Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.009
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лекції, лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., Гайванович Н.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: ознайомлення студентів з майбутньою спеціальністю, введення їх в середовище маркетингової діяльності підприємств
Завдання: Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодівання сучасними знаннями. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність презентувати та оприлюднювати результати наукових досліджень у сфері маркетингу. фахові компетентності професійного спрямування:
Результати навчання: Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі: – кореквізит: Практикум із підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Виконання магістерської кваліфікаційної роботи Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Зміст та структура дисципліни відображає основні положення, що стосуються отримання студентами системних знань у сфері маркетингу за їх тематикою, а також набуття навичок їх практичного використання. Це сприятиме оволодінню студентами теоретичних знань та практичних навичок, отриманих на практичних заняттях із дисципліни. Разом з тим, ключовою ціллю вивчення дисципліни є розвиток у студентів практичних вмінь та навичок у сфері наукових досліджень спеціальності в частині написання та оформлення наукових результатів, виокремлення об’єктів наукового дослідження, методів наукового дослідження; планування науково-дослідних робіт; етапи та форми процесу наукового дослідження; типологія методів наукового пізнання; формування та обґрунтування наукових гіпотез; оформлення результатів наукових досліджень та впровадження їх у практику; інформаційне забезпечення процесу наукового дослідження.
Опис: Сутність науки як основного інструментарію наукових досліджень. Сучасні тренди розвитку концепції маркетингу та логістики. Основи методології науково дослідної роботи із спецкурсу наукових досліджень. Інформаційне забезпечення із спецкурсу наукових досліджень. Методологічні аспекти наукових публікацій із спецкурсу наукових досліджень. Підготовка сучасних фахівців з маркетингу і логістики.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на лабораторних заняттях (оцінювання виконання лабораторних робіт та завдань під час заняття; правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи). 2. Семестровий контроль: оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: За виконання кожної лабораторної роботи згідно варіанту виставляється по 5 балів, за захист кожної виконаної лабораторної роботи виставляється по 5 бали. Протягом семестру максимальна оцінка за лабораторні заняття 60 балів для студентів денної форми навчання. Передбачено написання підсумкового тесту на 30балів і усну компоненту на 10балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Важинський С.Є., Щербак Т.І. Методика та організація наукових досліджень: навч.посіб. Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2016. 260с. 2. Гірна О.Б. Спецкурс з наукових досліджень спеціальності: навч.посіб. – Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 132 с. 3. Григорук, П. М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник / П. М. Григорук, Н. А. Хрущ . Київ : Кондор, 2017. 206 с. 4. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посіб. Х.: ХНАУ, 2017. 272с. 5. Гюлєв Н. У., Давідіч Ю. О., Рославцев Д. М. Методологія та організація наукових досліджень: конспект лекцій (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання за спеціальністю 8.03060107 – Логістика). Харків: ХНУМГ, 2015. 44 с. 6. Зав’ялова Т.В. Глосарій термів та понять з курсу «Основи наукових досліджень»: навч.-метод. вид. Непша. Мелітополь : ТОВ Колор Принт, 2019. 84 с. 7.Клименко М.О., Петрук В.Г., Мокін В.Б., Вознюк Н.М. Методологія та організація наукових досліджень (в екології): підручник / М.О. Клименко, В.Г. Петрук, В.Б. Мокін, Н.М. Вознюк, видавництво «Олді+», 2019. – 474 с. 8. Ладанюк А. П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень: навч. посібник / А. П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Д. Кишенько. К.: Ліра-К, 2018. 352 с. 9. Мальська М., Паньків Н. Основи наукових досліджень: навч.посібник. Львів: Видавництво ЛНУ ім.І.Франка, 2020. 226с. 10. Методологія наукових досліджень:навч.посібник/ А.П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Л. Кишенько. К.: Ліра К, 2018. 352с. 11. Основи наукових досліджень/ М.Корягін, В.Чік. К.: Алерта, 2019. 492с. 12. Швець Ф.Д. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посібник. Віче: НУВГП, 2016. 151с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).