Елементи та матеріали інтер'єру

Спеціальність: Архітектура будівель і споруд
Код дисципліни: 7.191.01.O.001
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Лектор: доц., к. арх. Пекарчук О.П.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Ознайомити студентів з елементами та сучасними оздоблювальними матеріалами для проектування інтер’єрів приміщень житлових та громадських будівель, надати практичні вміння та навички проектування та оздоблення інтер’єрів.
Завдання: Загальні компетентності: ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК02. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК04. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК05. Прагнення до збереження навколишнього середовища. ЗК06.Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК07. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності) Фахові компетентності: СК03. Здатність аналізувати, розробляти та впроваджувати архітектурно-містобудівні рішення з урахуванням соціально-демографічних, національно-етнічних, природно-кліматичних, інженерно-технічних чинників та санітарно-гігієнічних, безпекових, енергозберігаючих, екологічних, техніко-економічних вимог. СК05. Здатність розробляти і реалізовувати проєкти у сфері архітектури та містобудування, проектуванні та дизайні інтер’єру СК06. Здатність аналізувати міжнародний та вітчизняний досвід, збирати, накопичувати і використовувати інформацію, необхідну для розв’язання задач дослідницького та інноваційного характеру у сфері архітектури та містобудування. СК07. Здатність до проєктного моделювання і дослідження концептуальних, натурних та комп’ютерних моделей об’єктів архітектури та містобудування. СК08. Здатність розробляти завдання на архітектурно-містобудівне проєктування, організовувати процес проєктування з використанням даних щодо натурних обстежень, обмірних робіт, містобудівного розрахунку об’єкту проєктування. СК10. Здатність генерувати нові ідеї та розробляти інноваційні рішення у сфері архітектури та містобудування, проектуванні інтер’єру будівель.
Результати навчання: РН04. Розуміти і застосовувати у практичній діяльності теоретичні і практичні засади проєктування інноваційних об’єктів містобудування, житлових, громадських, промислових будівель і споруд, реконструкції і реставрації архітектурних об’єктів, методи досягнення раціонального архітектурно-планувального, об’ємно-просторового, конструктивного рішення, забезпечення соціально-економічної ефективності, екологічності, енергоефективності. РН05. Знати, розуміти та оцінювати характеристики сучасних будівельних матеріалів, виробів і технологій, враховувати їх особливості при розробці інноваційних проєктних рішень будівель і споруд, у проєктах інтер’єрів, проєктах благоустрою міських і ландшафтних територій, при реконструкції та реставрації пам’яток архітектури і містобудування. РН06. Забезпечувати гармонізацію об’єктів архітектури і предметного середовища, зокрема із застосуванням принципів і методів теорії дизайну архітектурного середовища, екстер’єру та інтер’єру будівель РН07. Здійснювати проєктне моделювання, обирати цифрові технології та програмні засоби для розв’язання задач дослідницького та інноваційного характеру, розробки і реалізації проєктів у сфері архітектури та містобудування, оформлення відповідної наукової та технічної документації, виготовлення макетів і наочних ілюстративних матеріалів. РН08. Організовувати роботу над комплексними архітектурно-містобудівними проєктами, співпрацю з замовниками та громадськістю при розробці, узгодженні і публічному обговоренні архітектурних проєктів; зрозуміло доносити власні висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців. РН12. Знати і застосовувати у практичній діяльності законодавство і нормативну базу щодо проведення досліджень та розробки архітектурно-містобудівних проєктів. РН13. Обґрунтовувати безпекові, санітарно-гігієнічні, екологічні, інженерно-технічні і техніко-економічні рішення і показники у комплексному архітектурно-містобудівному проєктуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: проектування інтер`єру житлових і громадських будівель. Супутні і наступні навчальні дисципліни: cучасні концепції в архітектурі та містобудуванні, архітектурне проєктування.
