Аналіз бізнес-процесів
Спеціальність: Аналіз даних (Data Science)
Код дисципліни: 7.124.03.O.001
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.т.н., доц. Буров Євген Вікторович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: знати головні методології аналізу та моделювання бізнес-процесів підприємства, мови моделювання бізнес –процесів.
Результати навчання: • знати головні методології аналізу та моделювання бізнес-процесів підприємства, мови моделювання бізнес –процесів.
• вміти використовувати засоби аналізу та моделювання бізнес-процесів: RUP, ARIS;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи системного аналізу, моделювання складних систем
Короткий зміст навчальної програми: Головні поняття галузі аналізу та моделювання бізнес-процесів. Архітектури організації інформаційних бізнес-процесів на підприємстві. Методології та мови моделювання. Мови BPMN, BPL. Підхід RUP до моделювання бізнес-процесів. Платформи моделювання та аналізу – ARIS, RUP.
Опис: знати головні методології аналізу та моделювання бізнес-процесів підприємства, мови моделювання бізнес –процесів.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Критерії оцінювання результатів навчання: знати головні методології аналізу та моделювання бізнес-процесів підприємства, мови моделювання бізнес –процесів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література:
2. Osterwalder A. The Business Model Ontology-a proposition in a design science approach: Academic dissertation, Universite de Lausanne/ Osterwalder A.- Citeseer, 2004.-169 p.
3. Eriksson, H.-E. Business Modeling with UML. Business Patterns at Work / Eriksson, H.-E., Penker, M.- John Wiley & Sons, 2000.-459 p.
4. Weske, M., Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures/ Weske, M.- Springer-Verlag, 2007.
5. Graham, B.B., Detail process charting: speaking the language of process./ Graham, B.B .-John Wiley& sons, 2004.-209p.
6. Owen, M., Raj, J., BPMN and Business Process Management Introduction to the BPMN and Business Process Management: Introduction to the New Business Process Modeling Standard / Owen, M., Raj, J, 2003.
7. OMG Systems Modeling Language (OMG SysML™), V1.0 .OMG Available Specification. OMG Document Number: formal/2007-09-01. Standard document. [Electronic resource].- Режим доступу:. http://www.omg.org/spec/SysML/1.0/PDF
8. BPEL Cookbook Best Practices for SOA-based integration and composite applications development / Gaur, Harish; Zirn, M. eds.- Birmingham – Mumbai: Packt Publishing, 2006.
9. Howson, C., Business Objects XI: the complete reference /Howson.-C McGraw-Hill, 2006.
10. Davis, R. ARIS Design Platform. Advanced Process Modelling and Administration /Davis, R.-Springer-Verlag, 2008.-416p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Аналіз бізнес-процесів (курсова робота)
Спеціальність: Аналіз даних (Data Science)
Код дисципліни: 7.124.03.O.005
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.т.н., доц. Буров Євген Вікторович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: знати головні методології аналізу та моделювання бізнес-процесів підприємства, мови моделювання бізнес –процесів.
Результати навчання: • знати головні методології аналізу та моделювання бізнес-процесів підприємства, мови моделювання бізнес –процесів.
• вміти використовувати засоби аналізу та моделювання бізнес-процесів: RUP, ARIS;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи системного аналізу, моделювання складних систем
Короткий зміст навчальної програми: Головні поняття галузі аналізу та моделювання бізнес-процесів. Архітектури організації інформаційних бізнес-процесів на підприємстві. Методології та мови моделювання. Мови BPMN, BPL. Підхід RUP до моделювання бізнес-процесів. Платформи моделювання та аналізу – ARIS, RUP.
Опис: знати головні методології аналізу та моделювання бізнес-процесів підприємства, мови моделювання бізнес –процесів.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Критерії оцінювання результатів навчання: знати головні методології аналізу та моделювання бізнес-процесів підприємства, мови моделювання бізнес –процесів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література:
2. Osterwalder A. The Business Model Ontology-a proposition in a design science approach: Academic dissertation, Universite de Lausanne/ Osterwalder A.- Citeseer, 2004.-169 p.
3. Eriksson, H.-E. Business Modeling with UML. Business Patterns at Work / Eriksson, H.-E., Penker, M.- John Wiley & Sons, 2000.-459 p.
4. Weske, M., Business Process Management: Concepts, Languages, Architectures/ Weske, M.- Springer-Verlag, 2007.
5. Graham, B.B., Detail process charting: speaking the language of process./ Graham, B.B .-John Wiley& sons, 2004.-209p.
6. Owen, M., Raj, J., BPMN and Business Process Management Introduction to the BPMN and Business Process Management: Introduction to the New Business Process Modeling Standard / Owen, M., Raj, J, 2003.
7. OMG Systems Modeling Language (OMG SysML™), V1.0 .OMG Available Specification. OMG Document Number: formal/2007-09-01. Standard document. [Electronic resource].- Режим доступу:. http://www.omg.org/spec/SysML/1.0/PDF
8. BPEL Cookbook Best Practices for SOA-based integration and composite applications development / Gaur, Harish; Zirn, M. eds.- Birmingham – Mumbai: Packt Publishing, 2006.
9. Howson, C., Business Objects XI: the complete reference /Howson.-C McGraw-Hill, 2006.
10. Davis, R. ARIS Design Platform. Advanced Process Modelling and Administration /Davis, R.-Springer-Verlag, 2008.-416p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).