Основи автосервісу
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 6.274.02.E.096
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: к. т. н., доцент Юськів Василь Миколайович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: РН1 (ЗН1). Базові знання структури підприємств автомобільного транспорту, основ транспортно-експедиційної роботи, теорії та безпеки руху автомобіля;
ЗН4. Знання основ технічної експлуатації та обслуговування автомобілів ;
ЗН6. Знання та навики щодо впровадження нових технологій для викння комплексу робіт з обслуговування та ремонту автомобілів;
ЗН22. Знання основ автосервісу та технологічного обладнання підприємств автомобільного транспорту;
РН2 (УМ 1). Уміння застосовувани набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань автомобільного транспорту;
УМ22. Вміти аналізувати попит на сервісні послуги в сфері автообслуговування та рівень їх задоволення на основі критеріїв економічної ефективності роботи СТО .
РН3 (КОМ 1). Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
РН4 (КОМ 2). Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях;
РН5 (АіВ1). Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні:
- Економіка і управління підприємством;
- Автомобілі Ч1, Ч2.
Супутні:
- Організація експлуатації автомобілів;
- Фірмове обслуговування автомобілів.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність автосервісу. Функціональний аспект організації. Організація основного та допоміжних виробництв автосервісу. Забезпечення якості автосервісу та його продукції. Оперативне управління виробництвом. Особливості роботи з замовниками послуг
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30 %): виконання задач та індивідуальних завдань.
• Підсумковий контроль (70 % екзамен).
Рекомендована література: Базова:
1. Андрусенко С.І. Фірмове обслуговування дорожніх транспортних засобів. – К., 2003. – 278 с.
2. Ковальова Т. В. Економічний ризик: оцінка, прогнозування та шляхи мінімізації на промислових підприємствах: монографія / Т. В. Ковальова, Н. О. Євтушенко. – Харків: ХНАДУ, 2013. – 180 с.
3. Марков О.Д. Організація автосервісу.Львів : Оріяна-Нова, 1998. 332с.
Допоміжна:
1. Марков О.Д. Автосервіс: організація роботи з клієнтурою. – К.: Бізон, 2003. – 352 с.
2. Редзюк А.М., Бутрименко В.В., Мержієвський В.В., Горбаха Л.А., Литвиненко С.В. Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних заходів : Науково-практичний коментар-довідник. – К., 2004. – 400 с.
9. Інформаційні ресурси
1. Авторинок: підсумки минулого року та прогнози на 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://groshi-v-kredit.org.ua/avtorynok-pidsumky-mynuloho-roku-ta-prohnozy-na-2015-j.html
2. Ринок послуг автосервісу України 2010 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://autoshkola.net/articles/article-16/
3. Марков О. Д. Системи автосервісу / О. Д. Марков, П. О. Марков // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2013. - Вип. 11. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2013_11_9