Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.01.O.028
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: д.т.н., професор кафедри БКМ Кущенко В.М.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета викладання - формування у студентів систематизованих знань у галузі сучасних досліджень будівельних конструкцій, апробація отриманих студентами результатів досліджень за тематикою їх магістерських робіт.
Завдання: загальні компетентності: 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. 2. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. 3. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. 4. Здатність приймати обґрунтовані рішення. 5. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. фахові компетентності: 1. Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументації до фахівців і нефахівців будівельної галузі. 2. Здатність презентувати результати науково-дослідницької діяльності, готувати наукові публікації, брати участь у науковій дискусії на наукових конференціях, симпозіумах та здійснювати педагогічну діяльність у закладах освіти. 3. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури та будівництва. 4. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень.
Результати навчання: Результати навчання: 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації 2. Збір, інтерпретація та застосування даних 3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово 4. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Наукові дослідження у будівництві • Наукові дослідження та семінари за їх тематикою • Практикум з підготовки наукових публікаційматеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Короткий зміст навчальної програми: Об’єкт і предмет експериментальних досліджень в будівельних науках. Класифікація експериментальних методів дослідження будівельних конструкцій. Експериментальні дослідження реальних об’єктів. Експериментальні дослідження на фізичних моделях. Експериментальні дослідження на макетах. Експериментальні дослідження на аналогових моделях. Оптимізація експерименту. Інтерпретація результатів експериментальних досліджень.
Опис: Тема 1. Визначення актуальності теми досліджень магістерської роботи Тема 2. Визначення об’єкта і предмета досліджень за темою магістерської роботи Тема 3. Аналіз апріорних джерел за темою наукових досліджень Тема 4. Формулювання наукової гіпотези Тема 5. Формулювання завдань наукового дослідження відповідно до теми магістерської роботи Тема 6. Вибір методів дослідження Тема 7. Формулювання результатів експериментальних досліджень
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль оцінюється за двома складовими: виконання практичних і лаборторних робіт (15 балів), усний захист індивідуальних завдань (5 балів). Укзаменаційний контроль включає 2 етапи: письмовий контроль (40 балів) та усне опитування (30 балів).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль оцінюється за двома складовими: виконання практичних і лаборторних робіт (15 балів), усний захист індивідуальних завдань (5 балів). Екзаменаційний контроль включає 2 етапи: письмовий контроль (40 балів) та усне опитування (30 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи методології та організації наукового дослідження: Навч. посібник для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнктів/за ред. А.Є. Конверського. – К.: Центр учбової літератури, 2010 –352с. 2. Возняк О.Т. Основи наукових досліджень в будівництві / Возняк О.Т, Желих В.М.: навч. посібник. – Львів, НУ «Львівська політехніка», 2003. – 176 с. 3. Поліщук Є. С. Методи та засоби вимірювань неелектричних величин. — Львів: Вид. Державного університету «Львівська політехніка», 2000. — 360 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.03.O.048
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: д.т.н., професор Саницький М.А.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення вивчення таких тем: основи методики планування наукового дослідження, методи випробувань будівельних матеріалів згідно державних та європейських стандартів, науковий підхід у проектуванні складів будівельних матеріалів, модифікованих суперпластифікаторами та нанодобавками, методи обробки результатів наукових і експериментальних досліджень. Дисципліна забезпечує загальний та професійний розвиток магістра науковця та спрямована на отримання поглиблених знань з методології науки та системи організації науково-дослідницької діяльності, необхідних для подальшої успішної самостійної експериментальної роботи.
