Автоматика

Спеціальність: Автомобільний інжиніринг
Код дисципліни: 7.133.07.O.009
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Банга В.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: ..
Завдання: ..
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: 1. Знання і розуміння засад технологічних, фундаментальних та інженерних наук, що лежать в основі галузевого машинобудування відповідної галузі (РН2). 2. Знати і розуміти процеси галузевого машинобудування, мати навички їх практичного використання (РН3). 3. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні (РН4). 4. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси і методи (РН5).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1.Комп’ютерні технології в автомобілебудуванні. 2.Теорія та розрахунок агрегатів і систем автомобіля.
Короткий зміст навчальної програми: Розглядаються принципи побудови, характеристики, методи розрахунку та проектування пристроїв автоматики і їх функціональних елементів, автоматизовані технологічні процеси галузевого машинобудування, приклади реалізації автоматизації технологічних процесів, теорія автоматизованого управління, динамічні властивості і характеристики елементарних ланок і автоматизованих систем управління, принципи визначення стійкості систем управління, визначення якості автоматизованих систем управління
Опис: ..
Методи та критерії оцінювання: Опис методів оцінювання рівня досягнення результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни «Автоматика» проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді екзаменаційного контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: ..
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Барало О.В. та ін. Автоматизація технологічних процесів і системи автоматичного керування: навчальний посібник. К.: Аграрна освіта, 2010. 2. Воробйова О.М., Флейта Ю.В. Технічні засоби автоматизації : навч. посіб. Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2018. 208 с. 3. Бородин И. Ф., Недилько Н.М. Автоматизация технологических процессов. М.: Агропромиздат, 1986. 345 с. 4. Бородин И.Ф., Кирилин Н.И. Основы автоматики и автоматизации производственных процесов. М.:Колос, 1977. 328 с. 5. Бобух. А.О. Автоматизовані системи керування технологічними процесами : Навч. посібник. – Харків: ХНАМГ, 2006. 185 с 6. Іванов А. О. Теорія автоматичного керування: Підручник. - Дніпропетровськ: Національний гірничий університет. 2003. 250 с. 7. Капустин Н.М. Кузнецов П.М та інш. Автоматизация производственных процессов в машиностроении: Учеб. для втузов; Под ред. Н.М. Капустина. - М.: Высш. шк., 2004. 415 с. 8.Клавдиев А.А. Теория автоматического управления в примерах и задачах / А.А. Клавдиев. – СПб: СЗТУ, 2005. 74 с. 9. Мартыненко И.И. Автоматика и автоматизация производственных процесов /И.И. Мартыненко, Б.Л. Головицкий, Р.Д. Проценко, Т.Ф. Резниченко. М.: Агропромиздат, 1985. – 335 с. 10. Малов А.Н., Иванов Ю.В. Основы автоматики и автоматизация производственных процесов. –М.: Машиностроение, 1974. 368 с. 11. Дмитрів В.Т., Шиманський В.М. Електроніка і мікросхемолтехніка. – Львів: Афіша. 2004.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).