Інноваційні інформаційні технології
Спеціальність: Комп'ютерні системи управління рухомими об'єктами (автомобільний транспорт)
Код дисципліни: 7.122.07.O.001
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Лектор: Шпак Оксана Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей:
інтегральна компетентність:
ІНТ. Здатність розв’язувати складні наукові задачі та практичні проблеми під час професійно-наукової діяльності у галузі «Інформаційні технологій» або у процесі навчання, за допомогою методів моделювання, формалізації, алгоритмізації і реалізації моделей за допомогою сучасних комп’ютерних засобів, інтелектуальних технологій керування, вбудованих систем та інтернету речей, планування експерименту та опрацювання результатів досліджень.
загальні компетентності:
ЗК1. здатність до аналізу та синтезу.
ЗК4. мати дослідницькі навички.
ЗК6. уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення
ЗК10. креативність, здатність до системного мислення.
фахові компетентності:
ФК2. ґрунтовні знання в галузі інформаційних технологій, необхідні для освоєння науково-орієнтованих дисциплін.
ФК5. здатність формулювати, аналізувати та синтезувати рішення наукових проблем на абстрактному рівні шляхом декомпозиції їх на складові, які можна дослідити окремо в їх більш та менш важливих аспектах.
ФК7. здатність використовувати знання предметної галузі, фундаментальних наук, уміння та навички визначати ціль та задачі для вибору технічного, інформаційного та організаційного забезпечення при проєктуванні інформаційної системи.
ФК9. розуміння причинно-наслідкових зв’язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності.
фахові компетентності спеціалізації:
ФКС3. здатність застосовувати професійно-профільовані знання в процесі розв’язання наукових задач, побудови математичних моделей та систем інтернету речей
ФКС4. здатність використовувати сучасні методи та підходи для оптимізації.
ФКС7. здатність ідентифікувати та використовувати необхідний інструментарій для організації процесу розробки проєктів та здійснювати управління проєктами.
ФКС8. здатність ефективно здійснювати планування, виконання проєктних дій та прийняття проєктних рішень на основі нормативно-методичних положень, стандартів і норм певної прикладної області для управління ІТ-проєктом, формувати вимоги відповідності інформаційної системи технічному завданню.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати:
• стадії інноваційного процесу у сфері інформаційних технологій;
• основні різновиди робіт інноваційної діяльності в сфері інформаційних технологій;
• загальну методику інноваційної діяльності в сфері інформаційних технологій.
вміти:
• розробити проєкт реалізації об'єкта ІТ-інновації (інноваційного ІТ-проєкту) в межах створення інноваційної розробки;
• сформувати бачення інноваційного ІТ-проєкту (Vision);
• визначити спосіб реалізації сформованого бачення інноваційного ІТ-проєкту (Mission);
• визначити цілі, які необхідно досягнути при виконанні інноваційного ІТ-проєкту (Objectives);
• виробити стратегію розроблення інноваційного ІТ-проєкту (Strategy);
• побудувати план дій з розроблення інноваційного ІТ-проєкту (Action Plan).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комп’ютерна електроніка
Інтелектуальні технології керування
Методи та засоби штучного інтелекту
Інформаційний маркетинг та менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна СК3 «Інноваційні інформаційні технології» включена до циклу обов’язкових дисциплін професійної підготовки за переліком освітньо-професійної програми бакалавра за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки спеціалізації Системна інженерія (Інтернет речей). У структурно-логiчнiй схемі навчання зазначена дисципліна розміщена на V-му курсі.
У процесі навчання студенти ознайомлюються з теоретичними та практичними аспектами пов’язаними з основними особливостями інноваційної діяльності у сфері інформаційних технологій. Особлива увага надається загальній методиці інноваційної діяльності в сфері інформаційних технологій.
Опис: Тема 1. Основні засади інноваційної діяльності в сфері інформаційних технологій
Тема 2. Інновації та їх форми. Інноваційна діяльність, особливості та характеристики
Тема 3. Перетворення ідеї в інновацію
Тема 4. Місце інновацій у системі стратегічного управління ІТ-компанією
Тема 5. Фактори ініціації інновацій. Інноваційний процес і його стадії.
Тема 6. Сутність, основні поняття та функції інноваційного ІТ-проєкту.
Тема 7. Функції інноваційного менеджменту
Тема 8. Життєвий цикл інноваційних інформаційних технологій
Тема 9. Модель інновацій
Тема 10. Конфігурація інноваційного процесу в ІТ-компаніях
Тема 11. Варіанти конфігурації інноваційного процесу в ІТ-компанії
Тема 12. Стратегія інноваційної діяльності
Тема 13. Ресурси інноваційної діяльності
Тема 14. Моделювання предметної області. Розробка календарного плану ІТ-проєкту.
