Аудіовізуальна реклама
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Код дисципліни: 7.186.01.O.008
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.т.н., доцент Гавриш Богдана Михайлівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
Загальні компетентності:
1. Здатність приймати обґрунтовані рішення
2. Здатність організовувати експлуатацію технічних та програмних засобів видавничого опрацювання інформації, матеріалів, аналізувати та оцінювати можливості адаптації технологічних комплексів для ефективного використання під час підготовки усіх видів продукції видавництва та поліграфії у конкретній виробничій системі
3. Здатність розробляти та впроваджувати нові технологічні процеси, зокрема ресурсо- та енергозберігаючі технології, та види продукції у сфері видавництва та поліграфії, здійснювати оптимізацію виробничих процесів відповідно до поставлених вимог.
Фахові компетентності:
1. Здатність досліджувати та впроваджувати сучасні програмні засоби, необхідні для підготовчого, виробничого та пост виробничого періодів створення (виробництва) аудіовізуальної реклами
2. Здатність аналізувати джерела надходження і особливості даних та специфіку процесів для галузі поліграфії та суміжних областей народного господарства;
3. Здатність використовувати і впроваджувати сучасні комп'ютерні технології у інформаційно-видавничі процеси
4. Здатність демонструвати різні методи для встановлення та ідентифікації вимог і очікувань всіх суб’єктів економічної діяльності щодо результатів управління та адміністрування
Результати навчання: Результати навчання
РН1 (КОМ1) Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
РН1 (КОМ3) Отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації продуктів електронного дизайну, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій.
РН2 (АіВ1) Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення
РН2 (АіВ2) Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
РН3 (ПР2). Знання і розуміння наукових принципів, що лежать в основі розробки та використання комп’ютерних технологій та інформаційних видавничих систем;
РН4 (ПР4). Знання методик та алгоритмів обробки великих масивів даних за допомогою інформаційних технологій. Вміння та навички використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології для обробки та аналізу результатів експериментальних досліджень та їх представлення.
РН5 (ПР9). Проектувати та розробляти інтерактивні медіа та їх окремі елементи, опрацьовувати мультимедійний контент, проектувати та реалізовувати дизайн оригінал-макетів мультимедійних видань
РН6 (ПР10). Знання і розуміння основ аналізу і оцінки проблем та завдань, вирішення яких сприяє підвищенню ефективності використання інформаційних ресурсів в галузі поліграфії і мультимедіа.
РН6 (ПР13) Здатність формулювати та вдосконалювати важливу дослідницьку задачу, для її вирішення збирати необхідну інформацію та формулювати висновки, які можна захищати в науковому контексті.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
- Дизайн і розробка рекламних видань та фірмових стилів
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна “Аудіовізуальна реклама” розглядає сучасні засоби для створення реклами. В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати: питання необхідної базової інформації з основних теоретичних положень реклами (детальну класифікацію основних засобів реклами і видів рекламних матеріалів, загальну методологію організації і проведення рекламних компаній і грошових засобів на рекламу).
Опис: Назва тем
Лекція 1. Визначення реклами.
Загальний огляд. визначення реклами. дещо з історії реклами. Чому і як виникла реклама?
Лекція 2. Основи реклами як предмета.
Основи реклами як предмета. класифікація реклами. основні функції реклами. як створити ефективну рекламу?
Лекція 3. Дослідження в рекламі
Дослідження в рекламі. Крок перший. Задачі або цілі (вибір цілей) реклами. Крок другий. Споживачі (вибір цільової групи). Крок третій. Товар–послуга (вибір ознаки товару або теми). Крок четвертий. Аналіз ринку. Крок п’ятий. Реклама (закони реклами). Крок шостий. Носії реклами. Крок сьомий. Канали (вибір каналів розповсюдження реклами). Крок восьмий. Графік розповсюдження реклами
Лекція 4. Засоби реклами.
Засоби реклами. Друкована реклама. Реклама в періодичних виданнях. Теле- та радіореклама. Виставки і ярмарки. Рекламні сувеніри. Пряма поштова реклама. Зовнішня реклама. Заходи “паблік рілейшнз”. Комп'ютеризована реклама
Лекція 5. Елементи друкованої реклами.
Елементи друкованої реклами. Заголовок. Бірка. Підзаголовки. Основний текст. Загальні недоліки рекламних текстів. Психологічні закономірності сприйняття рекламного тексту. Ілюстрації. Композиція рекламного оголошення
Лекція 6. Комп’ютерні технології в рекламі.
Комп’ютерні технології в рекламі. Робота з комп'ютерною графікою. Огляд програмного забезпечення
Лекція 7. Cприйняття форми і простору.
