Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Інформаційні системи та технології (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.126.00.O.021
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: К.т.н.,доц. Василюк Андрій Степанович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: систематизація, закріплення розширення теоретичних і практичних знань зі
спеціальності “Інформаційні системи та технології” та застосування їх при вирішенні конкретних наукових, технічних, економічних, виробничих
та інших завдань;
Результати навчання: Магістерська кваліфікаційна робота та ілюстративний матеріал оформляється в одному примірнику згідно вимог, що викладені у методичних вказівках. Після захисту примірник магістерських кваліфікаційної роботи разом з ілюстративним матеріалом передається для зберігання в науково-технічну бібліотеку Національного університету "Львівська політехніка". Для захисту магістерської кваліфікаційної роботи до екзаменаційної комісії (ЕК) студент повинен подати: • первинний примірник магістерської кваліфікаційної роботи з підписами автора, керівника і консультантів; • відгук керівника про роботу над магістерської кваліфікаційною роботою; • відгук рецензента; • залікова книжка з підписом декана; • ілюстративний матеріал до магістерської кваліфікаційної роботи (презентація, плакати, креслення, макети).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: практика за темою кваліфікаційної роботи; • виконання кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Кваліфікаційна робота передбачає самостійне розв?язання
комплексної задачі у сфері ІСТ , що супроводжується
проведенням досліджень та / або застосуванням інноваційних
підходів.
Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного
плагіату, фабрикації та фальсифікації.
Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена на
офіційному сайті Львівської політехніки
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота повинна містити такі розділи:
1. Аналітичний огляд літературних та інших джерел (10%)
Висновки до розділу 1
2. Системний аналіз та обґрунтування проблеми
2.1. Системний аналіз об'єкту дослідження та предметної області (15%-20%)
2.2. Постановка та обґрунтування проблеми (8%-10%)
Висновки до розділу 2
3. Методи та засоби вирішення проблеми (8%-10%)
3.1. Вибір та обґрунтування методів вирішення проблеми
3.2. Вибір та обґрунтування засобів вирішення проблеми
Висновки до розділу 3
4. Практична реалізація (10%-15%)
4.1. Описання реалізації завдання
4.2. Аналіз отриманих результатів
Висновки до розділу 4
Висновки
Список використаних літературних джерел
Розширена анотація
Додатки
Магістерська наукова робота повинна містити: титульний аркуш; · завдання; · зміст; · перелік умовних позначень; · вступ; · основну частину; ·; · висновки; · резюме; · список використаних джерел; · додатки, роздруки власноручно створених і відлагоджених програм. Обсяг магістерської кваліфікаційної роботи становить 60-70 сторінок машинопису, але не більше 100 сторінок без врахування додатків.
Методи та критерії оцінювання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи враховують рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки Здобувача ВО, а також оцінки керівника та рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи беруться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається в порядку: виставлення оцінки за шкалою ЄКТС та переведення виставленої оцінки в національну та 100-бальну шкалу ( за середнім інтервальним значенням)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи Здобувача ВО відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу: відмінно - 94 бали, добре - 80 балів, задовільно - 60 балів.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів освітньо-наукової програми “Інформаційні системи та технології” зі спеціальності 126 Інформаційні системи та технології другого (магістерського) рівня вищої освіти / Укл.: Укл.: В.В.Литвин, А.Ю.Берко, Є.В.Буров, А.С.Василюк, О.М.Верес, В.А.Висоцька, Я.П.Кісь – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2020.–с. 28
2. Буров Є.В. Концептуальне моделювання інтелектуальних програмних систем: монографія / Є.В. Буров.– Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2012.– 432 с.
3. Литвин В.В. Проектування інформаційних систем: навчальний посібник / В. В. Литвин, Н. Б. Шаховська. – Львів: Магнолія 2006, 2017. – 380 c.
4. Burov Y. Software systems based on ontological task models: Pranciples, Arcinecture, Applications, Advantages: монографія / Y. Burov, V. Pasichnyk. – Saarbrucken: LAP Lambert Academic Publishing, 2018. – 100 c.
5. Буров Є. В. Комп’ютерні мережі. Том 1: підручник / Є. В. Буров, М. М. Митник. – Львів: Магнолія 2006, 2018. – 334 c.
6. Буров Є. В. Комп’ютерні мережі. Том 2: підручник / Є. В. Буров, М. М. Митник. – Львів: Магнолія 2006, 2018. – 204 c.
7. Vysotska V. Internet systems design and development based on Web Mining and NLP: монографія / V. Vysotska. – Saarbrucken: LAP Lambert Academic Publishing, 2018. – 316 c.
8. Верес О. М. Технології підтримки процесів прийняття рішень: підручник / О. М. Верес, А. В. Катренко, В. В. Пасічник. – Львів: «Новий-світ-2000», 2018. – 568 c.
