Психологічні тренінги в організації, частина 2
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 6.053.02.E.096
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Теоретична та практична психологія
Лектор: Кандидат психологічних наук, доцент Марциняк-Дорош Оксана Михайлівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН 1 Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання.
ПРН 2 Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.
ПРН 3 Здійснювати пошук інформації з різних джерел, у т.ч. з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, для вирішення професійних завдань.
ПРН 8 Презентувати результати власних досліджень усно / письмово для фахівців і нефахівців.
ПРН 9 Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.
ПРН 10 Демонструвати знання та розуміння соціальної психології людських спільнот, основ їх формування, розвитку й функціонування, життєдіяльності, а також соціально-психологічних явищ, котрі мають місце в суспільстві.
ПРН 14 Ефективно виконувати різні ролі у команді у процесі вирішення фахових завдань, у тому числі демонструвати лідерські якості.
ПРН 16 Знати, розуміти та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога.
ПРН 18 Вживати ефективних заходів щодо збереження здоров’я (власного й оточення) та за потреби визначати зміст запиту до супервізії.
ПРН 2.6. Володіння активними методами та техніками організації групової взаємодії під час роботи з різними видами психологічних тренінгів в організації.
КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
АіВ 1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб, здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Психологія праці; Психологія мотивації; Профорієнтація і профвідбір; Психологія інновацій; Соціальна психологія; Управлінська психологія; Психологія особистості; Психологія реклами; Диференційна психологія; Психологія впливу; Психологія особистості; Вікова психологія.
Короткий зміст навчальної програми: Психологія підприємництва як галузь економічної психології. Психологічні передумови підприємницької поведінки. Психологія грошей як соціального явища та посередника економічної взаємодії. Психологічні аспекти економічної поведінки. Психологічні аспекти поведінки споживача. Психологічні аспекти маркетингу. Психологія кадрового менеджменту на підприємстві.
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль (40 %): письмові звіти з практичних робіт, усне опитування.
- Підсумковий контроль (60 %, екзамен): Максимальна оцінка – 100 балів.
Рекомендована література: 1. Богданова О.Ю. Психология маркетинга. Учебное пособие. – Челябинск: Изд-во ЮУрГУ, 2002. – 66 с. // Електронний ресурс. [Режим доступу]. http://www.aup.ru/books/m500/
2. Економічна психологія // Електронний ресурс. [Режим доступу]. http://www.ukr.vipreshebnik.ru/2012-06-25-13-15-09/17-2011-03-28-17-03-01/1340-2011-07-26-09-36-19.html
3. Лозинський О.М. Економічна психологія: Курс лекцій / О.М.Лозинський.. – Львів: «Тріада плюс», 2014. – 148 с.
4. Ложкін Г.В., Комаровська В.Л., Воленюк Н.Ю. Економічна психологія: Навчальний посібник. – 3-є вид-ня. . – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 464 с.
5. Никитин А.А. Экономическая психология: учеб.-метод. Пособие для студ. спец. «Национальная экономика и экономическая безопасность» очно-заочной формы обучения / сост. А.А. Никитин; Перм. гос.ун-т. – Пермь, 2009. – 130 с. // Електронний ресурс. [Режим доступу]. http://window.edu.ru/library/pdf2txt/233/69233/43966/page1