Іноземна мова за професійним спрямуванням

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 7.073.20.O.008
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Лектор: Христина Кохалик
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування в студентів іншомовної комунікативної компетентності, необхідної для успішного спілкування в професійному середовищі
Завдання: Загальні компетентності: • ЗК 02. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності) • ЗК 03. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій Спеціальні компетентності: • СК 03. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту • СК 05. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління • СК 11. Здатність використовувати іноземні мови у професійній діяльності
Результати навчання: Результати навчання: ПРН 01. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах ПРН 07. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті ПРН 09. Вміти спілкуватись в професійних і наукових колах іноземною мовою
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна передбачає удосконалення різних видів мовленнєвої діяльності для формування у студентів іншомовної професійної комунікативної компетентності. Студенти повинні засвоїти фахову лексику курсу; розвинути здатність до пошуку та опрацювання необхідної інформації з різних іноземних джерел, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології; навчитись аргументовано висловлювати власну думку та вести бесіду на професійну тематику.
Опис: Назви тем 1. Професійна комунікація. 2. Мотивація та розвиток персоналу. 3. Управлінські стилі. 4. Побудова ділових взаємовідносин 5. Командна робота
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти здійснюється на основі результатів поточного контролю. Поточний контроль охоплює оцінювання виконаних студентами навчальних завдань за темами; оцінювання виступів з підготовленими презентаціями; підсумкове тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі. Поточний контроль включає аудиторну та самостійну роботу, зокрема перевірку виконання навчальних завдань за темами (40 балів), оцінювання презентацій (20 балів), підсумкове тестування (40 балів). Разом за дисципліну – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Рекомендована література Базова: 1. Cotton D., Falvey D., Kent S. (2011). Market Leader Upper Intermediate. Business English. Pearson Education Limited. 176 p. 2. Dubicka, I., Rosenberg, M., Dignen, B., Hogan, M., Wright, L. (2019). Business Partner B2+. Pearson Education Limited. 163 p. 3. Foley M., Hall D. (2012). MyGrammarLab Intermediate B1/B2. Pearson Education Limited, 395 p. Допоміжна: 1. Evans, V. (2004). Successful Writing. Upper-Intermediate. Express Publishing. 138 p. 2. Grussendorf, M. (2011). English for Presentations. Oxford University Press. 76 p. 3. Murphy, R. (2019). English Grammar in Use. A Self-study Reference and Practice Book for Intermediate Learners of English. Cambridge University Press. 380 p. 4. Wyatt, R. (2007). Check your English Vocabulary for Business and Administration. London: A&C Black. 76 p. Інформаційні ресурси: • FREELANG Ukrainian-English and English-Ukrainian online dictionary Authors/copyrights - www.slovnyk.org.ua • Online Business Dictionary -www.businessdictionary.com/ • Business & Finance Dictionary - http://dictionary.babylon.com/business/ • Business - Merriam-Webster Online - www.merriam-webster.com/dictionary/business • Oxford University Press - http://global.oup.com/?cc=ua
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).