Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Технології продуктів бродіння і виноробства
Код дисципліни: 7.181.01.O.013
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Закріпити у виробничих умовах отримані при навчанні на другому рівні вищої освіти знання для підвищення ефективності виробництва та удосконалення організації управління технологічними процесами.
Завдання: Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері харчових технологій. ЗК 1. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК 2. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. ЗК 3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК 4. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. ЗК 5. Здатність працювати в міжнародному контексті. СК 1. Здатність обирати та застосовувати спеціалізоване лабораторне і технологічне обладнання та прилади, науково- обгрунтовані методи та програмне забезпечення для проведення наукових досліджень у сфері харчових технологій СК 2. Здатність планувати і виконувати наукові дослідження з урахуванням світових тенденцій науково-технічного розвитку галузі. СК 5. Здатність презентувати та обговорювати результати наукових досліджень і проектів.
Результати навчання: РН 1. Відшуковувати, систематизувати та аналізувати науково-технічну інформацію з різних джерел для вирішення професійних та наукових завдань у сфері харчових технологій. РН 3. Застосовувати спеціальне обладнання, сучасні методи та інструменти, у тому числі математичне і комп’ютерне моделювання для розв’язання складних задач у харчових технологіях. РН 5. Обирати та впроваджувати у практичну виробничу діяльність ефективні технології, обладнання та раціональні методи управління виробництвом з урахуванням світових тенденцій розвитку харчових технологій. РН 9. Вільно володіти державною та іноземною мовами для обговорення професійної діяльності, результатів досліджень та інновацій у сфері харчових технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Методологія та організація наукових досліджень Менеджмент підприємств харчової промисловості Іноземна мова за професійним спрямуванням Професійна та цивільна безпека Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає пошук матеріалу за тематикою спеціальності, роботу з джерелами літератури та оформленя звіту.
Опис: Ознайомлення зі звітною і плановою документацією фахівців технологічного виробництва, прийняття участі на засіданнях технологічної і економічної рад підприємства. Оцінка діючих і впроваджених технологій виробництва продукції. Вивчення передових технологій, удосконалення діючих технологій і методів, використання комп’ютеризації технологічних процесів.
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: • виконання індивідуального завдання за темою (60%) • підсумковий контроль: письмово-усна форма (40%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Лудин А. М. Компонування технологічного обладнання: навчальний посібник. Львів: Левада, 2022. 160 c. 2. Мельник С. Р., Мельник Ю. Р., Дзіняк Б. О., Піх З. Г. Контроль якості та безпечності харчових продуктів. Навчальний посібник. Львів : «Левада», 2018. 224 с. 3. Мельник Ю. Р., Мельник С. Р. Основи проєктування та розрахунків харчових виробництв: навчальний посібник. Львів: Видавництво «Левада», 2020. 135 с. 4. Технологія безалкогольних напоїв: підручник / В.Л. Прибильський та ін. Київ : НУХТ, 2014. 310 с. 5. Технологія спирту, лікеро-горілчаних напоїв та дріжджів у задачах і прикладах: навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. /В. О. Маринченко та ін. Київ : НУХТ, 2015. 356 с. 6.Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 181 «Харчові технології», які навчаються за освітньопрофесійною програмою «Технології продуктів бродіння і виноробства» на другому (магістерському) рівні вищої освіти / Укл.: Р. О. Бліщ, Ю. Р. Мельник, С. Р. Мельник, Б. О. Дзіняк. Львів, 2023. 15 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).