Інформаційна аналітика та зв'язки з громадськістю
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.05.E.081
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: к.е.н., доц. Ванькович Л.Я.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальні компетентності:
ЗК 9. Уміння бути критичним та самокритичним.
ЗК 10. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань / видів економічної діяльності).
СК 2. Здатність використовувати базові категорії та новітні теорії, концепції, технології і методи у сфері міжнародних економічних відносин з урахуванням їх основних форм, застосовувати теоретичні знання щодо функціонування та розвитку міжнародних економічних відносин.
СК 12. Здатність використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали при здійсненні професійної діяльності у сфері міжнародних економічних відносин.
СК 13. Здатність проводити оцінку та аналіз безпекової компоненти у міжнародних економічних відносинах.
фахові компетентності:
ФКС 2.5. Розуміння особливостей обліку, оподаткування і міжнародного страхування у сфері інвестиційно-інноваційної діяльності.
Результати навчання: РН 12. Здійснювати комплексний аналіз складних економічних систем, зіставляти та порівнювати їх складові, оцінювати й аргументувати оцінки результативності їх функціонування.
РН 21. Розуміти і мати навички з ведення ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин, враховуючи особливості міжкультурного спілкування на професійному та соціальному рівнях, як державною так і іноземними мовами.
РН 31.2. Забезпечувати страхування міжнародних інвестиційних та інноваційних операцій.
ЗН 1. Концептуальні знання, набуті у процесі навчання та професійної діяльності, включаючи певні знання сучасних досягнень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Інформатика, Міжнародні економічні відносини
Кореквізит: Міжнародна електронна торгівля, Міжнародна інформаційно-економічна безпека
Короткий зміст навчальної програми: Корпоративна інформація та управління базами даних підприємства. Забезпечення роботи ІС в умовах розвитку підприємства. Інформаційні системи управління інноваційним підприємством. Системи підтримки прийняття рішень. Управління процесом розробки і впровадження ІС інноваційних підприємств. Мережні технології й системи розподіленої обробки інформації. Гіпертекстові технології та інновації в мережі Internet. Інтелектуальний аналіз даних. Захист інформаційних ресурсів в інноваційній діяльності.
Опис: Тема 1. Стратегічна роль інформаційних і телекомунікаційних технологій в міжнародних економічних відносинах.
Тема 2. Корпоративна інформація та управління базами даних підприємства.
Тема 3. Забезпечення роботи ІС в умовах розвитку підприємства.
Тема 4. Інформаційні системи управління міжнародних економічних відносин.
Тема 5. Системи підтримки прийняття рішень.
Тема 6. Управління процесом розробки і впровадження ІС у міжнародних економічних відносинах.
Тема 7. Мережні технології й системи розподіленої обробки інформації.
Тема 8. Гіпертекстові технології та інновації в мережі Internet.
Тема 9. Інтелектуальний аналіз даних.
Тема 10. Захист інформаційних ресурсів в міжнародних економічних відносинах у сфері інвестиційно-інноваційної діяльності.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточне опитування.
2. Заслуховування виступу на задану тему.
3. Захист лабораторних робіт.
4. Проведення зрізу знань у формі тесту.
5. Семестровий контроль.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (30%): самостійні роботи, індивідуальні завдання, усне опитування;
підсумковий контроль (70%): тестування (60%), усна відповідь (20%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Підсумкова семестрова оцінка у 100-бальній шкалі переводиться у державну оцінку відповідно до прийнятої в Університеті системи:
- оцінка «відмінно» (88-100 балів) виставляється за повні, систематизовані знання. Студент має вірно відповісти на поставлені запитання і розв’язати практичні завдання, допускаються незначні механічні помилки, які суттєво не спотворюють загальний результат.
- оцінка «добре» (71-87 балів) передбачає, що в цілому володіючи матеріалом, студент правильно відповідає на більшість поставлених запитань і допускає незначні неточності та окремі помилки при розв’язанні практичних завдань.
- оцінка «задовільно» (50-70 балів) виставляється студенту, який має суттєві недоліки при виконанні поставлених завдань та має прогалини у знаннях.
- оцінка «незадовільно» (менше 50 балів) виставляється студенту, який не розуміє суті поставлених запитань, не знає основних понять з предмету.
Рекомендована література: 1.Босак А.О., Чапран С.П. Інформаційно-управлінські системи в інноваційній діяльності: Конспект лекцій для студентів спеціалізації 073.5 "Управління інноваційною діяльністю". – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2016. – 98 с.
2.Батюк А.Є. та ін. Інформаційні системи в менеджменті: Навч. посібник / Батюк А.Є., Двуліт З.П., Обельовська К.М., Огородник І.М., Фабрі Л.П. – Львів: Національний університет „Львівська політехніка”, „Інтелект-Захід”, 2004. – 520 с.
3.Костров А.В., Александров Д.В. Уроки информационного менеджмента. Практикум: Учеб.пособие. – М.: Финансы и статистика, 2005. – 304 с.12.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).