Інфраструктура логістичних процесів, частина 2

Спеціальність: Робототехніка та промисловий інжиніринг
Код дисципліни: 6.131.07.E.068
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Робототехніка та інтегровані технології машинобудування
Лектор: Юрій Шоловій
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Сформувати теоретичні знання та практичні навики реалізації логістичних процесів у виробництві (процеси закупівлі, виробництва, розподілу, транспортування, накопичення запасів, складування тощо); ознайомити студентів з основними типами та особливостями розрахунку підіймально-транспортних систем, які використовуються під час виконання вказаних логістичних процесів.
Завдання: Загальні компетентності: 1. Знання та розуміння предметної області, розуміння професійної діяльності. 2. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. 3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 4. Здатність працювати в команді. 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. 6. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями. 7. Навички здійснення безпечної діяльності. 8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 9. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності: 1. Здатність робити оцінки параметрів працездатності матеріалів, конструкцій і машин в експлуатаційних умовах та знаходити відповідні рішення для забезпечення заданого рівня надійності конструкцій і процесів, у т.ч. – за наявності певної невизначеності. 2. Здатність здійснювати оптимальний вибір технологічного обладнання, комплектацію технічних комплексів, мати базові уявлення про правила їх експлуатації. 3. Здатність представлення результатів своєї інженерної діяльності з дотриманням загальноприйнятих норм і стандартів. 4. Здатність описувати та класифікувати широке коло технічних об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні основних механічних теорій та практик, а також базових знаннях суміжних наук. Фахові компетентності професійного спрямування (професійна лінія «Роботомеханічні системи та комплекси»): 1. Спроможність використовувати існуючі та здатність розробляти нові засоби автоматизації виробничих процесів та їх системи керування.
Результати навчання: Загальні результати навчання: 1. Знати та розуміти суміжні галузі і вміти виявляти міждисциплінарні зв’язки прикладної механіки на рівні, необхідному для виконання інших вимог освітньої програми. 2. Здійснювати оптимальний вибір основного технологічного устаткування та комплектацію технічних комплексів. 3. Вільно спілкуватися з професійних питань усно і письмово державною та іноземною мовою, включаючи знання спеціальної термінології та навички міжособистісного спілкування. Результати навчання за професійним спрямуванням (професійна лінія «Роботомеханічні системи та комплекси»): 1. Знати основи проектування робототехнічних комплексів різного технологічного призначення, будову, принципи функціонування і технологічні можливості автоматизованого обладнання, знати основи та особливості розрахунку промислових роботів для різних виробничих переділів. 2. Знати сучасне програмне забезпечення в галузі САПР, методи та системи автоматизованих розрахунків вузлів і деталей та моделювання роботи технологічних машин. 3. Вміти аналізувати автоматизоване обладнання з точки зору автоматизації машин, раціонально використовувати в технологічних процесах виробництва засоби автоматизації, аналізувати продуктивність процесів та ефективність використання автоматизованих машин, проектувати засоби автоматизації виробничих процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни; - технологічне обладнання та процеси виготовлення машин; - технологія машинобудування; - промислова робототехніка. Супутні і наступні навчальні дисципліни: - інформаційні процеси та системи у виробництві; - практика за темою БКР; - виконання БКР.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Інфраструктура логістичних процесів» передбачає ознайомлення студентів з основними типами та характеристиками логістичних процесів, а також вивчення базових закономірностей і методів, за допомогою яких здійснюється реалізація логістичних процесів у виробництві. Дисципліна спрямована на те, щоб сформувати теоретичні знання та практичні навики реалізації логістичних процесів у виробництві (процеси закупівлі, виробництва, розподілу, транспортування, накопичення запасів, складування тощо); ознайомити студентів з основними типами та особливостями розрахунку підіймально-транспортних систем, які використовуються під час виконання вказаних логістичних процесів.