Завдання: РН1 (РН14. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень.). РН2 (КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації). РН3 (КОМ 2. Збір, інтерпретація та застосування даних). РН4 (КОМ 3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово). РН5 (КОМ 4. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
Результати навчання: РН6 (АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів). РН7 (АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів). РН8 (АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві Інноваційні технології виготовлення сучасних будівельних матеріалів і виробів Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення вивчення таких тем: основи методики планування наукового дослідження, методи випробувань будівельних матеріалів згідно державних та європейських стандартів, науковий підхід у проектуванні складів будівельних матеріалів, модифікованих суперпластифікаторами та нанодобавками, методи обробки результатів наукових і експериментальних досліджень. Дисципліна забезпечує загальний та професійний розвиток магістра науковця та спрямована на отримання поглиблених знань з методології науки та системи організації науково-дослідницької діяльності, необхідних для подальшої успішної самостійної експериментальної роботи.
Опис: Вивчення вивчення таких тем: основи методики планування наукового дослідження, методи випробувань будівельних матеріалів згідно державних та європейських стандартів, науковий підхід у проектуванні складів будівельних матеріалів, модифікованих суперпластифікаторами та нанодобавками, методи обробки результатів наукових і експериментальних досліджень. Дисципліна забезпечує загальний та професійний розвиток магістра науковця та
Методи та критерії оцінювання: письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, реферат (45%) • підсумковий контроль (55 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (55%).
Критерії оцінювання результатів навчання: письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, реферат (45%) • підсумковий контроль (55 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (55%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Щелочные цементы / П.В. Кривенко, Р.Ф. Рунова, М.А. Саницкий, И.И. Руденко. – Київ: “Основа”, 2015. – 448 с. 2. Саницький М.А., Соболь Х.С., Марків Т.Є. Модифіковані композиційні цементи: навч. посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 132 с. 3. Конструкційні матеріали нового покоління та технології їх впровадження в будівництво / Р. Ф. Рунова, В. І. Гоц, М. А. Саницький [та ін.]. – К. : УВПК „ЕксОб”, 2008. – 360 с. 4. Будівельне матеріалознавство : Підручник / [Кривенко П. В., Пушкарьова К. К., Барановський В. Б. та ін.]. – К. : Видавництво Ліра-К, 2012. – 624 с. http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=11300
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.04.O.066
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: д.т.н., професор Саницький М.А.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення вивчення таких тем: основи методики планування наукового дослідження, методи випробувань будівельних матеріалів згідно державних та європейських стандартів, науковий підхід у проектуванні складів будівельних матеріалів, модифікованих суперпластифікаторами та нанодобавками, методи обробки результатів наукових і експериментальних досліджень. Дисципліна забезпечує загальний та професійний розвиток магістра науковця та спрямована на отримання поглиблених знань з методології науки та системи організації науково-дослідницької діяльності, необхідних для подальшої успішної самостійної експериментальної роботи.
Завдання: РН1 (РН14. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень.). РН2 (КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації). РН3 (КОМ 2. Збір, інтерпретація та застосування даних). РН4 (КОМ 3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово). РН5 (КОМ 4. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються
Результати навчання: РН6 (АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів). РН7 (АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів). РН8 (АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві Інноваційні технології виготовлення сучасних будівельних матеріалів і виробів Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення вивчення таких тем: основи методики планування наукового дослідження, методи випробувань будівельних матеріалів згідно державних та європейських стандартів, науковий підхід у проектуванні складів будівельних матеріалів, модифікованих суперпластифікаторами та нанодобавками, методи обробки результатів наукових і експериментальних досліджень. Дисципліна забезпечує загальний та професійний розвиток магістра науковця та спрямована на отримання поглиблених знань з методології науки та системи організації науково-дослідницької діяльності, необхідних для подальшої успішної самостійної експериментальної роботи.
Опис: Вивчення вивчення таких тем: основи методики планування наукового дослідження, методи випробувань будівельних матеріалів згідно державних та європейських стандартів, науковий підхід у проектуванні складів будівельних матеріалів, модифікованих суперпластифікаторами та нанодобавками, методи обробки результатів наукових і експериментальних досліджень. Дисципліна забезпечує загальний та професійний розвиток магістра науковця та
Методи та критерії оцінювання: письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, реферат (45%) • підсумковий контроль (55 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (55%).