Cприйняття форми і простору. Закономірності природної краси. Властивості сприйняття. Перспектива. Зображення тіней
Лекція 8. Колір - інструмент дизайнера.
Колір як інструмент дизайнера. Колір і об'єкти, що вивчаються теорією кольору. Природа кольорового відчуття психологія кольору. Значення кольору в рекламі . Колір і паковання. Колір в акциденції. Використання кольору в друкованих виданнях. Комп'ютерні колірні моделі
Лекція 9. Композиція в дизайні.
Композиція в дизайні засоби композиції. Характер композиції. Роль матеріалів у композиції. Види композиції. Особливості багатоелементної композиції. Типи композиції. Основні принципи побудови композиції
Лекція 10. Друкарський дизайн.
Друкарський дизайн, підготовка макета. Макети малих оголошень. Як викликати інтерес до текстового документа? Елементи друкарського дизайну. Композиція текстового документа. Єдність форми і змісту тексту. Текст і зображення. Робота з модульною сіткою. Наскрізний дизайн
Лекція 11. Корпоративна реклама
Корпоративна реклама. Етапи розробки фірмового стилю торговельної марки. Означення фірмового стилю. Товарний та фірмовий знак. Девіз. Друкована реклама як елемент фірмового стилю
Лекція 12. Паковання , як інструмент реклами.
Паковання , як інструмент реклами. Конструювання паковання. Класифікація тари і паковання. Основні функції паковання. Вимоги до паковання. Товарна етикетка. Термоусадкові рукавні етикетки. Паковання з металу. Пакувальний картон і дизайнерський папір. Вплив паковання на просування товару. Нестандартне паковання
Лекція 13. Рекламний менеджмент.
Рекламний менеджмент. Реклама та маркетинг. Сутність рекламного менеджменту. Класифікація реклами. Рекламне дослідження ринку. Загальні відомості.
Лекція 14. Етапи життєвого циклу товару.
Рекламне дослідження ринку.
Лекція 15. Проведення рекламної кампанії.
Планування рекламної кампанії. Проведення рекламної кампанії.
Методи та критерії оцінювання: 1. Виконання лабораторних робіт та їх захист.
2. Виконання практичних робіт та їх захист.
3. Написання контрольних робіт.
4. Написання розрахунково-графічної роботи
5. Іспит.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка в балах – 100;
Поточний контроль (лабораторні і практичні роботи) – 40;
Поточний контроль (розрахунково-графічна робота) – 10
Екзаменаційний контроль (письмова компонента) – 40
Екзаменаційний контроль (усна компонента) –10
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова
1. Дурняк Б. В. Розробка та дизайн рекламних видань. Комп’ютерні технології в рекламі [Текст] : навч. посіб. / Б. В. Дурняк, А. Є. Батюк, М. А. Назаркевич, О. І. Мриглод. — Львів : Укр. акад. друкарства, 2011. — 198 с. — ISBN 978-966-322-180-9.
2. Реклама в ЗМІ: навч. посіб. / Мар'яна Кіца ; Нац. ун-т «Львів. політехніка». — Львів: Ліга-Прес, 2017. — 150 с. — Бібліогр.: с. 135—141 (70 назв) та в кінці розд. — ISBN 978-617-397-161-2
3. Реклама в інтернеті: навч. посіб. / Д. В. Яцюк. — Київ: КНТЕУ, 2018. — 296 с. — ISBN 966-629-907-2.
4. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.
5. Розробка і дизайн рекламних видань : метод. вказівки до практичних робіт для студентів спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» спеціалізації «Комп’ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»/уклад.: Б.М. Гавриш, М.А. Назаркевич. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 84 с.
6. Дурняк Б., Батюк А. Розробка і дизайн рекламних видань [Текст] : навч. посіб. / Б. В. Дурняк, А. Є. Батюк — Львів : Укр. акад. друкарства, 2006. — 315 с.
7. Прищенко С.В. Теорія та методологія дизайну: навч. посібник/ С.В. Прищенко/ за ред. проф. Є.А. Антоновича.– К.: Альтерпрес, 2010.– 354 с.
8. Прищенко С.В. Національний стиль і псевдонаціоналізація у рекламі: соціокультурний аспект/ С.В. Прищенко// Наукові дослідження. Теорія і практика: матеріали Міжнародної науково-практ. конференції. – Вроцлав, 2012. – С. 38–45
Допоміжна
1. Биков А.В., Пантюхін П.Я., Репінська А.В.Компьютерная графика. В 2 ч. Ч.1 +CD, Вид-во Инфра-М, Форум, 2011, 88 с.
2. Теоретичні основи комп’ютерної графіки та дизайну: навчальний посібник./Співак С.М.; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, Ін-т суспільства, Каф. інформатики. – К.: [Київ. ун-т ім. Б. Грінченка], 2013.– 160 c.
