Проєктне фінансування
Спеціальність: Економіка бізнесу
Код дисципліни: 7.051.05.E.019
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Кривцун Ірина Мирославівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: інтегральна компетентність:
здатність визначати та розв’язувати складні економічні задачі та проблеми, приймати відповідні аналітичні та управлінські рішення у сфері економіки або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов та вимог.
загальні компетентності:
ЗК4. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК7. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
фахові компетентності:
ФК11. Здатність планувати і розробляти проєкти у сфері економіки, здійснювати її інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення.
ФКС1.3. Здатність розробляти пропозиції та обгрунтовувати рішення щодо проектного фінансування.
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемострувати такі програмні результати навчання:
ПРН4. Розробляти соціально-економічні проєкти та систему комплексних дій щодо їх реалізації з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень.
ПРН15. Організовувати розробку та реалізацію соціально-економічних проєктів із врахуванням інформаційного, методичного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.
ПРНС1.3. Розробляти сценарії розвитку та моделі фінансування проектів, обгрунтовувати варіанти проектного фінансування, формувати фінансові бюджети проектів.
КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: «Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку соціально-економічних систем», «Фінансовий менеджмент у бізнесі»
кореквізит: «Інноваційний розвиток бізнесу»
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни спрямоване на формування у здобувачів освіти системи знань у сфері фінансування проектів; набуття навиків, необхідних для аналізу послуг фінансових установ, що використовуються в проектному фінансуванні, та для прийняття рішень щодо обгрунтування і вибору варіанту фінансування інвестиційного проекту
Опис: Сутність та класифікація проектного фінансування. Бюджетування капіталу. Види фінансування інвестиційних проектів. Обґрунтування варіанту фінансування проекту. Планування фінансових потоків складання планового балансу проекту. Форми участі фінансових установ у проектному фінансуванні.
Методи та критерії оцінювання: Контрольна робота (50 %); контрольне тестування (50%)
Поточний контроль 50 балів (контрольна робота - 50 балів), контрольне тестування 50 балів (письмова компонента 40 балів, усна компонента 10 балів)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: оцінювання виконання та захисту контрольної роботи (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи); проведення контрольного тестування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Зелль А. Бизнес-план: Инвестиции и финансирование, планирование и оценка проэктов: Пер. с нем. – М.: Издательство «Ось-89», 2001. – 240 с.
2. Проектне фінансування : підручник / Т. В. Майорова, О. О. Ляхова та ін.; за заг. та наук. ред. проф., д.е.н. Т. В. Майорової. — 2-ге вид., перероб. і доп. — Київ : КНЕУ, 2017. — 434, [6] с.
3. Проектне фінансування / А.А.Пересада, Т.В.Майорова, О.О.Ляхова: Підручник. - К.: КНЕУ, 2005. - 736с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).