Рекламний менеджмент

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.O.015
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Д.е.н., професор Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів здатності розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері рекламного менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорії та інструментів стратегічного маркетингу в умовах невизначеності.
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність застосовувати отримані поглиблені знання з маркетингу та основних теоретико-методологічних і прикладних положень менеджменту з метою управління інноваційною діяльністю підприємств у динамічному ринковому середовищі. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на проміжні та кінцеві результати інноваційної діяльності підприємства з метою розроблення проактивних заходів. Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Вміти інтегрувати та застосовувати методологію та інструментарій комунікативного впливу на цільову аудиторію з метою активізації інноваційної діяльності підприємства на різних рівнях управління. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність бізнесу; Практика за темою магістерської кваліфікаційної робити; Виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про теоретичні засади і отримання практичних навичок управління рекламних процесом – від визначення потреби в рекламі до створення рекламного продукту і оцінювання ефективності рекламної кампанії.
Опис: Сутність рекламного менеджменту. Еволюція реклами. Типологія реклами. Організація рекламної діяльності. Психологічні основи рекламного менеджменту. Рекламна творчість (креатив). Вибір засобів розповсюдження рекламної інформації (медіапланування). Інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу (мерчандайзинг). Корпоративна реклама як засіб формування іміджу підприємства. Рекламні дослідження. Визначення ефективності рекламної кампанії та контролювання її результатів.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: усне опитування на практичних заняттях; обговорення запитань до ситуаційних вправ; розв’язування задач з використанням методів стратегічного аналізу та маркетингового аналізу; оцінювання виконання контрольних робіт (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи) – для студентів заочної форми навчання. 2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент). Письмова компонента: завдання 1-го рівня – тести; завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення; завдання 3-го рівня – розв’язати задачі. Усна компонента: усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування; заочна форма навчання – виконання практичних завдань, виконання та захист контрольної роботи. Підсумковий контроль (70 %, екзамен): письмова компонента – 55%, усна компонента – 15%.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Глинський Н.Ю. Електронний навчально-методичний комплекс «Рекламний менеджмент» / Н.Ю. Глинський, Л.А. Мороз [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=11392. 2. Балабанова Л.В., Юзик Л. Рекламний менеджмент: підручник. – К.: ЦУЛ, 2013. – 392 с. 3. Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show 4. Власов П. Психология в рекламе. – Харків: 2017. – 376 с. 5. Міжнародний кодекс рекламної практики [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show. 6. Рекламний менеджмент: теорія і практика. / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2018. – 300 с. 7. Geskey R. D. Media Planning & Buying In the 21st Century. – Scotts Valley: Create Space Independent Publishing Platform, 2014. – 686 p. 8. Lang R. Advertising by Design. Generating and Designing Creative Ideas Across Media. – NewYork:Wiley, 2021. – 455 p. 9. Young M. Ogilvy on Advertising in the Digital Age. – Bloomsbury: Bloomsbury, 2018. – 534 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Рекламний менеджмент (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.O.017
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Д.е.н., професор Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання курсового проекту дозволить поглибити теоретичні знання студентів з курсу «Рекламний менеджмент», сприятиме формування творчого підходу до управління рекламною діяльністю.
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність застосовувати отримані поглиблені знання з маркетингу та основних теоретико-методологічних і прикладних положень менеджменту з метою управління інноваційною діяльністю підприємств у динамічному ринковому середовищі. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на проміжні та кінцеві результати інноваційної діяльності підприємства з метою розроблення проактивних заходів. Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Вміти інтегрувати та застосовувати методологію та інструментарій комунікативного впливу на цільову аудиторію з метою активізації інноваційної діяльності підприємства на різних рівнях управління. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Рекламний менеджмент; Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Основним завданням курсового проекту є набуття студентами навичок прийняття обґрунтованих рішень по: плануванню рекламної кампанії; розробленню рекламної стратегії; визначенню цільової аудиторії; розробленню концепції рекламованого товару; створенню ефективного рекламного звернення, вибору засобів розповсюдження рекламної інформації; визначенню рекламного бюджету. Виконання курсового проекту базується на дисципліні «Рекламний менеджмент».
Опис: Вступ. 1. Аналіз маркетингової ситуації. 2. Визначення цільової аудиторії і розроблення концепції товару. 3. Вибір засобів розповсюдження реклами. 4. Створення рекламного звернення. 5. Складання графіка рекламної кампанії та визначення рекламного бюджету. Висновки. Список використаної літератури.
Методи та критерії оцінювання: Поточний та заліковий контроль. Методи оцінювання знань: перевірка розділів курсового проекту, захист курсового проекту - усне опитування, презентація курсового проекту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Юзик Л. Рекламний менеджмент: підручник. – К.: ЦУЛ, 2013. – 392 с. 2. Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show 3. Власов П. Психология в рекламе. – Харків: 2017. – 376 с. 4. Міжнародний кодекс рекламної практики [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show. 5. Рекламний менеджмент: теорія і практика. / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2018. – 300 с. 6. Geskey R. D. Media Planning & Buying In the 21st Century. – Scotts Valley: Create Space Independent Publishing Platform, 2014. – 686 p. 7. Lang R. Advertising by Design. Generating and Designing Creative Ideas Across Media. – NewYork:Wiley, 2021. – 455 p. 8. Young M. Ogilvy on Advertising in the Digital Age. – Bloomsbury: Bloomsbury, 2018. – 534 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).