Критерії оцінювання результатів навчання: письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, реферат (45%) • підсумковий контроль (55 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (55%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Щелочные цементы / П.В. Кривенко, Р.Ф. Рунова, М.А. Саницкий, И.И. Руденко. – Київ: “Основа”, 2015. – 448 с. 2. Саницький М.А., Соболь Х.С., Марків Т.Є. Модифіковані композиційні цементи: навч. посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 132 с. 3. Конструкційні матеріали нового покоління та технології їх впровадження в будівництво / Р. Ф. Рунова, В. І. Гоц, М. А. Саницький [та ін.]. – К. : УВПК „ЕксОб”, 2008. – 360 с. 4. Будівельне матеріалознавство : Підручник / [Кривенко П. В., Пушкарьова К. К., Барановський В. Б. та ін.]. – К. : Видавництво Ліра-К, 2012. – 624 с. http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=11300
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.05.O.085
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: професор Соболь Христина Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є підготовка фахівців до інженерної і наукової роботи з фундаментальними знаннями та практичними навичками, а також розкриття закономірностей проведення наукових досліджень, аналізу та оброблення експериментальних результатів досліджень, формування у студентів цілісної системи знань про науково-дослідну роботу. Матеріал курсу допоможе під час аналізу інформаційних джерел, підготовці статей, доповідей на науково-практичних конференціях.
Завдання: загальні компетентності: • ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії; • ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. • ЗК02. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні.
Результати навчання: РН14. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації КОМ 2. Збір, інтерпретація та застосування даних КОМ 3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово КОМ 4. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ 3. Здатність продовжувати навча-ння з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1. Наукові дослідження у будівництві 2. Сучасні технології і матеріали в дорожньому будівництві 3. Економіка і управління підприємством
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення таких тем: планування наукових досліджень, вивчення основних методів фізико-хімічного аналізу методи випробувань будівельних матеріалів згідно з державними та європейськими стандартами, науковий підхід у проєктуванні складів композиційних матеріалів, методи обробки результатів наукових і експериментальних досліджень. Дисципліна забезпечує загальний та професійний розвиток магістра науковця та спрямована на отримання поглиблених знань з методології науки та системи організації науково-дослідницької діяльності, необхідних для подальшої успішної самостійної експериментальної роботи.
Опис: Наукові дослідження у галузі будівництві Основи методики планування наукового дослідження Методи математичного планування експерименту Основні методи фізико-хімічних досліджень дорожньо-будівельних матеріалів Методи випробувань будівельних матеріалів згідно з державними та європейськими стандартами Науковий підхід у проектуванні складів композиційних матеріалів: дорожнього асфальтобетону і цементобетону, стабілізованих грунтів, матеріалів гарячого і холодного ресайклінгу. Методи обробклення результатів експериментальних досліджень Вимоги до змісту та оформлення тез наукових конференцій та статей Проєктування складу дорожнього асфальтобетону на модифікованих бітумах; формування і випробування а/б сумішей. Проєктування складу дорожнього цементобетону і фібробетону. Формування ц/б сумішей, випробування контрольних зразків. Підбір складу та виготовлення бітумних емульсій Проєктування складу та виготовлення литих емульсійно-мінеральних сумішей. Проєктування складу сумішей для технології холодного ресайклінгу. Виготовлення та випробування контрольних зразків Стабілізація грунтів із застосуванням різних в’яжучих і стабілізаторів
Методи та критерії оцінювання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатом успішного виконання та захисту лабораторних робіт. Форма семестрового контролю – екзамен. Лабораторні роботи - 30 Екзамен - 70