Короткий зміст навчальної програми: Зміст дисципліни «Елементи та матеріали інтер'єру», який пропонується до уваги здобувачів другого рівня вищої освіти – магістра спеціальності «Архітектура та містобудування», дозволяє легко оволодіти основними тенденціями в дизайні інтер’єрів та допоможе у виборі оздоблювальних матеріалів та створити унікальні елементи для інтер’єру. Дисципліна призначена для підготовки сучасного висококваліфікованого фахівця в галузі архітектури та дизайну. У дисципліні в логічній послідовності викладено основні поняття та методи декорування внутрішніх поверхонь стін, підлоги, стелі: сучасні матеріали для оздоблення та декорування стінових поверхонь інтер’єру; сучасні матеріали та способи облаштування підлог і стель; сучасні способи облаштування освітлення в конструкціях; декоративні матеріали в інтер’єрі. Значну увагу приділено ознайомленню із світовими тенденціями дизайну та оздоблення інтер’єрів. У змісті лекцій послідовно розкрито базові теми дисципліни. Усі розділи логічно взаємопов’язані. Багато питань із розглянутих у дисципліні недостатньо висвітлено в сучасній навчальній літературі. Зокрема, це стосується нових технологій та оздоблювальних матеріалів. Значну увагу приділено термінологічній базі дисципліни. Дотримано певної схеми викладення матеріалу, яка дає змогу побудувати вивчення предмету за зростанням складності. Усі твердження супроводжено ілюстративними прикладами. Практичні завдання дозволяють глибше зрозуміти обґрунтування чи надати уявлення про практичне застосування матеріалів для різних поверхонь. Це суттєво сприятиме поліпшенню організації самостійної роботи студентів. Поєднано чіткість висвітлення матеріалу з різноманіттям застосувань. З одного боку, докладно подано безліч оздоблювальних матеріалів - від класичних (фарба, шпалери, керамічна плитка) до сучасних екологічно безпечних та ексклюзивних матеріалів (3D панелі, скляні підлоги, койр тощо). Це робить дисципліну привабливою для практичних застосувань і хорошою базою для виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Опис: Лекційні заняття: 1. Проектування санітарно-гігієнічних приміщень. Види сантехнічних приладів та їх застосування. Матеріали для виготовлення санітарно-гігієнічних приладів. Водозапірна арматура. Розташування та типи санітарно-гігієнічних приміщень. Інженерні комунікації. 2-3. Сучасні матеріали для оздоблення та декорування стін. Фарби і декоративні методи їх нанесення. Фактурні фарби. Шпалери. Декоративні штукатурки. Керамічна плитка. Камінь. Дерево. Бетон. Скло. Акустичні панелі для оздоблення стін. Ексклюзивні матеріали для оздоблення стін. 4-5. Сучасні матеріали для облаштування підлог. Килимові покриття. Лінолеум. Підлоги з дерева. Ламіноване покриття. Керамічна плитка. Натуральний камінь. Штучний камінь. Наливні підлоги. Вінілова плитка. 6-7. Сучасні матеріали та способи облаштування стель. Кесонні стелі. Касетонні стелі. Стелі з гіпсокартонних конструкцій. Підвісні модульні стелі. Підвісні рейкові стелі. Натяжні стелі. Скляні стелі 8. Декоративно-художнє оздоблення інтер'єрів. Аксесуари в інтер'єрі. 9. Акваріуми і водойми в інтер'єрі.. 10. Проектування спа-басейнів та саун. 11. Проектування зимових садів. 12. Комунікаційне обладнання. 13. Меблі в інтер'єрі. Види і класифікації меблів. Функціональні основи проектування меблів. Конструктивні схеми м’яких меблів. 14. Елементи формування інтер’єрного простору: перегородки, вікна, двері. 15. Опалювальні прилади в інтер’єрі. Практичні заняття: 1. Вступ. Видача завдання до практичної роботи «Проект санвузла». Навчальний семінар, збір матеріалів. 2. Функціональне зонування. Предметний дизайн приміщень. Підбір сантехнічного обладнання, оздоблювальних матеріалів та аксесуарів з каталогів. Робота над кресленнями. 3. Світловий дизайн простору санітарно-гігієнічних приміщень. Оформлення креслень практичної роботи. 4. Застосування оздоблювальних матеріалів та елементів для формування вирішення інтер’єрів житлових та громадських будівель. Видача завдання до самостійної роботи. 5. Підбір меблів, обладнання з каталогів. Світловий дизайн простору до самостійної роботи №1. 6. Підбір оздоблювальних матеріалів та аксесуарів з каталогів для самостійної роботи. 7. Розробка елементу інтер’єру. Оформлення дизайн-проєкту.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: проведення вибіркового усного опитування на лекціях і практичних заняттях, перевірка індивідуальних завдань, оцінювання презентації-виступу студента, участі у дискусії. Оцінка є сумою набраних студентом балів за поточну роботу протягом семестру. Підсумковий контроль: тести у ВНС НУЛП.