Технологія та організація ремонту міських інженерних комунікацій

Спеціальність: Міське будівництво та господарство
Код дисципліни: 7.192.03.E.026
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., Петренко Олексій Вікторович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Кінцева мета вивчення курсу ”Технології зведення та реконструкції будівель та споруд” – ознайомитись з сучасними методами технології зведення окремих конструктивних елементів будівель і споруд. Вміти застосовувати на практиці, закладені в основу вивчення курсу, основні нормативні документи з технології виконання будівельно-монтажних робіт при будівництві будівель і споруд
Завдання: загальні компетентності: - ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії. - ЗК04. Здатність приймати обґрунтовані рішення.: - СК02. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності. СК05. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні складних задач дослідницького та інноваційного характеру у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН01. Проєктувати будівлі і споруди (відповідно до спеціалізації), в тому числі з використанням засобів комп’ютерного проєктування. РН07. Розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності. РНС 2.1. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу в галузі послуг з розрахунку, проектування, монтажу, реконструкції, утриманню та експлуатації будівель та споруд, оцінювати технічний стан будівель, споруд і інженерних комунікацій житлового господарства; РНС 2.2. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань галузі з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів; УМ 1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - „ Будівельні конструкції”; - „ Будівельна техніка”; - „ Організація, планування і управління будівництвом ”
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна формує необхідні знання з основних питань технології зведення основних будівель і споруд міського господарства, а також вибору схем і способів монтажу, зведення та оцінки техніко-економічних показників будівництва. В дисципліні розглянуто наступні питання: виконання проблемних задач в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації; методи зведення будинків і споруд; будівництво і зведення мостів, переходів і тунелей, водонапірних башт, димових труб, гідротехнічних споруд, градирень. Технологія зведення силосів, бункерів та елеваторів, виставочних залів, стадіонів та інших великопролітних будівель та споруд. Котроль якості і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Опис: Проблемні задачі в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації. Методи зведення будинків і споруд. Монолітне будівництво. Приготування бетонної суміші, її транспортування, подача в конструкцію, ущільнення. Влаштування опалубки та арматурні роботи на будівельному майданчику. Підводне бетонування. Зведення автомобільних доріг, тротуарів, пішохідних доріжок. Будівництво і зведення мостів, переходів і тунелів. Водонапірні башти і технологія їх зведення. Димові труби і їх зведення. Гідротехнічні споруди, класифікація і технологія зведення. Технологія зведення градирень. Силоси, бункери і елеватори, особливості їх будівництва. Технологія зведення виставочних залів, стадіонів та інших велико-пролітних будівель та споруд. Контроль якості монтажних і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатом успішного виконання практичних завдань Форма семестрового контролю – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: - поточний контроль (20%); - підсумковий контроль (80%, контрольний захід - екзамен).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Литвинов О.О. и др..Технология строительного производства.. К.: Вища школа, 1986. 2. Швиденько В.І. Монтаж будівельних конструкцій. К.: Вища школа, 1987 р. 3. Атаєв С.С. Індустріальна технологія будівництва з монолітного бетону. М.: Стройиздат, 1989. 4. Яворський В.Р. Механізація монтажних робіт при капітальному ремонті будинків. К.: Будівельник, 1972. 5. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи./ МІНБУД України. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2006р.-75с.; 6. ДБН В.3.1 -2002. Ремонт і підсилення несучих і огороджувальних конструкцій і основ промислових будівель та споруд ./ МІНБУД України. – Київ.: 2002р.- 185 с.; 7. ДБН А.3.2-2.-2009. Охорона праці і промислова безпека у будівництві ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-180с.; 8. ДБН В.2.1-10-2009. Основи та фундаменти споруд. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-83с.; 9. ДБН В.2.6-163-2010. Сталеві конструкції. / МІНБУД України./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-202с.; 10. ДБН В.2.6-98-2009. Бетонні та залізобетонні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-73с.; 11. ДБН.В.2.6-161-2010. Дерев»яні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-96с.; 12. ДБН В.2.6-162-2010. Кам’яні та армокам»яні конструкції. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-103с.;