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру здобувач освіти виконує лабораторні роботи. Захист лабораторних робіт проходить у вигляді тестування у ВНС (тестування до кожної роботи оцінюється в 5 балів). Захист роботи проходить протягом тижня з моменту її виконання. Студенту, який до початку СК не виконав усіх лабораторних робіт згідно робочої програми, дозволяється відпрацювати заборгованості у перший тиждень семестрового контролю, при цьому, результати оцінювання цих робіт враховуються у підсумковій поточній успішності. У разі виконання всіх лабораторних робіт студент отримує допуск до екзаменаційного контролю. На практичних заняттях здобувачі освіти навчаються розв’язувати типові задачі курсу, одночасно готуючись при цьому до екзаменаційного контролю. Письмову компоненту екзаменаційної роботи студенти виконують у ВНС.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Солодкий С.Й. Інноваційні матеріали і технології для будівництва та ремонту дорожніх одягів автомобільних доріг: навчальний посібник – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 140 с 2. Соболь Х.С. Методологія і принципи наукових досліджень: навч. Посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 92 с. 3. Електронна та оптична мікроскопія будівельних матеріалів: методичні вказівки до лабораторної роботи для студентів базового напряму 192 «Будівництво та цивільна інженерія» Саницький М.А., Кропивницька Т.П., Новосад П.В. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 21 с. 4. Проектування складу та фізико-механічні випробування важкого бетону: Методичні вказівки до лабораторних робіт для студентів спеціалізації „Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів» / Уклад. Саницький М.А., Позняк О.Р., Марущак У.Д., Марків Т.Є. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2015. - 28 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.06.O.103
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: професор Соболь Христина Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є підготовка фахівців до інженерної і наукової роботи з фундаментальними знаннями та практичними навичками, а також розкриття закономірностей проведення наукових досліджень, аналізу та оброблення експериментальних результатів досліджень, формування у студентів цілісної системи знань про науково-дослідну роботу. Матеріал курсу допоможе під час аналізу інформаційних джерел, підготовці статей, доповідей на науково-практичних конференціях.
Завдання: загальні компетентності: • ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії; • ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. • ЗК02. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні.
Результати навчання: РН14. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації КОМ 2. Збір, інтерпретація та застосування даних КОМ 3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово КОМ 4. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ 3. Здатність продовжувати навча-ння з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1. Наукові дослідження у будівництві 2. Сучасні технології і матеріали в дорожньому будівництві 3. Економіка і управління підприємством
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення таких тем: планування наукових досліджень, вивчення основних методів фізико-хімічного аналізу методи випробувань будівельних матеріалів згідно з державними та європейськими стандартами, науковий підхід у проєктуванні складів композиційних матеріалів, методи обробки результатів наукових і експериментальних досліджень. Дисципліна забезпечує загальний та професійний розвиток магістра науковця та спрямована на отримання поглиблених знань з методології науки та системи організації науково-дослідницької діяльності, необхідних для подальшої успішної самостійної експериментальної роботи.
Опис: Наукові дослідження у галузі будівництві Основи методики планування наукового дослідження Методи математичного планування експерименту Основні методи фізико-хімічних досліджень дорожньо-будівельних матеріалів Методи випробувань будівельних матеріалів згідно з державними та європейськими стандартами Науковий підхід у проектуванні складів композиційних матеріалів: дорожнього асфальтобетону і цементобетону, стабілізованих грунтів, матеріалів гарячого і холодного ресайклінгу. Методи обробклення результатів експериментальних досліджень Вимоги до змісту та оформлення тез наукових конференцій та статей Проєктування складу дорожнього асфальтобетону на модифікованих бітумах; формування і випробування а/б сумішей. Проєктування складу дорожнього цементобетону і фібробетону. Формування ц/б сумішей, випробування контрольних зразків. Підбір складу та виготовлення бітумних емульсій Проєктування складу та виготовлення литих емульсійно-мінеральних сумішей. Проєктування складу сумішей для технології холодного ресайклінгу. Виготовлення та випробування контрольних зразків Стабілізація грунтів із застосуванням різних в’яжучих і стабілізаторів
Методи та критерії оцінювання: Оцінка поточного контролю студента здійснюється за результатом успішного виконання та захисту лабораторних робіт. Форма семестрового контролю – екзамен. Лабораторні роботи - 30 Екзамен - 70
