Інтернет-маркетинг

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.129
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Світлана СТАХУРСЬКА
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. РН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. РНС 3.5. Здатність моделювати економічні результати в інтернет торгівлі РНС 3.7. Вміти використовувати методи інтернет маркетингу в процесі організації підприємницької, торговельної та біржової діяльності. РНС 3.8. Демонструвати здатність організації бізнесу у соціальних мережах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Основи маркетингу; Маркетингові дослідження підприємств торгівлі Кореквізити: Моделювання і прогнозування в Інтернет-торгівлі Постреквізити: Бізнес у соціальних мережах
Короткий зміст навчальної програми: Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день є дуже потужним каналом комунікації. Це стало можливо за рахунок розвитку комп’ютерних систем, технологій і мереж, зокрема глобальної мережі Інтернет. Саме Інтернет на сьогодні є одним з актуальних інструментів залучення нових клієнтів і підтримки споживчої лояльності. Навчальна дисципліна «Інтернет-маркетинг» формує у студентів систему теоретичних знань про інтернет-маркетинг як вагому складову ринкового процесу та практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху підприємства на цільовому ринку. Вивчення навчальної дисципліни передбачає: з’ясування ролі інтернет-маркетингу в системі управління підприємством; засвоєння теоретичних основ дисципліни (понятійного апарату, концепцій, моделей); опанування методологічного апарату маркетингового аналізу, планування та організації діяльності інтернет-маркетингу; формування розуміння та навичок використання маркетинговогових інтернет-прийомів для ефективного прийняття рішень і забезпечення успішного функціонування підприємства на ринку.
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль (40%) практичні роботи, поточні тести • підсумковий контроль (60%, екзамен).
Рекомендована література: 1. Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2022. 202 с. 2. Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів: навч. посіб.; за заг. ред. Л. Гуляєвої. Київ: АПСВТ, 2021. 30 с. 3. Гвоздева А. А., Філіна О. В. Фейсбук та інстаграм. Київ, 2021. 292. 4. How-To-Do Quick Guide on Digital Marketing. Beacon, 92 р. 5. Big book of digital marketing. Igninionone, 2014. 80 р. 6. Trengove Jones A., Malczyk A., Beneke J. Internet Marketing. GetSmarter, 229 p. 7. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Маркетингові технології управління Інтернет-проектами: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2019. 351 с. 8. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2011. 332 с. 9. Кордзая Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Ч.2: навч. посіб. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.

Інтернет-маркетинг (курсова робота)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.133
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Леся Кучер
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Виконання курсової роботи передбачає формування та розвиток у здобувачів компетентностей: Загальні компетентності: ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. Фахові компетентності: ФКС 4.2. Здатність до організації бізнесу у соціальних мережах. ФКС 4.4. Здатність демонструвати базові і структуровані знання методів організації Інтернет-маркетингу. ФКС 4.3. Здатність оцінювати ефективність рекламних стратегій в Інтернет-торгівлі. У результаті написання курсової роботи здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: УМ 25. Володіти методиками та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо організації інтернет-торгівлі. УМ 26. Демонструвати здатність побудови бізнес-моделей Інтернет-торгівлі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Маркетингові дослідження підприємств торгівлі Кореквізити: Моделювання і прогнозування в Інтернет-торгівлі Постреквізити: Бізнес у соціальних мережах
Короткий зміст навчальної програми: Формування інтернет-маркетингу. Пошук маркетингової інформації у віртуальному середовищі. Стратегічні рішення в інтернет-маркетингу. Маркетингова товарна політика в інтернеті. Маркетингова цінова та збутова політика в інтернеті. Маркетингова комунікативна політика в інтернеті. Ефективність маркетингової діяльності в інтернеті. Основи веб-аналітики в системі інтернет-маркетингу.
Методи та критерії оцінювання: Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: уніфікація системи оцінювання курсової роботи студентів за 100-бальною шкалою, за якої максимальною оцінкою (60 балів) може оцінити керівник за виконання роботи; 40 балів здобувачеві виставляє комісія на захисті курсової роботи. Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання, встановленої в університеті: 100–88 балів – атестований з оцінкою «відмінно»; 87–71 балів – атестований з оцінкою «добре»; 70–50 балів – атестований з оцінкою «задовільно»; 49–26 балів – не атестований; 25–00 балів – не атестований з оцінкою «незадовільно».
Рекомендована література: 1. Краус К.М., Краус Н.М., Манжура О.В. Електронна комерція та інтернет-торгівля: навч.-метод. посіб. Київ, 2021. 454 с. 2. Швидка SMM-допомога: як використовувати соціальні мережі для розвитку організації та особистого бренду? ТОП 12 порад від експертів: навч. посіб.; за заг. ред. Л. Гуляєвої. Київ: АПСВТ, 2021. 30 с. 3. Гвоздева А. А., Філіна О. В. Фейсбук та інстаграм. Київ, 2021. 292. 4. How-To-Do Quick Guide on Digital Marketing. Beacon, 92 р. 5. Big book of digital marketing. Igninionone, 2014. 80 р. 6. Trengove Jones A., Malczyk A., Beneke J. Internet Marketing. GetSmarter, 229 p. 7. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Маркетингові технології управління Інтернет-проектами: навч. посіб. Київ: ДУТ, 2019. 351 с. 8. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2011. 332 с. 9. Кордзая Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Ч.2: навч. посіб. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.