Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Технології машинобудування
Код дисципліни: 7.131.03.O.015
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Робототехніка та інтегровані технології машинобудування
Лектор: Сліпчук Андрій Миколайович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Закріплення та поглиблення теоретичних знань студентів для виконання ними Магістерської кваліфікаційної роботи, аналіз проміжних результатів виконання індивідуальних завдань та уточнення вихідних даних.
Завдання: Загальні компетентності. ЗК1. Здатність виявляти, ставити та вирішувати інженерно-технічні та науково-прикладні проблеми. ЗК2. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. ЗК5. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК7. Здатність спілкуватися іноземною мовою. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності. ФК1. Здатність застосовувати відповідні методи і ресурси сучасної інженерії для знаходження оптимальних рішень широкого кола інженерних задач із застосуванням сучасних підходів, методів прогнозування, інформаційних технологій та з урахуванням наявних обмежень за умов неповної інформації та суперечливих вимог. ФК2. Здатність описати, класифікувати та змоделювати широке коло технічних об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні теорій та практик механічної інженерії, а також знаннях суміжних наук. ФК3. Здатність до самостійної роботи і ефективного функціонування в якості керівника групи.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН3 Застосовувати системи автоматизації для виконання досліджень, проєктно-конструкторських робіт, технологічної підготовки виробництва, інженерного аналізу, технологічного забезпечення експлуатаційних характеристик і показників надійності в машинобудуванні. РН8 Оволодівати сучасними знаннями, технологіями, інструментами і методами, зокрема через самостійне опрацювання фахової літератури, участь у науковотехнічних та освітніх заходах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Усі попередні обов’язкові та вибіркові компоненти циклу професійної підготовки. Кореквізити: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна призначена для закріплення теоретичних знань на місцях практики, практичного освоєння методів роботи у технологічних підрозділах підприємств, а також для перевірки адекватності вихідних даних теми Мігістерської кваліфікаційної роботи, збору та систематизації необхідних матеріалів для виконання МКР.
Опис: 1. Основні відомості про підприємство, на якому проходить практика. Детальний опис структури і виробничих потужностей. Аналіз процесів технологічної підготовки виробництва. 2. Детальний опис службового призначення деталі, яка задана на проектування. 3. Маршрутно-операційний опис наявного технологічного процесу виготовлення заданої деталі. 4. Аналіз технологічного спорядження для виготовлення заданої деталі: основне технологічне устаткування (потужність приводу, режими різання, габарити робочого простору), пристрої, різальні та допоміжні інструменти тощо. 5. Розроблені схеми технологічних налагоджень на основні операції технологічного процесу виготовлення, їх короткий аналіз. 6. Основні пропозиції щодо вдосконалення наявного технологічного процесу виготовлення заданої деталі.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль: письмовий звіт, усне опитування. При оцінюванні роботи за результатами захисту береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки.
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні звіту береться до уваги рівень теоретичної та практичної підготовки студента, а також оцінка керівника практики від підприємства.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Юрчишин І.І. Технологія машинобудування:Посібник-довідник для виконання кваліфікаційних робіт: Навчальний посібник / І.І.Юрчишин, Я.М.Литвиняк, І.Є.Грицай та ін. / За ред. І.І.Юрчишина . - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. - 528 с. Література, яка стосується наукового спрямування магістра.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).