Критерії оцінювання результатів навчання: Протягом семестру здобувач освіти виконує лабораторні роботи. Захист лабораторних робіт проходить у вигляді тестування у ВНС (тестування до кожної роботи оцінюється в 5 балів). Захист роботи проходить протягом тижня з моменту її виконання. Студенту, який до початку СК не виконав усіх лабораторних робіт згідно робочої програми, дозволяється відпрацювати заборгованості у перший тиждень семестрового контролю, при цьому, результати оцінювання цих робіт враховуються у підсумковій поточній успішності. У разі виконання всіх лабораторних робіт студент отримує допуск до екзаменаційного контролю. На практичних заняттях здобувачі освіти навчаються розв’язувати типові задачі курсу, одночасно готуючись при цьому до екзаменаційного контролю. Письмову компоненту екзаменаційної роботи студенти виконують у ВНС.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Солодкий С.Й. Інноваційні матеріали і технології для будівництва та ремонту дорожніх одягів автомобільних доріг: навчальний посібник – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 140 с 2. Соболь Х.С. Методологія і принципи наукових досліджень: навч. Посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 92 с. 3. Електронна та оптична мікроскопія будівельних матеріалів: методичні вказівки до лабораторної роботи для студентів базового напряму 192 «Будівництво та цивільна інженерія» Саницький М.А., Кропивницька Т.П., Новосад П.В. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 21 с. 4. Проектування складу та фізико-механічні випробування важкого бетону: Методичні вказівки до лабораторних робіт для студентів спеціалізації „Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів» / Уклад. Саницький М.А., Позняк О.Р., Марущак У.Д., Марків Т.Є. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2015. - 28 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.07.O.123
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: д.т.н., проф. Возняк О.Т.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Спецкурс з наукових досліджень спеціальності» є формування у студентів знань про теоретичні та методичні основи здійснення наукових досліджень у галузі будівництва та цивільної інженерії. загальну схему наукового дослідження, особливості теоретичних і емпіричних досліджень, принципи та правила оформлення наукових робіт, методичні прийоми роботи з науковою інформацією та спеціальною літературою. Такі знання є основою формування цілісного та комплексного погляду на будівельно-інженерну науку і сутність-реалізації її наукових засад а також підготовка студентів до адекватного сприйняття сучасних актуальних проблем та напрямів подальшого прогресу системи будівельно-інженерних наук в цілому.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії. Загальні компетентності: ЗК 02. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. ЗК5. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Спеціальні фіхові компетентності СК10. Здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі у галузі будівництва та ци-вільної інженерії, вибирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання, бе-ручи до уваги наявні ресурси. СК11. Здатність планувати та здійснювати наукові дослідження у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: РН02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження. РН05. Вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури та будівництва. РН10. Здатність здійснювати комерційну та економічну діяльність захисту інтелектуальної власності у сфері архітектури та будівництва. РН11. Управляти складними, непередбачуваними будівельними процесами, які потребують нових стратегічних підходів. РН12. Розробляти і викладати спеціалізовані навчальні дисципліни у закладах вищої освіти. РН13. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Наукові дослідження в будівництві Супутні та наступні навчальні дисципліни Наукові дослідження та семінари за їх тематикою Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Короткий зміст навчальної програми: Дана дисципліна розрахована на магістрантів науковців денної форми навчання спеціальності 192. «Будівництво та цивільна інженерія». Він містить відомості про курс, відомості про лекційну складову спецкурсу, перелік тем семінарських та лабораторних занять, систему оцінювання навчальних досягнень студентів. У набутті знань з питань організації та методики наукових досліджень особливої уваги вимагає поєднання вивчення спецкурсу з індивідуальною і самостійною роботою студентів. Навчання у формі самостійної роботи має на меті не тільки закріплення набутих теоретичних знань, але й значне розширення та поглиблення їх згідно з визначеними напрямами наукових досліджень.