9. Машинне навчання: навчальний посібник / Т.М. Басюк, В.В. Литвин, Л.М. Захарія, Н.Е.Кунанець. – Львів: «Новий Світ-2000», 2019. – 315 с.
10. Висоцька В. А. Дискретна математика: практикум (Збірник задач з дискретної математики): навчальний посібник / В. А. Висоцька, В. В. Литвин, О. В. Лозинська. – Львів: Новий Світ – 2000, 2019. – 575 c.
11. Басюк Т. М. Мови опису онтологій: навчальний посібник / Т. М. Басюк, В. В. Литвин. – Львів: Видавництво «Львівської політехніки», 2020. – 276 c.
12. Висоцька В. А. Python: алгоритмізація та програмування: навчальний посібник / В. А. Висоцька, О. В. Оборська. – Львів: Новий Світ – 2000, 2020. – 516 c.
13. Литвин В. В. Глибинне навчання: навчальний посібник / В. В. Литвин, Р. М. Пелещак, В. А. Висоцька. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 264 c.
14. Нікольський Ю. В. Дискретна математика: підручник / Ю. В. Нікольський, В. В. Пасічник, Ю. М. Щербина. – Львів: Магнолія 2006, 2021. – 432 c.
15. Досин Д. Г. Моделі та методи визначення корисності онтологічних знань: колективна монографія / Д. Г. Досин, В. В. Литвин. – Львів: Новий Світ – 2000, 2021. – 251 c.
16. Верес О.М.. Системи баз даних та знань. Книга 1. Організація баз даних та знань: підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А. Ю., Верес О. М., Пасічник В.В. – Львів : „Магнолія 2006”, 2022. – 440 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
17. Верес О.М. Системи баз даних та знань. Книга 2. Системи управління базами даних та знань: підручник / Берко А.Ю., Верес О.М., Пасічник В.В. – Львів : „Магнолія 2006”, 2022. – 470 с.
18. Берко А. Ю. Інформаційні технології бізнес-аналітики: колективна монографія / А. Ю. Берко, Є. В. Буров, В. А. Висоцька. – Львів: Новий Світ-2000, 2022. – 520 c.
19. Берко А.Ю., Верес О.М., Пасічник В.В. Моделі баз даних та знань: підручник. — Львів : «Магнолія-2006», 2024. – 465 с. — (Серія «Комп’ютинґ»). ISBN 978-617-574-295-2.
20. Берко А.Ю., Верес О.М., Пасічник В.В. Технології баз даних та знань: підручник. – Львів : „Магнолія 2006”, 2024. – 636 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
21. P. Mrzyglocki, UML Summarized: Key Concepts and Diagrams for Software Engineers, Architects and Designers, Independently published, 2023. P. 59
22. B. Shamile. Software Development with UML Diagrams, Independently published. 2022. P.81.
23. S. Sundaramoorthy. UML Diagramming: A Case Study Approach, Auerbach Publications. 2022. P.430.
24. Rababah. Assessing the Effectiveness of UML Models in Software System Development. International Journal of Applied Science and Research. 2024. Pp.13-24. https:/doi.org/10.56293/IJASR.2024.5703.
25. Басюк Т.М. Методи та засоби мультимедійних інформаційних систем: навч. посібн. / Т.М. Басюк, П.І. Жежнич. - Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2015. - 428с.
26. Василюк А.С. Комп’ютерна графіка: навч. посібн. / (А.С.Василюк), Н.І.Мельникова. – Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 308 с.
27. Верес О. М. Проектування баз даних у середовищі MS ACCESS 2010 : навч. посібн. / О. М. Верес, І. В. Рішняк; за заг. ред. В. В. Литвина. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 232 с.
28. Верес О.М. Системи баз даних та знань. Книга 2. Системи управління базами даних та знань: підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А.Ю., Верес О.М., Пасічник В.В. – 2-е вид. – Львів : „Магнолія 2006”, 2015. – 470 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
29. Верес О.М.. Системи баз даних та знань. Книга 1. Організація баз даних та знань: підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А. Ю., Верес О. М., Пасічник В.В. – 2-е вид. – Львів : „Магнолія 2006”, 2015. – 440 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
30. Вовк О.Б. Англійська мова для студентів комп’ютерних спеціальностей: навч. посібн. / О. Вовк, О. Кулина. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 144 с.+ СD.
31. Дискретна математика: підручник / Ю.В. Нікольський, В.В. Пасічник, Ю.М. Щербина.– Вид. 4-те, випр. і доп.- Львів: Магнолія -2006, 2016. – 432 с.
32. Захарія Л.М. Формальні мови, граматики та автоматики: навч. посібн. / Л.М. Захарія, М.М. Заяць. – Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 192 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).