Управління продажами в сфері інтернет-маркетингу
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.083
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Лихолат Світлана Михайлівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
інтегральна:
ІНТ Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
загальних:
ЗК 4. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різ¬них джерел.
ЗК 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків
ЗК 6. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
ЗК 9. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
фахових:
ФК 7. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.
ФК 13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
ФКПС 4.2. Уміння ефективно використовувати інструменти Інтернет-маркетингу при розробленні підприємством системи збуту та просування товарів, а також створювати якісне інформаційне наповнення у мережі Інтернет про підприємство, товари та послуги з метою формування потрібного іміджу.
Результати навчання: ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
ПРН 19. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків
ПРНС 4.1. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу.
КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
АіВ2. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
АіВ3. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Міжнародний маркетинг
Маркетингова товарна політика
Кореквізити:
Управління маркетингом
Інтернет-маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концептуальні засади управління продажами товарів в сфері інтернет-маркетингу: сучасні тенденції та організація. Інтернет-маркетинг у сфері продажу товарів. Маркетингове, інформаційне та процедурне забезпечення управління продажем товарів. Стратегія та тактика управління продажем товарів.
Прогнозування та планування продажу товарів в інтернет. Управління продажем на промисловому ринку та у сфері послуг із використанням Інтернет-ресурсів. Управління персоналом віртуального торгівельного підприємства. Інтенсифікація комерційних зусиль щодо управління продажем товарів в віртуальному середовищі. Аналіз ефективності продажу товарів із використанням інтернет-маркетингу.
Опис: Тема 1. Концептуальні засади управління продажами товарів в сфері інтернет-маркетингу: сучасні тенденції та організація
Тема 2. Інтернет-маркетинг у сфері продажу товарів
Тема 3. Маркетингове, інформаційне та процедурне забезпечення управління продажем товарів
Тема 4. Стратегія та тактика управління продажем товарів. Прогнозування та планування продажу товарів в інтернет
Тема 5. Управління продажем на промисловому ринку та у сфері послуг із використанням Інтернет-ресурсів
Тема 6. Управління персоналом віртуального торгівельного підприємства
Тема 7. Інтенсифікація комерційних зусиль щодо управління продажем товарів в віртуальному середовищі
Тема 8. Аналіз ефективності продажу товарів із використанням інтернет-маркетингу
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100%):
виконання практичних завдань (40%)
Розв’язування розрахунково-аналітичних та ситуаційних задач, вирішення проблемних теоретичних питань (30%)
контрольна робота та її захист (30%)
Критерії оцінювання результатів навчання: В процесі навчання здобувач повинен продемонструвати активну навчальну діяльність протягом семестру і за результатами поточного контролю набрати 100 балів.
До обов’язкових видів робіт поточного контролю входять:
1. виконання практичних робіт з розміщенням у ВНС (5 завдань по 6 балів, 1 завдання 10 балів). Максимальних 40 балів отримують здобувачі, які вірно та своєчасно виконали усі завдання.
Оцінювання виконаних практичних завдань:
100 % – оцінюється відповідь або виконання завдання, які відповідають еталонним; здобувач демонструє розуміння сутності проблематики із опрацюванням додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу;
75% – оцінюється відповідь або виконання завдання, які розкриті в повній мірі, але містять незначні неточності; здобувач демонструє достатній рівень засвоєння теоретичного матеріалу;
50% – оцінюється відповідь або виконання завдання, які розкрито не менше як на 50% та належно оформленні; наявні окремі неточності у проміжних та кінцевих розрахунках; здобувач демонструє достатній рівень засвоєння теоретичного матеріалу однак недостатньо обґрунтовано може пояснити одержані результати;
25% – оцінюється відповідь або виконання завдання, які розкрито менше як на 50%; здійснено вибіркові розрахунки; здобувач демонструє низький рівень засвоєння теоретичного матеріалу;
2. оцінювання знань здобувачів у процесі розв’язування розрахунково-аналітичних та ситуаційних задач (виконання ситуаційних вправ та завдань під час заняття; усне опитування, в т.ч. у вигляді тестування; участь в дискусіях; виконання студентом самостійних робіт (виступів, презентацій, есе, індивідуальних завдань), їх коректність та логічність, повнота зроблених висновків та наданих рекомендацій; підведення підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті) (30 балів);
3. написання контрольної роботи та її захист.
Максимальний бал (30 балів) отримують здобувачі, які вірно вирішили усі завдання, розмістили роботу у ВНС та захистили її. При виставлені оцінки враховується: відповідність варіанту; оформлення у відповідності до методичних рекомендацій; правильність обчислень; коректність висновків; правильність, повнота та лаконічність відповідей під час захисту робіт.
Оцінювання контрольної роботи:
100% – оцінюється виконана робота, яка відповідає еталонній; оформлена у відповідності до методичних рекомендацій; здобувач демонструє розуміння отриманих результатів та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу під час захисту контрольної роботи;
75% – оцінюється виконана робота, яка розкрита в повній мірі, але містить незначні неточності; оформлена у відповідності до методичних рекомендацій; здобувач демонструє достатній рівень засвоєння теоретичного матеріалу під час захисту контрольної роботи;
50% – оцінюється виконана робота, яка розкрита не менше як на 50% та належно оформлена у відповідності до методичних рекомендацій; наявні окремі неточності у проміжних та кінцевих розрахунках; здобувач демонструє достатній рівень засвоєння теоретичного матеріалу однак недостатньо обґрунтовано може пояснити одержані результати під час захисту контрольної роботи;
25% – оцінюється виконана робота, яка розкрита менше як на 50%; здійснено вибіркові розрахунки; здобувач демонструє низький рівень засвоєння теоретичного матеріалу.
Залік: підсумкова оцінка виставляється за результатами поточного контролю за 100-бальною шкалою. Студент, який вчасно (до початку екзаменаційної сесії) не виконав усі обов’язкові види робіт не отримує заліку.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Виконання практичних завдань - 40 балів
Розв’язування розрахунково-аналітичних та ситуаційних задач, вирішення проблемних теоретичних питань - 30 балів
Контрольна робота та її захист - 30 балів
Усього - 100 балів
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою [Текст] : Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
2. Кондратюк І. В., Малініна М. Я. Професійні продажі [Текст] : Навчальний посібник / За наук. ред. М. Г. Бойко. Івано-Франківськ: «Лілея-НВ», 2015. 192 с.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] . Ф. Котлер, П. Амстронг, Д. Сондерс, В. Вонг. М.-СПб. К.: ИД «Вильямс», 2016. 944 с.
4. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу [Текст] : навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала. 2-ге вид., зі змінами. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 260 с.
5. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка» (інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ» інституту післядипломної освіти), «Інтелект-Захід», 2004. 288 с.
6. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І.Л. Литовченко, В.П. Пилипчук. К. : Центр учбової літератури, 2008. 184 с.
7. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг [Текст] : Підручник / За ред.. Л.А. Мороз. Львів: Бухгалтерський центр «Ажур»: 2013. 232 с.
8. Пилипчук В. П. Управління продажами [Текст] : навчальний посібник. КНЕУ, 2011. 626 с.
9. Руделіус В. Маркетинг [Текст] : Підручник / В.Руделіус, Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський та ін. К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. 422 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти.
Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Websites: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-akademichnu-dobrochesnist-u-natsionalnomu-universyteti-lvivska-politekhnika