Опис: Підйомно-транспортне обладнання складів. Призначення та класифікація підйомно-транспортного обладнання. Технічні характеристики та будова його основних видів. Види вантажопідйомних машин. Вибір підйомно-транспорт-ного обладнання. Продуктивність обладнання та особливості його експлуатації. Транспортувальні машини і механізми. Рейковий та безрейковий транспорт. Причепи-важковози (трейлери). Ручний візок з підйомними вилами. Акумуляторний вилочний візок. Навантажувально-розвантажувальні машини. Навантажувачі періодичної дії. Вилочні навантажувачі. Вантажопідйомники навантажувачів. Електронавантажувачі вилочні. Телескопічні навантажувачі. Особливості будови та використання. Вантажопідйомна техніка. Основні технічні параметри. Вимоги Держнаглядохоронпраці України. Вантажопідйомні пристрої, механізми та машини. Крани. Основні параметри кранів. Режими роботи (групи класифікації) механізмів та кранів. Конструкційні матеріали. Елементи вантажопідйомних машин. Вантажні ланцюги та зірочки. Підйомні канати та поліспасти. Поліспасти і блоки канатні. Схеми поліспастів. Основи розрахунків. Барабани канатні. Кріплення каната на барабані. Фрикційні барабани кранів. Канатоведучі блоки. Особливості конструкції та розрахунку. Вантажозахоплюючі пристрої. Вантажні траверси. Кліщові захвати. Грейферні механізми. Вантажопідйомні електромагніти. Крюкові підвіски. Основні типи вантажних крюків. Схеми поперечин підвісок. Осі під блоки та їх розрахунок. Розрахунок підшипників блоків. Гальмівні пристрої. Зупинники. Колодкові гальма з електромагнітом, з електрогідроштовхачем, їх розрахунок. Вантажоупорні гальма. Стрічкові гальма та їх розрахунок. Дискові гальма. Механізми підйому вантажу з ручним приводом та електроприводом. Перевірка електродвигуна механізму підйому на перевантаження в період пуску. Електричні талі. Особливості будови та розрахунку. Вантажопідйомні крани. Мостові двобалкові крани. Схеми механізмів пересування кранів. Мостові однобалкові крани. Розрахунок розмірів головної балки. Ходові колеса кранів. Козлові крани. Кінематичні схеми механізмів пересування козлових кранів. Конструкції мостів козлових кранів. Козлові однобалкові та двобалкові крани. Механізми пересування канатами вантажних візків. Ходовий візок. Поворотні крани. Стаціонарні крани з поворотною та неповоротною колонами. Розрахунки противаги та колони, моменту опору повороту, фундаменту. Механізми повороту. Пересувні поворотні крани. Велосипедні крани. Баштові крани з поворотною платформою. Особливості будови та розрахунку. Стрілові самохідні крани. Автомобільні крани. Пневмоколісні крани. Стрілові гусеничні крани. Тракторні крани. Розрахунок стійкості крана. Прилади та пристрої безпечної роботи кранів. Кінцеві вимикачі. Обмежувачі висоти підйому крюка. Обмежувачі вантажопідйомності пружинний і торсіонний. Особливості конструкції та використання. Обмежувачі вантажного моменту електромеханічний та з гідроприводом. Обмежувачі підйому та руху стріли. Струмознімачі та обмежувачі зони роботи. Обмежувач змотування каната з барабана. Покажчики вильоту та вантажопідйомності. Покажчики кута нахилу кранів (кренометри). Обмежувачі повороту кранів. Анемометри та анеморумбографи. Пристрої безпеки кранів. Обмежувач виходу каната з блока.
Методи та критерії оцінювання: 1. Захист результатів практичних робіт. Проводиться в усній формі шляхом опитування за темою та основними результатами, отриманими у ході виконання роботи. Максимальна кількість балів за практичну роботу встановлюється за такими критеріями: повне виконання поставлених завдань; оформлення звіту з практичної роботи, відповідно до встановленого завдання та вимог до оформлення письмових звітів студентських робіт. 2. Захист результатів контрольної роботи. Проводиться в усній формі шляхом опитування за темою, методикою проведення та основними результатами, отриманими у ході виконання роботи. 3. Залік за результатами вивчення дисципліни. Письмова компонента проводиться у тестовій формі у Віртуальному навчальному середовищі. Усна компонента проводиться за результатами письмової компоненти для ґрунтовнішого оцінювання знань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК): - практичні заняття - 15 балів; - виконання і захист контрольної роботи - 25 балів; Сумарний ПК - 40 балів. Заліковий контроль (ЗК): - письмова компонента - 50 балів: - усна компонента - 10 балів. Разом за дисципліну (ПК + ЗК) - 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Інфраструктура логістичних процесів : методичні вказівки до виконання контрольних робіт для студентів базового напрямку «Прикладна механіка» спеціальностей «Інженерія логістичних систем», «Роботомеханічні системи та комплекси» / уклад. : В. М. Корендій, В. І. Гурей. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 24 с. 2. Задачі динамічного програмування при моделюванні логістичних процесів : методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Інфраструктура логістичних процесів» для студентів базового напряму «Прикладна механіка» спеціальностей «Роботомеханічні системи і комплекси» та «Інженерія логістичних систем» / уклад.: В. М. Корендій, В. І. Гурей, П. Р. Дмитерко. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 20 с. Рекомендована література Базова 1. Корендій В.М. Конспект лекцій з дисципліни «Інфраструктура логістичних процесів, частина 2». – Львів, 2022. – 120 с. 2. Дмитерко П. Р. Технологічне обладнання та процеси виготовлення машин. Лабораторний практикум. Частина 1: навчальний посібник / П. Р. Дмитерко, В. І. Гурей, В. М. Корендій, Ю. Я. Новіцький. – Дрогобич: Посвіт, 2021. – 252 c. 3. Крикавський Є.