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Технологія та організація ремонту міських інженерних комунікацій (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міське будівництво та господарство
Код дисципліни: 7.192.03.E.028
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., Петренко Олексій Вікторович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Кінцева мета вивчення курсу ”Технології зведення та реконструкції будівель та споруд” – ознайомитись з сучасними методами технології зведення окремих конструктивних елементів будівель і споруд. Вміти застосовувати на практиці, закладені в основу вивчення курсу, основні нормативні документи з технології виконання будівельно-монтажних робіт при будівництві будівель і споруд
Завдання: загальні компетентності: - ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії. - ЗК04. Здатність приймати обґрунтовані рішення.: - СК02. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності. СК05. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні складних задач дослідницького та інноваційного характеру у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН01. Проєктувати будівлі і споруди (відповідно до спеціалізації), в тому числі з використанням засобів комп’ютерного проєктування. РН07. Розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності. РНС 2.1. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу в галузі послуг з розрахунку, проектування, монтажу, реконструкції, утриманню та експлуатації будівель та споруд, оцінювати технічний стан будівель, споруд і інженерних комунікацій житлового господарства; РНС 2.2. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань галузі з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів; УМ 1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - „ Будівельні конструкції”; - „ Будівельна техніка”; - „ Організація, планування і управління будівництвом ”
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна формує необхідні знання з основних питань технології зведення основних будівель і споруд міського господарства, а також вибору схем і способів монтажу, зведення та оцінки техніко-економічних показників будівництва. В дисципліні розглянуто наступні питання: виконання проблемних задач в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації; методи зведення будинків і споруд; будівництво і зведення мостів, переходів і тунелей, водонапірних башт, димових труб, гідротехнічних споруд, градирень. Технологія зведення силосів, бункерів та елеваторів, виставочних залів, стадіонів та інших великопролітних будівель та споруд. Котроль якості і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Опис: Проблемні задачі в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації. Методи зведення будинків і споруд. Монолітне будівництво. Приготування бетонної суміші, її транспортування, подача в конструкцію, ущільнення. Влаштування опалубки та арматурні роботи на будівельному майданчику. Підводне бетонування. Зведення автомобільних доріг, тротуарів, пішохідних доріжок. Будівництво і зведення мостів, переходів і тунелів. Водонапірні башти і технологія їх зведення. Димові труби і їх зведення. Гідротехнічні споруди, класифікація і технологія зведення. Технологія зведення градирень. Силоси, бункери і елеватори, особливості їх будівництва. Технологія зведення виставочних залів, стадіонів та інших велико-пролітних будівель та споруд. Контроль якості монтажних і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатом успішного виконання практичних завдань Форма семестрового контролю – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: - поточний контроль (20%); - підсумковий контроль (80%, контрольний захід - екзамен).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Литвинов О.О. и др..Технология строительного производства.. К.: Вища школа, 1986. 2. Швиденько В.І. Монтаж будівельних конструкцій. К.: Вища школа, 1987 р. 3. Атаєв С.С. Індустріальна технологія будівництва з монолітного бетону. М.: Стройиздат, 1989. 4. Яворський В.Р. Механізація монтажних робіт при капітальному ремонті будинків. К.: Будівельник, 1972. 5. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи./ МІНБУД України. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2006р.-75с.; 6. ДБН В.3.1 -2002. Ремонт і підсилення несучих і огороджувальних конструкцій і основ промислових будівель та споруд ./ МІНБУД України. – Київ.: 2002р.- 185 с.; 7. ДБН А.3.2-2.-2009. Охорона праці і промислова безпека у будівництві ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-180с.; 8. ДБН В.2.1-10-2009. Основи та фундаменти споруд. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-83с.; 9. ДБН В.2.6-163-2010. Сталеві конструкції. / МІНБУД України./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-202с.; 10. ДБН В.2.6-98-2009. Бетонні та залізобетонні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-73с.; 11. ДБН.В.2.6-161-2010. Дерев»яні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-96с.; 12. ДБН В.2.6-162-2010. Кам’яні та армокам»яні конструкції. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-103с.;
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).