3. Владимирська Г.О. Реклама: навч. посібник/ Г.О.Владимирська, П.О. Владимирський. – К.: Кондор, 2006. – 334 с.
4. Гладун О.Д. До проблеми візуальної мови графічного дизайну України/ О.Д. Гладун// Вісник ХДАДМ: збірник наук. праць. – 2009. – № 5. – С. 42–46.
5. Даниленко В.Я. Дизайн: термінологічний аспект/ В.Я. Даниленко// Українська академія мистецтва: дослідницькі та наук.-методичні праці. – 2005. – Вип. 12. – С. 221–227.
6. Даниленко В.Я. Дизайн: підручник/ В.Я. Даниленко. – Х.: ХДАДМ, 2003. – 320 с.
7. Михайленко В.Є. Основи біодизайну: навч. посібник/ В.Є. Михайленко, О.В. Кащенко. – К.: Каравела, 2011. – 224 с.
9. Інформаційні ресурси
1. Я Contemporary Advertising/ Courtland L.Bovee, William F.Arens. – 3rd ed. – Illinois: Irwin, 1989. – 662 p. 14. http://advertisingschool.com.ua/shkola/about.html
2. Інструменти для побудови різних типів графіків онлайн, advanced level [Електронний ресурс] – режим доступу http://idl.cs.washington.edu/projects/lyra/
3. Композиція (мистецтво) Вікіпедія: веб-сайт. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0% (дата звернення: 13.05.2021)
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Аудіовізуальна реклама (курсова робота)
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Код дисципліни: 7.186.01.O.009
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні технології видавничої справи
Лектор: к.т.н., доцент Гавриш Богдана Михайлівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
Загальні компетентності:
1. Здатність приймати обґрунтовані рішення
2. Здатність організовувати експлуатацію технічних та програмних засобів видавничого опрацювання інформації, матеріалів, аналізувати та оцінювати можливості адаптації технологічних комплексів для ефективного використання під час підготовки усіх видів продукції видавництва та поліграфії у конкретній виробничій системі
3. Здатність розробляти та впроваджувати нові технологічні процеси, зокрема ресурсо- та енергозберігаючі технології, та види продукції у сфері видавництва та поліграфії, здійснювати оптимізацію виробничих процесів відповідно до поставлених вимог.
Фахові компетентності:
1. Здатність досліджувати та впроваджувати сучасні програмні засоби, необхідні для підготовчого, виробничого та пост виробничого періодів створення (виробництва) аудіовізуальної реклами
2. Здатність аналізувати джерела надходження і особливості даних та специфіку процесів для галузі поліграфії та суміжних областей народного господарства;
3. Здатність використовувати і впроваджувати сучасні комп'ютерні технології у інформаційно-видавничі процеси
4. Здатність демонструвати різні методи для встановлення та ідентифікації вимог і очікувань всіх суб’єктів економічної діяльності щодо результатів управління та адміністрування
Результати навчання: Результати навчання
РН1 (КОМ1) Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
РН1 (КОМ3) Отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації продуктів електронного дизайну, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій.
РН2 (АіВ1) Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення
РН2 (АіВ2) Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
РН3 (ПР2). Знання і розуміння наукових принципів, що лежать в основі розробки та використання комп’ютерних технологій та інформаційних видавничих систем;
РН4 (ПР4). Знання методик та алгоритмів обробки великих масивів даних за допомогою інформаційних технологій. Вміння та навички використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології для обробки та аналізу результатів експериментальних досліджень та їх представлення.
РН5 (ПР9). Проектувати та розробляти інтерактивні медіа та їх окремі елементи, опрацьовувати мультимедійний контент, проектувати та реалізовувати дизайн оригінал-макетів мультимедійних видань
РН6 (ПР10). Знання і розуміння основ аналізу і оцінки проблем та завдань, вирішення яких сприяє підвищенню ефективності використання інформаційних ресурсів в галузі поліграфії і мультимедіа.
РН6 (ПР13) Здатність формулювати та вдосконалювати важливу дослідницьку задачу, для її вирішення збирати необхідну інформацію та формулювати висновки, які можна захищати в науковому контексті.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни
- Дизайн і розробка рекламних видань та фірмових стилів
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна “Аудіовізуальна реклама” розглядає сучасні засоби для створення реклами. В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати: питання необхідної базової інформації з основних теоретичних положень реклами (детальну класифікацію основних засобів реклами і видів рекламних матеріалів, загальну методологію організації і проведення рекламних компаній і грошових засобів на рекламу).