Тема 15. Стартапи з України: інновації для всього світу
Методи та критерії оцінювання: 1. Перевірка готовності та виконання практичних робіт.
2. Перевірка виконання індивідуального домашнього завдання.
3. Залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК):
1. Виконання практичних робіт (20).
2. Виконання індивідуального домашнього завдання (15).
Разом за ПК - 35.
Заліковий контроль: письмова компонента - 50
усна компонента - 15
Разом за дисципліну -100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення
Конспект лекцій, методичні вказівки до виконання практичних робіт.
1. Конспект лекцій з дисципліни «Інформаційні системи і технології на підприємствах», укладач к.т.н., доцент Скороход О.М. Кількість сторінок 272, електронній ресурс, режим доступу https://www.google.com.ua/Інформаційні системи і технології на підприємствах.
2. Ушакова І. О. Інформаційні системи та технології на підприємстві : конспект лекцій / І. О. Ушакова, Г. О. Плеханова. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. – 128 с. (Укр. мов.)
8. Рекомендована література
1. Вовчак І. С. Інформаційні системи та комп’ютерна техніка в менеджменті: Навч. посіб. – Тернопіль: Карт-бланш, 2002. – 354 с.
2. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. - К.: КНЕУ, 2004. — 185 с.
3. Жежнич П. І. Технології інформаційного менеджменту : навч. посіб. / П. І. Жежнич. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. – 260 с.
4. Палеха Ю.І., Горбань Ю.І. Інформаційний бізнес : підручник / Ю.І. Палеха, Ю.І. Горбань — К.: Вид-во Ліра-К. 2015.- 492 с.
5. Палеха Ю.І., Палеха О.Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. / Ю.І. Палеха, О.Ю. Палеха. К. : Вид-во Ліра-К: 2013. – 478 с.
6. Гужва В.М. Інформаційні системи і технології на підприємствах.- К.:КНЕУ, 2001.-400с.
7. Метешкін К. О., Костенко О. Б., Сенчук Т. С.. Інформаційні системи і технології. – Х., 2010. – 240 с.
8. Основи інформаційних систем/За ред. В.Ф.Ситника.-К.:КНЕУ. 2001.-420с.
9. Охріменко В.М., Воронкова Т.Б. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Конспект лекцій. – Харків: ХНАМГ, 2006. – 185 с.
10. Береза А.М. Інформаційні системи і технології в економіці: Навч.-метод. посібник.- К.: КНЕУ, 2002. -80 с.
11. Гордієнко В.І. Інформаційні системи в менеджменті: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 1999. – 128 с.
12. Кондрашова С.С. Информационные технологии в управлении: Уч. пос.- К.: МАУП, 1998.- 131 с.
13. Корнеев И.К., Машурцев В.А. Информационные технологии в управле- нии. – М.: Инфра-М, 2001.- 158 с.
14. Плескач В. Л. Інформаційні технології та системи : підручник / В. Л. Плескач, Ю. В. Рогушина, Н. П. Кустова. – К. : Книга, 2004. – 520 с.
15. О.О. Арсірій, М.Г. Глава, Л.В. Коптельцева, Є.В. Малахов, В.Я. Погорецька, В. О. Сперанський, Б.Ф. Трофимов, Т.В. Філатова, А.А. Чугунов. Інформаційні технології в управлінні соціально-економічними об'єктами: монографія / О.О. Арсірій, М.Г. Глава, Л.В. Коптельцева, Є.В. Малахов, В.Я. Погорецька, В.О. Сперанський, Б.Ф. Трофимов, Т.В. Філатова, А.А. Чугунов. – Одеса: ОНПУ, 2016. – 214 с.
16. Філатова Т.В. Актуальність створення інформаційної системи для інноваційного центру / Т.В. Філатова, К.М. В’язовська // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Обліково-аналітичне забезпечення інноваційної трансформації економіки України» (Одеський національний політехнічний університет, 23-25 травня 2011). – Одеса: Вид-во «ВМВ», 2011. – C. 209–213.
17. Філатова Т.В. Елементарні об’єкти як базис об’єктних ядер / Т.В. Філатова // Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернетконференції «Обліково-аналітичне забезпечення інноваційної трансформації економіки України» (Одеський національний політехнічний університет, 21-25 травня 2010).– Одеса: Вид-во «ВМВ», 2010.– C. 191–193.
9. Інформаційні ресурси
1. Новікова М. Інформаційні технології: історія та сучасність [Електронний ресурс] / Марія Новікова // Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека: сайт. – Режим доступу : http://libr.rv.ua/ua/virt/133/.
