Інформаційний маркетинг та менеджмент
Спеціальність: Аналіз даних (Data Science)
Код дисципліни: 7.124.03.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Шілінг А.Ю., к.т.н.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати та уміти застосовувати методологію сценарного аналізу в задачах інформаційного менеджменті та маркетингу
• знати та уміти застосовувати на практиці методи системного аналізу, методи математичного та інформаційного моделювання для побудови та дослідження моделей об’єктів і процесів інформатизації в управлінні.
• застосовувати різноманітні методи, зокрема сучасні інформаційні технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
• вміти використовувати знання та навички щодо проведення збору даних, моделювання відповідних ресурсів і систем при аналізі конкурентоспроможності установи
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Системний аналіз
Технології підтримки процесів прийняття рішень
Аналіз бізнес-проєктів
Короткий зміст навчальної програми: Інформаційний менеджмент: цілі, завдання та методи. Менеджмент і інформаційна інфраструктура організації. ITIL-бібліотека та стандарти. Інформаційні системи та інформаційні технології в менеджменті.
Організації та планування в системі інформаційного менеджменту. Впровадження та аудит інформаційних систем.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Вовчак І. С. Інформаційні системи та комп’ютерна техніка в менеджменті: Навч. посібник. Тернопіль: Карт-бланш, 2002. 354 с.
2. Жежнич П. І. Технології інформаційного менеджменту : навч. посіб. Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. 260 с.
3. Знахур С. В. Інформаційний менеджмент та маркетинг : конспект лекцій. Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. 132 с.
4. Палеха Ю.І., Горбань Ю.І. Інформаційний бізнес : підручник. К.: Вид-во Ліра-К. 2015. 492 с.
5. Палеха Ю.І., Палеха О.Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. К. : Вид-во Ліра-К: 2013. 478 с.
6. Пістунов І.М., Борщ Т.В. Інформаційний менеджмент: Матеріали метод. забезп. дисципліни Д.: Національний гірничий університет, 2007. 87 с.