:20 Контрольний захід (залік):40
Рекомендована література: 1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с. 2. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с. 3. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с. 4. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с. 5. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с 6. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.13
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: д.т.н., доц. Губар Ю.П.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Науки про Землю" (за вибором докторанта та його наукового керівника), - оволодіння методологією науково-педагогічної діяльності, - вміння проводити лекційні та практичні заняття, наукові студентські семінари, - володіти методикою проведення поточного контролю знань студентів, - здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації, - вміти застосовувати фахову термінологію в усній та письмовій формах державною та іноземними мовами, - вміння володіти комп’ютерними технологіями для вирішення прикладних завдань в області професійної підготовки студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: усі фахові дисципліни, немає
Короткий зміст навчальної програми: Ознайомлення з основними документами, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.). Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять. Підготовка до проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін. Проведення лабораторних занять та забезпечення поточного контролю виконання плану робіт. Підготовка до проведення пробної лекції з комп’ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри. Проведення пробної лекції з обговоренням результатів.
Методи та критерії оцінювання: Виконання завдань на практичних заняттях:25 Оцінка прочитаної лекції:15 Оцінка проведених лабораторних занять:20 Контрольний захід(залік): 40 Разом: 100
Рекомендована література: 1. Земельний кодекс України / Верховна Рада України. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2768-14. 2. Закон України «Про оцінку земель» / Верховна Рада України. Закон вiд 11.12.2003 № 1378-IV. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1378-15. 3. Закон України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» / Верховна Рада України. Закон від 12.07.2001 № 2658-III. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2658-14. 4. Збірник укрупнених показників вартості відтворення функціональних об’єктів-аналогів для оцінки малоповерхових будинків, будівель та споруд. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/rada/show/v2929224-04/print1458824733281014. 5. Збірники укрупнених показників відновної вартості – УПВВ – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ocenchik.ru/documents/realty/upvs/. 6. Методика експертної грошової оцінки земельних ділянок / Кабінет Міністрів України. Постанова від 11.10.2002 № 1531. Редакція від 10.12.2011. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1531-2002-%D0%BF. 7. Методика оцінки майна/ Кабінет Міністрів України. Постанова від 10.12.2003 № 1891. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1891-2003-%D0%BF. 8. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с. 9. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с. 10. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с. 11. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с. 12. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с 13. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.14
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічний практикум

Спеціальність: Геодезія та землеустрій
Код дисципліни: 8.193.00.O.12
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: Завідувач кафедри, д. г. н. Сосса Ростислав Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - здатність складати робочі навчальні програми з дисциплін базового напрямку "Науки про Землю" (за вибором докторанта та його наукового керівника), - оволодіння методологією науково-педагогічної діяльності, - вміння проводити лекційні та практичні заняття, наукові студентські семінари, - володіти методикою проведення поточного контролю знань студентів, - здатність передавати свої професійні знання й практичні навички студентам для розв’язання типових задач спеціальності, а також вибору технічних засобів для їх реалізації, - вміти застосовувати фахову термінологію в усній та письмовій формах державною та іноземними мовами, - вміння володіти комп’ютерними технологіями для вирішення прикладних завдань в області професійної підготовки студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: усі фахові дисципліни, кореквізити: немає
Короткий зміст навчальної програми: Ознайомлення з основними документами, що забезпечують і супроводжують реалізацію навчального процесу в університеті (навчальні плани, робочі програми та ін.) Ознайомлення з вимогами до написання навчально-методичної літератури, в першу чергу із правилами розробки методичних вказівок до проведення лабораторних занять Підготовка до проведення пробних лабораторних занять з двох-трьох навчальних дисциплін – за погодженням з науковим керівником, за профілем відповідної кафедри дисциплін Проведення лабораторних занять та забезпечення поточного контролю виконання плану робіт Підготовка до проведення пробної лекції з комп’ютерною презентацією – за профілем дисциплін кафедри Проведення пробної лекції з обговоренням результатів.
Методи та критерії оцінювання: Виконання завдань на практичних заняттях:25 Оцінка прочитаної лекції:15 Оцінка проведених лабораторних занять:20 Контрольний захід (залік):40 Разом: 100
Рекомендована література: 1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічні задачі : типологія та технологія розв’язання: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О.А. Дубасенюк, О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с. 2. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії : [монографія] / І.А. Зязюн. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с. 3. Кузьмінський А.І. Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / А.І. Кузьмінський, Л.П. Вовк, В.Л. Омельяненко. – К. : Знання-Прес, 2003. – 167 с. 4. Педагогічна майстерність : підручник / І.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І.А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К. : Богданова А.М., 2008. – 376 с. 5. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посіб. / Л. О. Мільто – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 156 с 6. Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах : навч. посібник / П.М. Щербань. – К. : Вища школа, 2004. – 207 с.