Менеджмент підприємств харчової промисловості

Спеціальність: Технології продуктів бродіння і виноробства
Код дисципліни: 7.181.01.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: доц. Балик У.О.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: -
Результати навчання: В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен: - знати: теоретичні засади підприємництва та управлінської діяльності; сутність економічних відносин власності на засоби виробництва; характеристику організаційно-правових форм підприємництва; технологію заснування власної справи; ринкову організацію господарювання; типовий алгоритм бізнес-планування; процес, функції та методи менеджменту; методи оптимізації управлінських рішень; сутність витрат виробництва, доходу, прибутку. - вміти: обґрунтувати вибір виду, сфери та організаційно-правової форми підприємницької діяльності; розробити бізнес-план та розрахувати показники оцінки його ефективності; обчислити показники ефективності підприємницької діяльності; приймати оптимальні управлінські рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: основи екомічної теорії, підприємництво, економіка підприємства - кореквізити: захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Сутність, значення та особливості розвитку менеджменту. Організації як об’єкти управління. Функції та технологія управління. Методи менеджменту. Управлінські рішення. Керівництво та лідерство в організації.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): розв'язування задач, усне опитування - підсумковий контроль (70%): модульний та семестровий контроль
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мочерний С.В. Основи економічних знань. Видання друге, уточнене. – К., 2001. 2. Коваль З. О., Тивончук О. І. Підприємництво і менеджмент. Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2009. 172 с. Формат 145 х 215. М’яка обкладинка. 3. Гальчинський А.С. та ін. Основи економічної теорії. – К., 2005. 4. Курс экономической теории. Под ред. М.Н.Чуприна. – Киров, 2004. 5. Уткин Э.А., Бутова Т.В. Экономическая теория: вопросы и ответы. – М., 2001. 6. Баб’як М.Н. Економічна теорія: Навч. посіб. / М.Н. Баб’як, Л.А. Пешенкова, А.В. Рибчук. — К.: ЦНЛ, 2005. 7. Економічна теорія. Політична економія: Підручник. — 2-ге вид. / За ред. В.Д. Базилевича. — К.: Знання-Прес, 2005. 8. Єщенко П.С., Палкін Ю.І. Сучасна економіка: Навч. посіб. — К.: Вища шк., 2005. 9. Мочерний С.В. Економічна теорія: Підручник / С.В. Мочерний, М.В. Довбенко. — К.: Академія, 2005. 10. Основи економічної теорії: Політекономічний аспект: Підручник / За ред. Г.Н. Климка, В.П. Нестеренка. — К.: Знання-Прес, 2004. 11. Політична економія: Навч. посіб. / За ред. В.О. Рибалкіна, В.Г. Бодрова. — К.: Академвидав, 2004. 12. Політекономія: Навч. посіб. / За заг. ред. Г.А. Оганяна. — К.: МАУП, 2003. 13. Сломан Дж. Экономикс / Дж. Сломан, М. Сатклифф. — СПб.: Питер, 2005. 14. Чепінога В.Г. Основи економічної теорії: Навч. посіб. К.: Юрінком-Інтер, 2003. 15. Экономическая теория в ХХI в. Экономика Постмодерна. / Под ред. Ю.М. Осипова и др. — М.: Экономист, 2004. 16. Биконя С.Ф. Поведінка монополій в умовах перехідної економіки // Актуальні проблеми економіки. — 2005. — № 5. 17 Бревнов А.А. Основы экономической теории: Учеб. пособие. — Х.: Одиссей, 2004. 18. Бутук А.И. Экономическая теория: Учеб. пособие. — 2-е изд. — К.: Викар, 2003. 19. Гальчинський А.С., Єщенко П.С., Палкін Ю.І. Основи економічних знань. — 2-ге вид. — К.: Знання-Прес, 2004 р. 20. Гриценко А. Гроші: виникнення, сутність, функції та агрегати // Економіка України. — 2005. — № 3. 21. Дорошевский М.В. Основы экономики: Учеб пособие / М.В. Дорошевский, Г. В. Мысливец. — К.: МАУП, 2004. 22. Міжнародна економіка: Підручник / А.П. Румянцев, В.В. Рокоча. — К.: Знання-Прес, 2003. 23. Основи економічної теорії: Підручник / О.О. Мамалуй, О.А. Гриценко, Г.Ю. Данопих та ін.; За заг. ред. О.О. Мамалуя. — К.: Юрінком Інтер, 2003. 24. Основи економічної теорії. — Підручник / За ред. В.А. Предборського. — К.: Кондор, 2002. 25. Супрун В.П. Деякі проблеми антимонопольно-конкурентної політики в Україні // Актуальні проблеми економіки. — 2005. — № 7.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).