Земельна політика
Спеціальність: Землеустрій та кадастр
Код дисципліни: 7.193.03.E.019
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Кадастр територій
Лектор: доктор економічних наук, професор Ступень Назар Михайлович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері геодезії та землеустрою або у процесі навчання, що передбачає застосування теоретичних знань та методів геодезичних, фотограмметричних, геоінформаційних, картографічних технологій і систем та кадастру і оцінки нерухомості.
- Здатність до письмової та усної комунікації українською та іноземними мовами.
- Здатність навчатися сприймати набуті знання у сфері геодезії, фотограмметрії, землеустрою, картографії та геоінформатики та інтегрувати їх з уже наявними.
- Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях.
- Уміння планувати та керувати часом.
- Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти і розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій.
- Здатність до застосування знань на практиці.
- Мати навички розроблення та управління проектами.
- Уміння працювати як індивідуально, так і в команді.
- Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях.
- Потенціал до подальшого навчання.
- Відповідальність за якість виконуваної роботи.
Результати навчання: 1. Здатність продемонструвати глибокі знання та навики щодо проведення експериментів, збору даних, моделювання та аналізу отриманих результатів, системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей у геодезії та землеустрої.
2.Здатність продемонструвати знання професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності.
3.Здатність продемонструвати знання та розуміння методологій проектування, відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов.
4.Здатність продемонструвати знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі геодезії та землеустрою.
5.Використовувати інформаційні ресурси науковим чином, з використанням високих стандартів текстового аналізу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: Землевпорядне проектування
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Земельна політика» здійснює інформаційне забезпечення формування земельної політики, розкриває загальне поняття та принципи використання нерухомого майна державного і приватного сектору, вивчає правила забудови населених пунктів, вивчає зміст, склад та етапність складання технічного паспорту земельної ділянки, а також виникнення права власності на нерухоме майно.
Опис: Завдання державної земельної політики.
Інформаційне забезпечення системи управління.
Управління земельними ресурсами в населених пунктах.
Управління землями з особливим режимом використання.
Речові права.
Виникнення права власності на землю.
Реєстрація права власності на землю.
Види договорів у земельних правовідносинах.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (50 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (10%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Для контролю результатів навчання студентів у процесі поточного та семестрового контролів передбачено наступні методи: поточний контроль за виконанням завдань на лабораторних заняттях їх захисту, участь у підготовці та презентації групового проекту, письмовий контрольний захід.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Земельний кодекс України: Науково-практичний коментар / За заг. ред. В.І. Семчика. – 3-є вид., перероб. і доп. – К.: Видавничий Дім «Ін Юре», 2007.– 896 с.
2. Єфіменко Л.В. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень// Навчально-методичний посібник:К.:2011-224с.
3. Правові основи майнових і земельних відносин. / За заг.ред. В.М.Єрмоленка/ 2006.-364с.
4. Земельні відносини в Україні. Організаційно-правовий механізм. /Збірник основоположних актів законодавства. Під заг.ред. А.С. Даниденка. – Київ, 2007.-128с.
5. Ступень М.Г. Кадастр населених пунктів. - Львів Новий світ-2004.-392с.
6. Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень” та інших законодавчих актів України : Закон України (зі змінами, внесеними згідно із Законом України від N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012) // [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).