Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Комп'ютерні системи та мережі
Код дисципліни: 7.123.01.O.014
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: керівник магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики є закріплення та поглиблення теоретичних знань і здобуття студентами навичок самостійної практичної діяльності в галузі проектування, виробництва, програмування та експлуатації комп’ютерних систем та мереж.
Завдання: Завдання практики Основними завданнями дослідницької практики є: - здобуття дослідницьких навичок у виконанні конструкторських робіт по проектуванню, програмуванню і організації виробництва комп’ютерних систем та мереж; - вивчення процесів технологічної підготовки виробництва, а також технології виробництва засобів комп’ютерних систем та мереж; - ознайомлення з сучасними досягненнями і перспективами розвитку науки і техніки в галузі комп’ютерних систем та мереж; - здобуття навичок у програмуванні, налагодженні засобів комп’ютерних систем та мереж і їх експлуатації; - закріплення і засвоєння навичок науково-дослідної роботи, планування та проведення експерименту.
Результати навчання: В результаті виконаня дослідницької практики студент повинен: визначитися з проблемою досліджень та методами моделюваня; отримати основні кількісні та якісні характеристики досліджуваного об’єкта.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дослідження та проектування комп’ютерних систем та мереж; Напрямки досліджень і розвитку комп'ютерних систем та мереж.
Короткий зміст навчальної програми: Опрацюваня проблеми досліджень. Визначеня пріоритетних напрямків дослідження даної проблеми. Сформувати блок-схему зв’язків між чинниками, які впливають на розвиток і формуваня даного об’єкта. На основі системного аналізу та дисциплін, які вивчались на бакалавраті та магістратурі сформувати попередню модель даного явища або процесу.
Опис: Дослідницька практика є одним з етапів підготовки молодих спеціалістів і органічно пов'язана з попереднім і наступним етапами навчання в університеті. Характер роботи студента-практиканта під час практики в міру можливості повинен відповідати роботі, яку він виконуватиме після закінчення університету (науково-дослідна робота в лабораторії, робота конструктора, технолога, програміста тощо.). Під час практики особлива увага повинна бути приділена вивченню і дотриманню правил охорони праці і протипожежної безпеки. Кожний студент повинен пройти інструктаж (первинний і на кожному конкретному робочому місці), що має бути оформлено документально. Студенти повинні ознайомитися з умовами праці в основних виробничих підрозділах, організаційно-технічними заходами, що стосуються охорони праці. Особливу увагу необхідно приділити питанням охорони праці при роботі з електроустановками, пожежній безпеці. Необхідно також ознайомитися з станом охорони навколишнього середовища, зокрема, з проблемами забруднення атмосфери і води відходами підприємства, методами очищення повітря і води, багатократного використання води для промислових потреб, правовими аспектами охорони природи.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль — залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: Контроль практики здійснюється підприємством та університетом. Контроль з боку виробництва здійснюється як адміністративно-виробничий контроль працівника, а також як студента-практиканта, котрий крім виконуваних ним виробничих функцій повинен виконувати завдання, передбачені програмою практики. Цей контроль здійснюється керівником практики від підприємства, який систематично перевіряє виконання студентом виробничих та навчальних завдань, дає йому відповідні доручення і робить зауваження. При наявності порушень, допущених студентом під час практики, керівник від підприємства повідомляє про це в університет. Контроль практики з боку університету здійснюється викладачем кафедри, що призначений керівником практики, який періодично відвідує підприємства і перевіряє виконання кожним студентом виробничих та навчальних завдань. При відвідуванні підприємства керівником практики від університету студент усно звітує про виконання доручених йому завдань. У випадку порушень студент на вимогу керівника дає письмове пояснення.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання магістерської дисертації для студентів спеціальності "Комп’ютерні системи та мережі". /Укл. Мельник А.О., Парамуд Я.С. -Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. - 31 с. 2. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаціної комісії Національного університету «Львівська політехніка» / В.А.Павлиш, О.Р.Давидчак, А.Г.Загородній, О.Ю.Лозинський, Л.М.Пилипенко, В.М.Свірідов, Д.В.Федасюк. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015.- 36 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).