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль Завдання 1: Проект санвузла – max 30 балів Завдання 2: Презентація – max 10 балів Завдання 3: Проект інтер’єру приміщень житлових та громадських будинків – max 40 балів Підсумковий контроль підсумковий тест – max 20 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Електронний навчально-методичний комплекс «Елементи та матеріали інтер'єру» / О.П.Пекарчук – Львів : ВНС НУ «Львівська політехніка» https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=8114 2. Проектування інтер’єрів громадських будівель: Методичні вказівки до виконання графічної роботи та курсового проектування для студентів базового напрямку 060102 «Архітектура» спеціальності 120101 «Архітектура будівель і споруд»/ Укл.: Л.С. Грицюк, О.П. Пекарчук. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. – 44с. 3. Проектування санітарно-гігієнічних приміщень для житлових і громадських будівель: Методичні вказівки до виконання курсового проектування для студентів базового напряму напряму 6.060102 «Архітектура» спеціальностей «Архітектура будівель і споруд», «Містобудування», «Дизайн архітектурного середовища» та спеціалізацій 7.02020701(0100), 8.02020701(0100) «Інтер’єр та обладнання»/ Укл.: Л.С. Грицюк, О.П. Пекарчук. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013. – 52 с. 4. Проектування сходів: метод. вказівки до занять з курсів "Сучас. оздоблюв. матеріали та аксесуари в інтер'єрі" та "Проектування елементів інтер'єру" для студентів спец. 7.06010201, 8.06010201 "Архітектура будівель і споруд" / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка" ; уклад.: Л. С. Грицюк, О. П.Пекарчук. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2012. – 44 с. 5. Проектування зимових садів: метод. вказівки до виконання курс. проектування для студентів баз. напряму 060102 "Архітектура" та спец. "Архітектура будівель і споруд", "Містобудування", "Дизайн архітектур. середовища" / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка"; уклад.: Л. С. Грицюк, О. П. Пекарчук. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. – 32 с. 6. Проектування СПА-басейнів та саун: метод. вказівки до виконання курс. проектування для студентів баз. напряму 6.060102 "Архітектура" та спец. "Архітектура будівель і споруд", "Містобудування", "Дизайн архітектур. середовища" / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка" ; уклад.: Л. С. Грицюк, О. П. Пекарчук. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. – 40 с. 7. Сучасні оздоблювальні матеріали та аксесуари в інтер’єрі: метод. вказівки до самост. робіт для студентів спеціалізації 7.06010201, 8.06010201 "Архітектура будівель і споруд" / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка" ; уклад.: Л. С. Грицюк, О. П. Пекарчук. – Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 24 с. 8. Сучасні оздоблювальні матеріали в інтер'єрі житла: методичні вказівки до виконання практичних робіт для студентів спеціальності 191 "Архітектура та містобудування" / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка"; укладач О. П. Пекарчук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 51 с. Рекомендована література Базова 1. Грицюк Л.С., Пекарчук О.П. Інтер'єр. – Ч. 2 : Альбом-посібник до лекційних курсів «Сучасні оздоблювальні матеріали та аксесуари в інтер'єрі», «Проектування елементів інтер'єру». – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2011. – 74 с. 2. Даниленко В. Я. Дизайн. Підручник. – Харків: ХДАДМ, 2003. – 320 с. – 664 іл. 3. Гетун Г.В. Архітектура будівель та споруд. Кн.1. Основи проектування. Київ: Кондор, 2012. 380 с.; Кн.2. Житлові будинки. К., 2017. 736 с. 4. Лінда С.М., Моркляник О.І. Типологія громадських будівель і споруд: Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 348 с. 5. Черкес Б.С., Лінда С.М. Архітектура сучасності: остання третина ХХ – початок ХХІ століть: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 384 с. 6. Архітектура інтер'єру: 20+ : альбом реалізованих проектів інтер'єрів випускників архітектурного факультету та Інституту архітектури Львівської політехніки ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка", Інститут архітектури ; за редакцією Лесі Грицюк, Василини Черняєвої, Володимира Баб'яка. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 109 с. 7. Проектування закладів харчування : навч. посіб. / Грицюк Леся Степанівна, Лінда Світлана Миколаївна, Якубовський В'ячеслав Броніславович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка": Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012с. 184 с. 8. Интерьер гостиниц: учеб. пособие для техникумов по специальности "Орг. обслуживания в гостиницах и туристических комплексах" / Лукьянова Людмила Григорьевна: Киев: Выща шк., 1991. 