Опис: Курсова робота – це самостійна, творча робота, під час якої студенту необхідно показати вміння користуватися науково-технічною літературою, володіти програмним забезпеченням для реалізації завдання, використовувати інтерфейси прикладних програм, застосовувати засоби опрацювання подій та виняткових ситуацій. Студенти повинні використовувати засоби тестування і відлагодження об’єктно-орієнтованих програм для перевірки коректної роботи програмної реалізації проектного рішення. Курсова робота є проектною розробкою, в якій розв’язується актуальна задача для напряму «Видавничо-поліграфічна справа». Тематика курсових робіт має відповідати сучасному стану і перспективам розвитку комп’ютерних засобів поліграфічного виробництва.
Методи та критерії оцінювання: • відповідність змісту курсового проекту (роботи) завданню та вимогам навчально-методичних рекомендацій щодо його виконання;
• самостійність розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, креслень, графіків та таблиць;
• наявність елементів науково-дослідного характеру;
• використання комп’ютерних технологій;
• оформлення пояснювальної записки, графічних матеріалів згідно з вимогами конструкторської та технологічної документації, ДСТУ 3008-95.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка в балах – 100;
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова
1. Дурняк Б. В. Розробка та дизайн рекламних видань. Комп’ютерні технології в рекламі [Текст] : навч. посіб. / Б. В. Дурняк, А. Є. Батюк, М. А. Назаркевич, О. І. Мриглод. — Львів : Укр. акад. друкарства, 2011. — 198 с. — ISBN 978-966-322-180-9.
2. Реклама в ЗМІ: навч. посіб. / Мар'яна Кіца ; Нац. ун-т «Львів. політехніка». — Львів: Ліга-Прес, 2017. — 150 с. — Бібліогр.: с. 135—141 (70 назв) та в кінці розд. — ISBN 978-617-397-161-2
3. Реклама в інтернеті: навч. посіб. / Д. В. Яцюк. — Київ: КНТЕУ, 2018. — 296 с. — ISBN 966-629-907-2.
4. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.
5. Розробка і дизайн рекламних видань : метод. вказівки до практичних робіт для студентів спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» спеціалізації «Комп’ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»/уклад.: Б.М. Гавриш, М.А. Назаркевич. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 84 с.
6. Дурняк Б., Батюк А. Розробка і дизайн рекламних видань [Текст] : навч. посіб. / Б. В. Дурняк, А. Є. Батюк — Львів : Укр. акад. друкарства, 2006. — 315 с.
7. Прищенко С.В. Теорія та методологія дизайну: навч. посібник/ С.В. Прищенко/ за ред. проф. Є.А. Антоновича.– К.: Альтерпрес, 2010.– 354 с.
8. Прищенко С.В. Національний стиль і псевдонаціоналізація у рекламі: соціокультурний аспект/ С.В. Прищенко// Наукові дослідження. Теорія і практика: матеріали Міжнародної науково-практ. конференції. – Вроцлав, 2012. – С. 38–45
Допоміжна
1. Биков А.В., Пантюхін П.Я., Репінська А.В.Компьютерная графика. В 2 ч. Ч.1 +CD, Вид-во Инфра-М, Форум, 2011, 88 с.
2. Теоретичні основи комп’ютерної графіки та дизайну: навчальний посібник./Співак С.М.; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, Ін-т суспільства, Каф. інформатики. – К.: [Київ. ун-т ім. Б. Грінченка], 2013.– 160 c.
3. Владимирська Г.О. Реклама: навч. посібник/ Г.О.Владимирська, П.О. Владимирський. – К.: Кондор, 2006. – 334 с.
4. Гладун О.Д. До проблеми візуальної мови графічного дизайну України/ О.Д. Гладун// Вісник ХДАДМ: збірник наук. праць. – 2009. – № 5. – С. 42–46.
5. Даниленко В.Я. Дизайн: термінологічний аспект/ В.Я. Даниленко// Українська академія мистецтва: дослідницькі та наук.-методичні праці. – 2005. – Вип. 12. – С. 221–227.
6. Даниленко В.Я. Дизайн: підручник/ В.Я. Даниленко. – Х.: ХДАДМ, 2003. – 320 с.
7. Михайленко В.Є. Основи біодизайну: навч. посібник/ В.Є. Михайленко, О.В. Кащенко. – К.: Каравела, 2011. – 224 с.
9. Інформаційні ресурси
1. Я Contemporary Advertising/ Courtland L.Bovee, William F.Arens. – 3rd ed. – Illinois: Irwin, 1989. – 662 p. 14. http://advertisingschool.com.ua/shkola/about.html
2. Інструменти для побудови різних типів графіків онлайн, advanced level [Електронний ресурс] – режим доступу http://idl.cs.washington.edu/projects/lyra/
3. Композиція (мистецтво) Вікіпедія: веб-сайт. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0% (дата звернення: 13.05.2021)
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).