В. Логістика / Є.В. Крикавський. – Львів: Видавництво Державного університету «Львівська політехніка», 1999. – 263 с. 4. Кодра Ю.В., Стоцько З.А., Гаврильченко О.В. Завантажувальні пристрої технологічних машин. Розрахунок і конструювання. – Львів: Видавництво “Бескид Біт”, 2008. – 356 с. Допоміжна 1. Бочков В.М., Сілін Р.І. Обладнання автоматизованого виробництва. Посібник. Львів: Вид-во ДУ «Львівська політехніка», 2002. – 380 с. 2. Вітлінський В.В. Математичне програмування / В.В. Вітлінський, С.І. Наконечний, Т.О. Терещенко. – К.: КНЕУ, 2001. – 260 с. 3. Манжілевський О.Д. Технологічне обладнання підприємства та його проектування. –Вінниця: ВНТУ, 2015. – 70 с. 4. Малащенко В.О., Стрілець В.М., Новіцький Я.М., Стрілець О.Р. Деталі машин і підйомно-транспортне обладнання. Навчальний посібник – Рівне : НУВГП, 2016. – 335 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Інфраструктура логістичних процесів, частина 2 (курсова робота)

Спеціальність: Робототехніка та промисловий інжиніринг
Код дисципліни: 6.131.07.E.071
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Робототехніка та інтегровані технології машинобудування
Лектор: Юрій Шоловій
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Сформувати теоретичні знання та практичні навики реалізації логістичних процесів у виробництві (процеси закупівлі, виробництва, розподілу, транспортування, накопичення запасів, складування тощо); ознайомити студентів з основними типами та особливостями розрахунку підіймально-транспортних систем, які використовуються під час виконання вказаних логістичних процесів.
Завдання: Загальні компетентності: 1. Знання та розуміння предметної області, розуміння професійної діяльності. 2. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. 3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. 4. Здатність працювати в команді. 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. 6. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями. 7. Навички здійснення безпечної діяльності. 8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. 9. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності: 1. Здатність робити оцінки параметрів працездатності матеріалів, конструкцій і машин в експлуатаційних умовах та знаходити відповідні рішення для забезпечення заданого рівня надійності конструкцій і процесів, у т.ч. – за наявності певної невизначеності. 2. Здатність здійснювати оптимальний вибір технологічного обладнання, комплектацію технічних комплексів, мати базові уявлення про правила їх експлуатації. 3. Здатність представлення результатів своєї інженерної діяльності з дотриманням загальноприйнятих норм і стандартів. 4. Здатність описувати та класифікувати широке коло технічних об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні основних механічних теорій та практик, а також базових знаннях суміжних наук. Фахові компетентності професійного спрямування (професійна лінія «Роботомеханічні системи та комплекси»): 1. Спроможність використовувати існуючі та здатність розробляти нові засоби автоматизації виробничих процесів та їх системи керування.
Результати навчання: Загальні результати навчання: 1. Знати та розуміти суміжні галузі і вміти виявляти міждисциплінарні зв’язки прикладної механіки на рівні, необхідному для виконання інших вимог освітньої програми. 2. Здійснювати оптимальний вибір основного технологічного устаткування та комплектацію технічних комплексів. 3. Вільно спілкуватися з професійних питань усно і письмово державною та іноземною мовою, включаючи знання спеціальної термінології та навички міжособистісного спілкування. Результати навчання за професійним спрямуванням (професійна лінія «Роботомеханічні системи та комплекси»): 1. Знати основи проектування робототехнічних комплексів різного технологічного призначення, будову, принципи функціонування і технологічні можливості автоматизованого обладнання, знати основи та особливості розрахунку промислових роботів для різних виробничих переділів. 2. Знати сучасне програмне забезпечення в галузі САПР, методи та системи автоматизованих розрахунків вузлів і деталей та моделювання роботи технологічних машин. 3. Вміти аналізувати автоматизоване обладнання з точки зору автоматизації машин, раціонально використовувати в технологічних процесах виробництва засоби автоматизації, аналізувати продуктивність процесів та ефективність використання автоматизованих машин, проектувати засоби автоматизації виробничих процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни; - технологічне обладнання та процеси виготовлення машин; - технологія машинобудування; - промислова робототехніка. Супутні і наступні навчальні дисципліни: - інформаційні процеси та системи у виробництві; - практика за темою БКР; - виконання БКР.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Інфраструктура логістичних процесів» передбачає ознайомлення студентів з основними типами та характеристиками логістичних процесів, а також вивчення базових закономірностей і методів, за допомогою яких здійснюється реалізація логістичних процесів у виробництві. Дисципліна спрямована на те, щоб сформувати теоретичні знання та практичні навики реалізації логістичних процесів у виробництві (процеси закупівлі, виробництва, розподілу, транспортування, накопичення запасів, складування тощо); ознайомити студентів з основними типами та особливостями розрахунку підіймально-транспортних систем, які використовуються під час виконання вказаних логістичних процесів.