Опис: Вступ. Мета і задачі дисципліни, її взаємозв’язок з іншими дисциплінами математичної, програмно-алгоритмічної і загальноінженерної підготовки. Організація науково-дослідної роботи студентів у ВНЗ. Актуальність та класифікація досліджень. Сучасна наукова проблема. Основні елементи наукового дослідження. Методи проведення наукового дослідження. Робота над літературними джерелами та іншими джерелами інформації. Узагальнення результатів наукового дослідження. Області застосування в інженерній практиці математичних методів і моделей в розрахунках на ЕОМ. Інформаційне забезпечення наукових досліджень.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Спецкурс з наукових досліджень спеціальності проводиться у вигляді семестрового контролю знань, який проводиться у кінці семестру. Поточний контроль знань студентів з дисципліни Спецкурс з наукових дослі-джень спеціальності включає такі форми оцінювання: Оцінювання під час заняття: – Оцінка виконання лабораторних робіт та їх захист під час заняття – 10,0 бали за кожне виконання лабораторної роботи під час заняття протягом семестру (4 лабораторних роботи) Семестровий контроль знань включає в себе результати поточного контролю знань студентів, що проводився протягом семестру, та екзаменаційний контроль. Екзаменаційні завдання побудовано також за трьома рівнями складності. Максима-льна сума балів за екзаменаційне завдання – 60. До цієї кількості додаються результати поточного контролю (максимально – 40 балів). Усна компонента – 10 балів. Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана здобувачем освіти, переводиться в державну підсумкову оцінку.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Спецкурс з наукових досліджень спеціальності проводиться у вигляді семестрового контролю знань, який проводиться у кінці семестру. Поточний контроль знань студентів з дисципліни Спецкурс з наукових дослі-джень спеціальності включає такі форми оцінювання: Оцінювання під час заняття: – Оцінка виконання лабораторних робіт та їх захист під час заняття – 10,0 бали за кожне виконання лабораторної роботи під час заняття протягом семестру (4 лабораторних роботи) Семестровий контроль знань включає в себе результати поточного контролю знань студентів, що проводився протягом семестру, та екзаменаційний контроль. Екзаменаційні завдання побудовано також за трьома рівнями складності. Максима-льна сума балів за екзаменаційне завдання – 60. До цієї кількості додаються результати поточного контролю (максимально – 40 балів). Усна компонента – 10 балів. Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана здобувачем освіти, переводиться в державну підсумкову оцінку.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1. https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=9985. 1. Методичні вказівки до лабораторної роботи №1 Експериментальні та аналітичні дослідження коефіцієнту затухання швидкості повітряних струменів. : з курсу Спец-курс з наукових досліджень для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціа-льності 192 Будівництво та цивільна інженерія / Укл.: Возняк О.Т., Юркевич Ю.С., Ми-ронюк Х.В., Довбуш О.М., Сухолова І.Є. – Львів: Видавництво Національного університе-ту “Львівська політехніка”. 2022. - 10 с. 3. Методичні вказівки до лабораторної роботи №2 Дослідження аеродинамічних характеристик повітряних струменів для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія / Укл.: Возняк О.Т., Желих В.М., Шаповал С.П., Касинець М.Є., Дзерин О.І. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”. 2022. - 10 с. 4. Методичні вказівки до лабораторної роботи №3 Визначення швидкості у попе-речних перерізах повітряних струменів для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія / .Укл.: Возняк О.Т., Лабай В.Й., Гулай Б.І., Пізнак Б.І., Козак Х.Р., – Львів: Видавництво Національного університе-ту “Львівська політехніка”. 2022. - 10 с. 5 Методичні вказівки до лабораторної роботи №4 Визначення границь закруче-ного, плоского, компактного та прямокутного повітряного струменя для студентів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальності 192 Будівництво та цивільна інже-нерія/ Укл.: Возняк О.Т., Желих В.М., Савченко О.О., Фурдас Ю.В., Клименко Г.М., – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”. 