Репутаційний менеджмент в міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях
Спеціальність: Міжнародна інформація (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.291.02.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: Гулай Василь Васильович, д. політ. н., професор
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знання понятійно-категоріальних основ дисципліни «Репутаційний менеджмент у міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях; розуміння місце та роль стейкхолдерів у системі репутаційного менеджменту; знання корпоративної соціальної відповідальність у системі репутаційного менеджменту; вміння формувати та оцінювати репутаційний капіталу організації/особи; вміння розробляти, реалізовувати та оцінювати корпоративні репутаційні стратегії; знання концептуальні засади державної репутації; вміння розробляти, реалізовувати та оцінювати репутаційні стратегії органів державної влади та місцевого самоврядування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Актуальні проблеми зовнішньої політики та міжнародних відносин. Самоменеджмент
Кореквізити: Медіація у міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях. Рекламні стратегії в міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях та регіональних процесах. Лобізм та GR.
Короткий зміст навчальної програми: Понятійно-категоріальний апарат дисципліни «Репутаційний менеджмент у міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях». Стейкхолдери у системі репутаційного менеджменту. Корпоративна культура у структурі репутаційного менеджменту Корпоративна соціальна відповідальність у системі репутаційного менеджменту. Довіра як методологічний фундамент формування репутації Репутаційний капітал. Стратегії антикризового репутаційного менеджменту. Концептуальні засади державної репутації. Репутаційні стратегії органів державної влади. Формування та управління репутацією державного службовця. Середовище формування ефективних репутаційних стратегій органів публічної влади та їх службовців.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: усне опитування, письмові завдання, доповіді та презентації.
Підсумковий контроль: екзамен (тестові завдання, теоретичні питання).
Рекомендована література: Аммарі А. О. Класифікація стейкхолдерів на основі взаємних очікувань . Актуальні проблеми економіки. 2012. № 8. С. 150-155. Зубарєва М. А. Прикладні антикризові PR-технології : навч. посіб. Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2014. 162 с. Макух О. Є. Довіра як атрибут громадянського суспільства: комунікативний аспект. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Політологія. Соціологія. Право: зб. наук. праць. 2015. № 2(22). С. 85-89.Панченко Ж. О. Особливості використання технологій репутаційного менеджменту у зовнішньополітичному позиціонуванні держави. Актуальні проблеми міжнародних відносин: зб. наук. пр. 2010. Вип. 88, ч. 1. С. 223-229. Подоляк В. Р. Репутаційний капітал в структурі нематеріальних активів. Молодий вчений. 2018. № 3(1). С. 362-366.
Приятельчук О. А., Ковальчук Ю. С. Основні інструменти та комунікаційні технології управління репутаційним капіталом в умовах кризи. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2014. № 3. С. 124-133
Публічне лобіювання: Навч. посіб. / Під заг. ред. канд. філос. наук Р. Кобця, канд. істор. наук С. Панциря. Київ: Фонд “Європа ХХІ”, 2008. 160 c.
Рамазанов С.К., Степаненко О.П., Тимашова Л.А. Методи антикризового управління. Монографія. Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2004. 192 с.
Селіверстова Л.С. Формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності. Актуальні проблеми економіки. 2015. № 7. С 309-314.
Федорів Т. В. Інтерпретація поняття репутація у зарубіжних суспільствознавчих дослідженнях. Економіка та держава. 2012. № 7. С. 92-95.
Федорів Т. Сутність та інструменти репутаційного менеджменту у сфері державного управління. Державне управління та місцеве самоврядування. 2013. Вип. 1. С. 88-94.
Фіщук Н.Ю., Ломачинська І. В. Корпоративна культура організації: сутність, види, принципи та вплив на розвиток організації.
Шупта І. М., Воронько-Невіднича Т. В. Репутаційний менеджмент ? важлива складова управлінської стратегії на шляху до успіху в діяльності підприємства. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія економіка і менеджмент. 2017. Вип. 6 (72). С. 27-32.
Ясінська Ю. Р. Корпоративна культура як основа формування іміджу та репутації підприємства. Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. 2015. Вип. 49. С. 264-269.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).