Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.D3.00.O.015
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Маркетинг і логістика
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.D3.00.O.016
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.D3.00.O.017
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Менеджмент організацій
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Менеджмент (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.D3.00.O.014
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: проф. Двуліт Зоряна Петрівна проф. Завербний Андрій Степанович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою навчально-дослідницької практики є набуття студентами досвіду самостійної науково-дослідної роботи та опрацювання методики її проведення, поглиблення теоретичних знань в сфері економічних відносин, підбір фактичного матеріалу для написання випускної магістерської роботи, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та інформаційних джерел.
Завдання: Відповідно до вимог освітньо-наукової програми за спеціальністю 073 «Менеджмент» та кваліфікаційних характеристик фахівця в результаті проходження практики студенти повинні набути таких компетентностей: • Інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог. • Спеціальні компетентності: - СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління; - СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом; - СК11. Здатність до самостійного опанування новими знаннями, використання сучасних освітніх та дослідницьких технологій у сфері менеджменту; - СК12. Здатність формулювати задачі моделювання, створювати і досліджувати математичні та комп’ютерні моделі, застосовувати статистичні методи і моделі для аналізу об’єктів і процесів у сфері менеджменту. • Фахові компетентності: - ФКС 2. Уміння досліджувати вітчизняні та іноземні ринки, здійснювати порівняльно-аналітичний моніторинг конкурентів, діагностувати та підвищувати конкурентоспроможність підприємств і організацій.
Результати навчання: ПРН3. Проектувати ефективні системи управління організаціями. ПРН7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті. ПРН10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач. ПРН14. Будувати і досліджувати концептуальні, математичні і комп'ютерні моделі об'єктів і процесів у сфері менеджменту. АіВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентації наукових доповідей з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Кореквіизити: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи. Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: • формування і розвиток професійних знань у галузі менеджменту, закріплення набутих теоретичних знань із дисциплін магістерської програми; • оволодіння необхідними професійними компетенціями за обраним напрямом спеціальної підготовки; • збір матеріалу для якісного підготовлення тез або статті. Головні завдання навчально-дослідницької практики студентів полягають у: • ознайомленні з навчально-методичними матеріалами кафедри (впродовж 1 тижня практики); • вивченні наукової діяльності кафедри (впродовж 1 тижня практики); • підготовці наукової доповіді за науковими напрямами кафедри та підготовці тез або статті за цією доповіддю (впродовж 1 тижня практики); Окрім цього, до завдань практики ще належать наступні: • оволодіння сучасною методологією наукового дослідження; • закріплення знань, умінь і навичок, здобутих у процесі вивчення дисциплін за магістерською програмою; • оволодіння сучасними методами збирання, аналізу та оброблення наукової інформації; • оволодіння вміннями викладати здобуті результати у вигляді звітів, публікацій, доповідей; • формування уявлень про сучасні інформаційні технології наукової інформації; • формування навичок самоосвіти і самовдосконалення, сприяння активізації науково-дослідної діяльності магістрантів тощо.
Опис: Мета і завдання практики. Актуальність та важливість досліджень за даною проблематикою. 1. Бібліографія (стислий огляд науково-інформаційних джерел, проаналізованих практикантом та відібраних для написання наукової роботи магістра). 2. Основні теоретичні дослідження за проблемою, аналізуються здобутки вчених, які вивчали її. Сутність (основний зміст) проблеми, основні чинники, що зумовлюють розвиток процесу/явища. 3. Поглиблене аналізування сучасного стану процесу або явища, тлумачення основних поглядів і позицій щодо проблеми. Особлива увага приділяється виявленню нових ідей, гіпотез, експериментальним даним, новим методикам, оригінальним підходам до вивчення проблеми. У цьому розділі подається аналізування практики. Висловлюються власні думки щодо перспектив розвитку проблеми. 4. Рекомендації до підприємств, установ та організацій, що містять конкретні пропозиції, пов’язані з проблематикою практиканта. Висновки. Коротке резюме того, що викладено в основній частині звіту висновки, які зроблені відповідно до поставлених завдань.
Методи та критерії оцінювання: Контроль за виконанням програми практики та індивідуального завдання, заліковий контроль, захист звіту за результатами практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Зміст звіту з практики (30 %), оформлення (20 %), захист звіту (50 %).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до проходження практики та виконання дипломних робіт для студентів галузі знань, "Менеджмент і адміністрування" освітньо-кваліфікаційного рівня "Спеціаліст" спеціальності 7.03060104 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" і освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр" спеціальності 8.03060104 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" усіх форм навчання / Укл.: О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, О.Ю.Григор’єв, Р.З. Дарміць, Н.Р. Возний. О.О.Маслак – Львів, 2012. – 56 с.№4429 від 14.09.2012р. 2. Козик В.В. Зовнішньоекономічні операції і контракти. Навч. посіб. - 3-тє вид., перероб. і доп. / Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю., Босак А.О., Карп’як Я.С.– Львів: «Магнолія 2006», 2014. – 512с. 3. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г.Мукан О.В. Бюджетування зовнішньоекономічної діяльності організацій: Навч.посібник. - Львів: Видавництво «Растр-7», 2011. – 338с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).