2022. - 10 с. 6. Навчальний посібник з грифом МОН України «Основи наукових досліджень у будівництві» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003. – 174с. 7. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Теплогазопостачання та вентиля-ція» для студентів спеціальності 7.06010107, 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиля-ція» / Укл. Возняк О.Т., Савченко О.О., Миронюк Х.В., Шаповал С.П.,Сподинюк Н.А., Гулай Б.І.. – Львів, 2013. – 275 с. 8. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Планування експерименту та оп-тимізація вирішень у системах ТГВ» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазо-постачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк – Львів: Видавництво Національного універ-ситету «Львівська політехніка», 2012. – 164с. 9. Конспект лекцій “Оптимізація режимів роботи систем теплогазопостачання і вентиляції» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих, Ю.С.Юркевич – Львів: Видавництво Національного уні-верситету «Львівська політехніка», 2008. – 57с. 10. Конспект лекцій “Методи планування експериментів та оброблення їхніх результатів» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих, Ю.С.Юркевич – Львів: Видавництво Національного уні-верситету «Львівська політехніка», 2008. – 79с. 11. Конспект лекцій “Основи наукових досліджень» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих, Ю.С.Юркевич – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська полі-техніка», 2007. – 64с. 8. Рекомендована література Базова 1. Навчальний посібник з грифом МОН України «Основи наукових досліджень у будів-ництві» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк, В.М.Желих – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003. – 174с. 2. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Планування експерименту та оптимізація вирішень у системах ТГВ для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплогазопоста-чання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк – Львів: Видавництво Національного універси-тету «Львівська політехніка», 2012. – 164с. 3. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Планування експерименту та оптимізація вирішень у вентиляційній техніці» для студентів спеціальності 8.06010107 «Теплога-зопостачання і вентиляція» / Укл.: О.Т.Возняк – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – 220с. 4. “НДРС за індивідуальним планом”. Метод. вказівки до виконання НДР за індивідуаль-ним планом. / Укл. Возняк О.Т., Юркевич Ю.С., Желих В.М., Савченко О.О., Миро-нюк Х.В. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», – 2011р. – 20с. 5. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Промислові технології та очищення техно-логічних та вентиляційних викидів» для студентів спеціальності 7.06010107, 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл. Юркевич Ю.С., Возняк О.Т., Желих В.М. Львів, 2012. – 120 с. Допоміжна 1. Навчальний посібник з грифом НУ «ЛП» «Теплогазопостачання та вентиляція» для студентів спеціальності 7.06010107, 8.06010107 «Теплогазопостачання і вентиляція» / Укл. Возняк О.Т., Савченко О.О., Миронюк Х.В., Шаповал С.П.,Сподинюк Н.А., Гулай Б.І.. – Львів, 2013. – 275 с. 2. 10. Myroniuk, K., Voznyak, O., Savchenko, O., Kasynets, M. Mathematical Modeling of an Air Flow Leakage with the Jets Interaction at the Variable Mode. Lecture Notes in Civil Engineering, 2023, 290 LNCE, pp. 289–298. 3. 11. Voznyak, O., Yurkevych, Y., Sukholova, I., Myroniuk, K. Mathematical Modeling of Air Distribution in a Non-stationary Mode by Swirled-Compact Air Jets. Lecture Notes in Civil Engineering, 2023, 290 LNCE, pp. 432–440. 4. 12. O.Voznyak, O.Dovbush, P.Kapalo, M.Adamski, F.Domnita, C.Bacotiu. / Frontal re-sistance coefficient of the buses with the different ventilation equipment. Engineering Re-view, Hrcak, Vol.41 No 2, 2021, pp. 1 – 8. 5. 9. Інформаційні ресурси 1. https://www.if.gov.ua/news/konkurentnij-rinok-teplopostachannya-osnovna-peredumova-skorochennya-vikoristannya-gazu 2. http://http://usp.kiev.ua/ua/services/50/shemaoptimteplo/ 3. http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=9985.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.08.O.140
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна