Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інформаційні системи та технології (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.126.00.O.019
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.н.с.к., с.н.с. Кунанець Наталія Едуардівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Технології пошуку інформації в Інтернеті (пошук та опрацювання літературних джерел); - Алгоритми створення презентацій та оформлення документації на програмні продукти за відповідними стандартами та нормативами; - вимоги до оформлення отриманих знань та досвіду і вигляді відповідних звітів.
Завдання: Технології пошуку інформації в Інтернеті (пошук та опрацювання літературних джерел); - Алгоритми створення презентацій та оформлення документації на програмні продукти за відповідними стандартами та нормативами; - вимоги до оформлення отриманих знань та досвіду і вигляді відповідних звітів.
Результати навчання: - Технології пошуку інформації в Інтернеті (пошук та опрацювання літературних джерел); - Алгоритми створення презентацій та оформлення документації на програмні продукти за відповідними стандартами та нормативами; - вимоги до оформлення отриманих знань та досвіду і вигляді відповідних звітів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інноваційні інформаційні технології
Короткий зміст навчальної програми: Закріплення, поглиблення й доповнення знань студентів, які вони отримали в процесі вивчення протягом попередніх років комплексу дисциплін, оволодіння сучасними технологіями опрацювання інформації та застосування їх на практиці; ознайомлення з засобами опрацювання даних (відповідно до індивідуального завдання студента);
Опис: Закріплення, поглиблення й доповнення знань студентів, які вони отримали в процесі вивчення протягом попередніх років комплексу дисциплін, оволодіння сучасними технологіями опрацювання інформації та застосування їх на практиці; ознайомлення з засобами опрацювання даних (відповідно до індивідуального завдання студента);
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з виконання практики; • Підсумковий контроль (60%, захист практики)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Берко А. Ю. Організація наукових досліджень, написання та захист магістерської дисертації: навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А. Ю., Буров Є.В., Верес О. М., Катренко А.В., Кравець П.О., Нікольський Ю.М., Пасічник В.В.. – Львів : „Новий Світ – 2000”, 2012. – 282 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).