Опис: Поняття логістики та рівні її розвитку. Загальні відомості про транспортуючі машини. Основні види транспортуючих машин. Основні властивості вантажів, що транспортуються. Стрічкові транспортери. Будова стрічкових транспортерів. Транспортерні стрічки. Особливості конструкції та основи розрахунку. Визначення сили натягу стрічки в різних точках транспортера (тяговий розрахунок транспортера). Пластинчасті транспортери. Будова та тяговий розрахунок пластинчастих транспортерів. Скребкові транспортери. Будова та тяговий розрахунок. Елеватори. Будова елеваторів. Робочі органи ковшових елеваторів. Тяговий розрахунок елеваторів. Ковшові конвеєри. Основні конструктивні елементи та розрахунок ковшових конвеєрів. Гвинтові транспортери. Будова, особливості конструкцій та розрахунок гвинтових транспортерів. Самопливний транспорт. Прямі та гвинтові спуски. Роликові похилі спуски. Особливості конструкції та основи розрахунку. Підйомно-транспортне обладнання складів. Призначення та класифікація підйомно-транспортного обладнання. Технічні характеристики та будова його основних видів. Транспортувальні машини і механізми. Рейковий та безрейковий транспорт. Навантажувально-розвантажувальні машини. Особливості будови та використання. Вантажопідйомна техніка. Основні технічні параметри. Вантажопідйомні пристрої, механізми та машини. Крани. Основні параметри та режими роботи механізмів та кранів. Елементи вантажопідйомних машин. Вантажні ланцюги та зірочки. Підйомні канати та поліспасти. Основи розрахунків. Барабани канатні. Фрикційні барабани кранів. Канатоведучі блоки. Вантажозахоплюючі пристрої: вантажні траверси, кліщові захвати, грейферні механізми, вантажопідйомні електромагніти, крюкові підвіски. Гальмівні пристрої та зупинники. Вантажоупорні, стрічкові, дискові гальма та їх розрахунок. Електричні талі. Особливості будови та розрахунку. Мостові однобалкові та двобалкові крани. Схеми механізмів пересування кранів. Козлові однобалкові та двобалкові крани. Механізми пересування козлових кранів та канатами вантажних візків. Поворотні крани. Стаціонарні крани з поворотною та неповоротною колонами. Пересувні поворотні крани. Особливості будови та розрахунку. Стрілові самохідні крани. Автомобільні крани. Пневмоколісні крани. Стрілові гусеничні крани. Тракторні крани. Розрахунок стійкості крана. Прилади та пристрої безпечної роботи кранів: кінцеві вимикачі, обмежувачі висоти підйому крюка та вантажопідйомності, підйому та руху стріли, обмежувачі вантажного моменту та зони роботи, обмежувачі змотування каната з барабана, обмежувачі повороту кранів. Пристрої безпеки кранів.
Методи та критерії оцінювання: 1. Контроль виконання курсової роботи. 2. Захист результатів виконаної курсової роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання та захист курсової роботи - 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Рекомендована література Базова 1. Корендій В.М. Конспект лекцій з дисципліни «Інфраструктура логістичних процесів, частина 1, 2». – Львів, 2022. – 120 с. 2. Кодра Ю.В., Стоцько З.А., Гаврильченко О.В. Завантажувальні пристрої технологічних машин. Розрахунок і конструювання. – Львів: Видавництво “Бескид Біт”, 2008. – 356 с. Допоміжна 1. Бочков В.М., Сілін Р.І. Обладнання автоматизованого виробництва. Посібник. Львів: Вид-во ДУ «Львівська політехніка», 2002. – 380 с. 2. Манжілевський О.Д. Технологічне обладнання підприємства та його проектування. –Вінниця: ВНТУ, 2015. – 70 с. 3. Малащенко В.О., Стрілець В.М., Новіцький Я.М., Стрілець О.Р. Деталі машин і підйомно-транспортне обладнання. Навчальний посібник – Рівне : НУВГП, 2016. – 335 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).