246 с. Допоміжна 1. Дженни Гиббс Настольная книга дизайнера интерьера/ Пер. с англ. – М.: БММ АО, 2006. – 112 с.: ил. 4. Стиль и интерьер в вашем доме / авт.-сост. Ю. А. Ткаченко. – Х.: Фактор, 2007. – 128 с. 5. Design and equipment for restaurants and foodservice : a management view / Costas Katsigris, Chris Thomas.–3rd ed. New Jersey. John Wiley & Sons, Inc, 2009. – 622 p. 6. Christy Casamassima. Bar Excellence: Design for pabs & clubs. – NY. PBC International Inc, 2000. – 176p. 7. Space planning for commercial and residentional interiors /SAM KUBBA , Ph.D. McGRAW-HILL, 2003. – 544 p. 8. Time-Saver Standards for Interior Design and Space Planning/ Joseph De Chiara, Julius Panero, Martin Zelnik, McGraw-Hill, Inc., 1991. – 1162 p. Інформаційні ресурси http://www.dezeen.com/ https://pinterest.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Елементи та матеріали інтер'єру

Спеціальність: Архітектура будівель і споруд
Код дисципліни: 7.191.01.O.002
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор: к.арх., доц. Леся ГРИЦЮК
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Ознайомити студентів з елементами та сучасними оздоблювальними матеріалами для проектування інтер’єрів приміщень житлових та громадських будівель, надати практичні вміння та навички проектування та оздоблення інтер’єрів.
Завдання: загальні компетентності: ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК02. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК04. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК05. Прагнення до збереження навколишнього середовища. ЗК06.Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК07. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності) Фахові компетентності: СК03. Здатність аналізувати, розробляти та впроваджувати архітектурно-містобудівні рішення з урахуванням соціально-демографічних, національно-етнічних, природно-кліматичних, інженерно-технічних чинників та санітарно-гігієнічних, безпекових, енергозберігаючих, екологічних, техніко-економічних вимог. СК05. Здатність розробляти і реалізовувати проєкти у сфері архітектури та містобудування, проектуванні та дизайні інтер’єру СК06. Здатність аналізувати міжнародний та вітчизняний досвід, збирати, накопичувати і використовувати інформацію, необхідну для розв’язання задач дослідницького та інноваційного характеру у сфері архітектури та містобудування. СК07. Здатність до проєктного моделювання і дослідження концептуальних, натурних та комп’ютерних моделей об’єктів архітектури та містобудування. СК08. Здатність розробляти завдання на архітектурно-містобудівне проєктування, організовувати процес проєктування з використанням даних щодо натурних обстежень, обмірних робіт, містобудівного розрахунку об’єкту проєктування. СК10. Здатність генерувати нові ідеї та розробляти інноваційні рішення у сфері архітектури та містобудування, проектуванні інтер’єру будівель.
Результати навчання: РН04. Розуміти і застосовувати у практичній діяльності теоретичні і практичні засади проєктування інноваційних об’єктів містобудування, житлових, громадських, промислових будівель і споруд, реконструкції і реставрації архітектурних об’єктів, методи досягнення раціонального архітектурно-планувального, об’ємно-просторового, конструктивного рішення, забезпечення соціально-економічної ефективності, екологічності, енергоефективності. РН05. Знати, розуміти та оцінювати характеристики сучасних будівельних матеріалів, виробів і технологій, враховувати їх особливості при розробці інноваційних проєктних рішень будівель і споруд, у проєктах інтер’єрів, проєктах благоустрою міських і ландшафтних територій, при реконструкції та реставрації пам’яток архітектури і містобудування. РН06. Забезпечувати гармонізацію об’єктів архітектури і предметного середовища, зокрема із застосуванням принципів і методів теорії дизайну архітектурного середовища, екстер’єру та інтер’єру будівель РН07. Здійснювати проєктне моделювання, обирати цифрові технології та програмні засоби для розв’язання задач дослідницького та інноваційного характеру, розробки і реалізації проєктів у сфері архітектури та містобудування, оформлення відповідної наукової та технічної документації, виготовлення макетів і наочних ілюстративних матеріалів. РН08. Організовувати роботу над комплексними архітектурно-містобудівними