Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни: 7.073.13.O.013
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Управління проєктами
Лектор: К.е.н., доцент Шишковський Сергій Вікторович.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Основні завдання дипломного проектування:
- систематизація, закріплення і розширення теоретичних знань, отриманих під час навчання за освітньо-професійною (науковою) програмою підготовки фахівця освітньо-кваліфікаційного рівня (ОКР) «магістр», та їхнє практичне використання під час вирішення конкретних інженерних, наукових, економіко-соціальних і виробничих питань у галузі професійної діяльності;
- розвиток навиків самостійної роботи, оволодіння методикою наукових досліджень, математичного моделювання, використання сучасних інформаційних технологій у процесі розв’язання задач, які передбачені завданням МКР;
- визначення відповідності рівня підготовки випускника вимогам ОКР «магістр», його готовності та спроможності до самостійної роботи в умовах ринкової економіки, сучасного виробництва, прогресу науки, техніки та культури.
Результати навчання: – аналізувати і правильно оцінювати соціально-економічні процеси, які відбуваються в регіонах та в країні в цілому;
– використовувати набуті в процесі навчання теоретичні знання, практичні навики для вирішення певної проблеми державного управління;
– критично аналізувати наукові джерела;
– застосовувати сучасні методики наукових досліджень;
– узагальнювати статистичні та інші фактичні матеріали.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: попередні навчальні дисципліни:
– Організація взаємодії із стейкхолдерами,
– Планування проектів та програм;
супутні і наступні навчальні дисципліни:
– Прийняття проектних рішень,
– Проектне бюджетування та фінансове планування.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота повинна мати комплексний характер і бути завершеним дослідженням, а її результати – мати практичне значення для підприємств, за матеріалами якого вона виконується, та містити науково обґрунтовані рекомендації щодо їхнього прикладного використання. Магістерська кваліфікаційна робота має спрямовуватися на вирішення актуальних проблем ринкової економіки, враховувати сучасні тенденції розвитку науки та техніки, нові методи і форми господарювання. При розробці і обґрунтуванні рекомендацій і пропозицій доцільно опиратись на вивчення сучасної вітчизняної та закордонної літератури, досвіду підприємств усіх форм власності, чинного Законодавства України тощо.
Опис: Аналізування діяльності та тенденції розвитку ПОУ. Виявлення проблем та напрямів подальшого розвитку ПОУ. Дослідження і вибір проектних альтернатив розвитку ПОУ. Опис концепції проекту.Визначення і оцінювання ризиків проекту. Формування змісту проекту.Планування часових параметрів проекту. Планування вартості проекту.
Методи та критерії оцінювання: захист магістерської кваліфікаційної роботи (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань здобувачів освіти відбувається на основі виконання завдань в межах практичних занять (поточний контроль) та виконання екзаменаційного контролю.
Рішення викладача про оцінювання рівня знань та умінь студента виявленого під час виконання завдань в межах практичних та семінарських занять та екзаменаційного контролю оцінюється за національною шкалою і 100-бальною шкалою та переводиться у шкалу ECTS.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методичні рекомендації для виконання та захисту магістерської кваліфікаційної роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації 073.7 «Управління проектами» / Укл.: Ільчук П. Г., Фещур Р. В., Глубіш Л. Я., Лучко Г. Й., Скворцов Д. І., Когут І. В. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2017. – 30 с.
2. Методичні рекомендації для оформлення робіт студентами денної та заочної форм навчання спеціальності «Управління проектами» та спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Управління проектами» / Укл.: Ільчук П.Г. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2016. – 18 с.
3. Бушуєв С. Д. Керівництво з питань Проектного Менеджменту : Пер. з англ. / ред.: С. Д. Бушуєв; Ін-т проект. менедж. - 2-е вид., переробл. - К. : Вид. дім "Ділова Україна", 2000. - 198 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).