2. Стратегічне планування – VMOSA. URL: https://www.qualitygurus.com/strategic-planning-vmosa/
3. Концепція стратегічного аналізу VMOSA: Просте резюме. URL: https://worldofwork.io/2019/03/vmosa-t-strategic-analysis-framework/
4. Навчальний сайт «Інформаційні системи та технології»: http://informatic-10.at.ua/index/informacijni_sistemi_ta_tekhnologiji/0-29
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Інноваційні інформаційні технології (курсова робота)
Спеціальність: Комп'ютерні системи управління рухомими об'єктами (автомобільний транспорт)
Код дисципліни: 7.122.07.O.005
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Комп'ютеризовані системи автоматики
Лектор: Шпак Оксана Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей:
інтегральна компетентність:
ІНТ. Здатність розв’язувати складні наукові задачі та практичні проблеми під час професійно-наукової діяльності у галузі «Інформаційні технологій» або у процесі навчання, за допомогою методів моделювання, формалізації, алгоритмізації і реалізації моделей за допомогою сучасних комп’ютерних засобів, інтелектуальних технологій керування, вбудованих систем та інтернету речей, планування експерименту та опрацювання результатів досліджень.
загальні компетентності:
ЗК1. здатність до аналізу та синтезу.
ЗК4. мати дослідницькі навички.
ЗК6. уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення
ЗК10. креативність, здатність до системного мислення.
фахові компетентності:
ФК2. ґрунтовні знання в галузі інформаційних технологій, необхідні для освоєння науково-орієнтованих дисциплін.
ФК5. здатність формулювати, аналізувати та синтезувати рішення наукових проблем на абстрактному рівні шляхом декомпозиції їх на складові, які можна дослідити окремо в їх більш та менш важливих аспектах.
ФК7. здатність використовувати знання предметної галузі, фундаментальних наук, уміння та навички визначати ціль та задачі для вибору технічного, інформаційного та організаційного забезпечення при проєктуванні інформаційної системи.
ФК9. розуміння причинно-наслідкових зв’язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності.
фахові компетентності спеціалізації:
ФКС3. здатність застосовувати професійно-профільовані знання в процесі розв’язання наукових задач, побудови математичних моделей та систем інтернету речей
ФКС4. здатність використовувати сучасні методи та підходи для оптимізації.
ФКС7. здатність ідентифікувати та використовувати необхідний інструментарій для організації процесу розробки проєктів та здійснювати управління проєктами.
ФКС8. здатність ефективно здійснювати планування, виконання проєктних дій та прийняття проєктних рішень на основі нормативно-методичних положень, стандартів і норм певної прикладної області для управління ІТ-проєктом, формувати вимоги відповідності інформаційної системи технічному завданню.
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати:
• стадії інноваційного процесу у сфері інформаційних технологій;
• основні різновиди робіт інноваційної діяльності в сфері інформаційних технологій;
• загальну методику інноваційної діяльності в сфері інформаційних технологій.
вміти:
• розробити проєкт реалізації об'єкта ІТ-інновації (інноваційного ІТ-проєкту) в межах створення інноваційної розробки;
• сформувати бачення інноваційного ІТ-проєкту (Vision);
• визначити спосіб реалізації сформованого бачення інноваційного ІТ-проєкту (Mission);
• визначити цілі, які необхідно досягнути при виконанні інноваційного ІТ-проєкту (Objectives);
• виробити стратегію розроблення інноваційного ІТ-проєкту (Strategy);
• побудувати план дій з розроблення інноваційного ІТ-проєкту (Action Plan).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комп’ютерна електроніка
Інтелектуальні технології керування
Методи та засоби штучного інтелекту
Інформаційний маркетинг та менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота з навчальної дисципліни СК3 «Інноваційні інформаційні технології» включена до циклу обов’язкових робіт професійної підготовки за переліком освітньо-професійної програми бакалавра за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки спеціалізації Системна інженерія (Інтернет речей). У структурно-логiчнiй схемі навчання зазначена дисципліна розміщена на V-му курсі.
У процесі виконання студенти формулюють ідею інноваційного ІТ-проєкту; визначають бачення, призначення, цілі та стратегію розроблення інноваційного ІТ-проєкту; розробляють плани створення та впровадження інноваційного ІТ-проєкту; визначають склад та обсяг ресурсів необхідних для розроблення інноваційного ІТ-проєкту; розробляють програмне, інформаційне та інше забезпечення для реалізації впровадження інноваційного ІТ-проєкту.
Опис: Розроблення інноваційного ІТ-проєкту
Методи та критерії оцінювання: 1. Перевірка готовності та виконання курсової роботи.