проєктами, співпрацю з замовниками та громадськістю при розробці, узгодженні і публічному обговоренні архітектурних проєктів; зрозуміло доносити власні висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців. РН12. Знати і застосовувати у практичній діяльності законодавство і нормативну базу щодо проведення досліджень та розробки архітектурно-містобудівних проєктів. РН13. Обґрунтовувати безпекові, санітарно-гігієнічні, екологічні, інженерно-технічні і техніко-економічні рішення і показники у комплексному архітектурно-містобудівному проєктуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пре-реквізити: Архітектурне проектування інтер`єру Ко-реквізити: Сучасні концепції в архітектурі та містобудуванні Архітектурне проектування
Короткий зміст навчальної програми: Зміст дисципліни «Елементи та матеріали інтер'єру», який пропонується до уваги здобувачів другого рівня вищої освіти – магістра спеціальності «Архітектура та містобудування», дозволяє легко оволодіти основними тенденціями в дизайні інтер’єрів та допоможе у виборі оздоблювальних матеріалів та створити унікальні елементи для інтер’єру. Дисципліна призначена для підготовки сучасного висококваліфікованого фахівця в галузі архітектури та дизайну. У дисципліні в логічній послідовності викладено основні поняття та методи декорування внутрішніх поверхонь стін, підлоги, стелі: сучасні матеріали для оздоблення та декорування стінових поверхонь інтер’єру; сучасні матеріали та способи облаштування підлог і стель; сучасні способи облаштування освітлення в конструкціях; декоративні матеріали в інтер’єрі. Значну увагу приділено ознайомленню із світовими тенденціями дизайну та оздоблення інтер’єрів.
Опис: У змісті лекцій послідовно розкрито базові теми дисципліни. Усі розділи логічно взаємопов’язані. Багато питань із розглянутих у дисципліні недостатньо висвітлено в сучасній навчальній літературі. Зокрема, це стосується нових технологій та оздоблювальних матеріалів. Значну увагу приділено термінологічній базі дисципліни. Дотримано певної схеми викладення матеріалу, яка дає змогу побудувати вивчення предмету за зростанням складності. Усі твердження супроводжено ілюстративними прикладами. Практичні завдання дозволяють глибше зрозуміти обґрунтування чи надати уявлення про практичне застосування матеріалів для різних поверхонь. Це суттєво сприятиме поліпшенню організації самостійної роботи студентів. Поєднано чіткість висвітлення матеріалу з різноманіттям застосувань. З одного боку, докладно подано безліч оздоблювальних матеріалів - від класичних (фарба, шпалери, керамічна плитка) до сучасних екологічно безпечних та ексклюзивних матеріалів (3D панелі, скляні підлоги, койр тощо). Це робить дисципліну привабливою для практичних застосувань і хорошою базою для виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: проведення вибіркового усного опитування на лекціях і практичних заняттях, перевірка індивідуальних завдань, оцінювання презентації-виступу студента, участі у дискусії. Оцінка є сумою набраних студентом балів за поточну роботу протягом семестру. Підсумковий контроль: тести у ВНС НУЛП.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль Завдання 1: Проект тераси – max 30 балів Завдання 2: Презентація – max 20 балів Завдання 3: Проект меблевого елементу – max 30 балів Підсумковий контроль підсумковий тест – max 20 балів Разом за дисципліну 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Проектування інтер’єрів громадських будівель: Методичні вказівки до виконання графічної роботи та курсового проектування для студентів базового напрямку 060102 «Архітектура» спеціальності 120101 «Архітектура будівель і споруд»/ Укл.: Л.С. Грицюк, О.П. Пекарчук. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. – 44с. 2. Проектування сходів: метод. вказівки до занять з курсів "Сучас. оздоблюв. матеріали та аксесуари в інтер'єрі" та "Проектування елементів інтер'єру" для студентів спец. 7.06010201, 8.06010201 "Архітектура будівель і споруд" / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка" ; уклад.: Л. С. Грицюк, О. П.Пекарчук. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2012. – 44 с. 3.6. Архітектура інтер'єру: 20+ : альбом реалізованих проектів інтер'єрів випускників архітектурного факультету та Інституту архітектури Львівської політехніки ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка", Інститут архітектури ; за редакцією Лесі Грицюк, Василини Черняєвої, Володимира Баб'яка. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 109 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).