Комунікації в публічній системі, коучинг та переговори
Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.E.020
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: -
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати:
- знання та розуміння предметної області та розуміння фаху
- набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій
Уміти:
- уміння ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу, пов’язану з комунікаціями у публічному управлінні та адмініструванні, шляхом використання аналітичних методів і методів моделювання;
- здатність ведення ділових комунікацій, знання та розуміння предметної області та розуміння фаху щоб визначати структуру та будувати архітектоніку знання в сфері публічного управління та адміністрування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Менеджмент у публічних та приватних організаціях;
• Політичне та публічне лідерство;
• Економіка в прийнятті публічних рішень;
• Інтелектуальна власність;
• Державна політика: аналіз та механізм впровадження
Короткий зміст навчальної програми: Сутність та основні ознаки коучингу, його місце та роль у комунікації та переговорах. Коучинг та переговори. Ефективний коучинг та алгоритм його проведення. Ділова комунікація: сутність та типологія. Комунікації в публічній системі. Комунікації у ВНЗ. Комунікації у бізнесі. Особливості спілкування з іноземними партнерами. Розвязання конфліктів у сфері державної служби. Види організаційних конфліктів. Бізнес-комунікації в системі міжнародних відносин. Основи ділового спілкування.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30%)
• Підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (50% +20%)
Рекомендована література: 1. Драгомирецька Н. Комунікативна діяльність як складова професійної діяльності державного службовця / Н. Драгомирецька // Інститут перетворення як передумова ефективного використання ресурсного потенціалу регіону. Одеса, 2003. - С. 107-112.
2. Ковалевська Т.Ю. Основи ефективної комунікації: навч.посіб. (порадник управлінцеві на щодень) / Т.Ю. Ковалевська, С.А. Бронікова. Одеса: Фенікс, 2008. – С. 140.
3. Успішна комунікація в бізнесі та освіті: Навчальний посібник. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2006. – 207с.