Технології брендингу та іміджування в бібліотечній та архівній справі

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.082
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Химиця Наталія Олексіївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати: – сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів; вміти: – здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності; – усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. – відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Менеджмент бібліотечних та архівних установ • Аналітика інформаційних потреб • Проекти в бібліотечній та архівній діяльності
Короткий зміст навчальної програми: Визначення бренду. Структура та різновиди бренду. Зміст та атрибути бренду. Формування іміджевих стратегій бренду в бібліотечній та архівній діяльності. Створення комунікативного простору бренду. Бренд-менеджмент як інтегрована комунікація. Практичні інструменти промоції брендів.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (50%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, - підсумковий контроль (50%): іспит (трирівневе тестування).
Рекомендована література: 1. Дашков и К. Константы гудвилла: стиль, паблисити, репутация, имидж и бренд фирмы: Учебное пособие. 5-е изд., 2019. – 270 с. 2. Каленская Н.В., Антонченко Н.Г. Брендинг /Н.В. Каленская, Н.Г. Антонченко. – Казань: «Абзац», 2019. - 125 c. 3. Морган Г. Имидж организации: Восемь моделей организационного развития / Г. Морган. – М.: Вершина, 2019. – 416с.