2. Захист курсової роботи у вигляді презентації.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК):
Курсова робота - 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення
Конспект лекцій, методичні вказівки до виконання курсової роботи.
1. Конспект лекцій з дисципліни «Інформаційні системи і технології на підприємствах», укладач к.т.н., доцент Скороход О.М. Кількість сторінок 272, електронній ресурс, режим доступуhttps://www.google.com.ua/Інформаційні системи і технології на підприємствах
2. Ушакова І. О. У93 Інформаційні системи та технології на підприємстві : конспект лекцій / І. О. Ушакова, Г. О. Плеханова. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. – 128 с. (Укр. мов.)
8. Рекомендована література
1. Вовчак І. С. Інформаційні системи та комп’ютерна техніка в менеджменті: Навч. посіб. – Тернопіль: Карт-бланш, 2002. – 354 с.
2. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. - К.: КНЕУ, 2004. — 185 с.
3. Жежнич П. І. Технології інформаційного менеджменту : навч. посіб. / П. І. Жежнич. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. – 260 с.
4. Палеха Ю.І., Горбань Ю.І. Інформаційний бізнес : підручник / Ю.І. Палеха, Ю.І. Горбань — К.: Вид-во Ліра-К. 2015.- 492 с.
5. Палеха Ю.І., Палеха О.Ю. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посіб. / Ю.І. Палеха, О.Ю. Палеха. К. : Вид-во Ліра-К: 2013. – 478 с.
6. Гужва В.М. Інформаційні системи і технології на підприємствах.- К.:КНЕУ, 2001.-400с.
7. Метешкін К. О., Костенко О. Б., Сенчук Т. С.. Інформаційні системи і технології. – Х., 2010. – 240 с.
8. Основи інформаційних систем/За ред. В.Ф.Ситника.-К.:КНЕУ. 2001.-420с.
9. Охріменко В.М., Воронкова Т.Б. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Конспект лекцій. – Харків: ХНАМГ, 2006. – 185 с.
10. Береза А.М. Інформаційні системи і технології в економіці: Навч.-метод. посібник.- К.: КНЕУ, 2002. -80 с.
11. Гордієнко В.І. Інформаційні системи в менеджменті: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 1999. – 128 с.
12. Кондрашова С.С. Информационные технологии в управлении: Уч. пос.- К.: МАУП, 1998.- 131 с.
13. Корнеев И.К., Машурцев В.А. Информационные технологии в управле- нии. – М.: Инфра-М, 2001.- 158 с.
14. Плескач В. Л. Інформаційні технології та системи : підручник / В. Л. Плескач, Ю. В. Рогушина, Н. П. Кустова. – К. : Книга, 2004. – 520 с.
15. О.О. Арсірій, М.Г. Глава, Л.В. Коптельцева, Є.В. Малахов, В.Я. Погорецька, В. О. Сперанський, Б.Ф. Трофимов, Т.В. Філатова, А.А. Чугунов. Інформаційні технології в управлінні соціально-економічними об'єктами: монографія / О.О. Арсірій, М.Г. Глава, Л.В. Коптельцева, Є.В. Малахов, В.Я. Погорецька, В.О. Сперанський, Б.Ф. Трофимов, Т.В. Філатова, А.А. Чугунов. – Одеса: ОНПУ, 2016. – 214 с.
16. Філатова Т.В. Актуальність створення інформаційної системи для інноваційного центру / Т.В. Філатова, К.М. В’язовська // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Обліково-аналітичне забезпечення інноваційної трансформації економіки України» (Одеський національний політехнічний університет, 23-25 травня 2011). – Одеса: Вид-во «ВМВ», 2011. – C. 209–213.
17. Філатова Т.В. Елементарні об’єкти як базис об’єктних ядер / Т.В. Філатова // Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернетконференції «Обліково-аналітичне забезпечення інноваційної трансформації економіки України» (Одеський національний політехнічний університет, 21-25 травня 2010).– Одеса: Вид-во «ВМВ», 2010.– C. 191–193.
9. Інформаційні ресурси
1. Новікова М. Інформаційні технології: історія та сучасність [Електронний ресурс] / Марія Новікова // Рівненська обласна універсальна наукова бібліотека: сайт. – Режим доступу : http://libr.rv.ua/ua/virt/133/.
2. Стратегічне планування – VMOSA. URL: https://www.qualitygurus.com/strategic-planning-vmosa/
3. Концепція стратегічного аналізу VMOSA: Просте резюме. URL: https://worldofwork.io/2019/03/vmosa-t-strategic-analysis-framework/
4. Навчальний сайт «Інформаційні системи та технології»: http://informatic-10.at.ua/index/informacijni_sistemi_ta_tekhnologiji/0-29
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).