Проєктно-технологічна практика

Спеціальність: Комп'ютерні науки (Системи штучного інтелекту)
Код дисципліни: 6.122.13.O.037
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Вовк О.Б.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: В результаті проходження практики, студенти повинні отримати нові знання та уміння, які передбачені професійно-практичною складовою ОПП спеціальності
Завдання: • знання: - структури бази практики; - методики проведення проектно-конструкторських робіт; - використання різних методичних та методологічних підходів до розв’язання поставленої задачі;
Результати навчання: • вміння: - визначати мету, завдання та важливі аспекти проектно-технологічних досліджень, їх новизну та практичну цінність; - здійснювати пошук та аналіз наукової та технічної літератури за тематикою індивідуального завдання; - узагальнювати інформацію з опрацьованих літературних джерел; - підбір програмного забезпечення, необхідного для опрацювання результатів досліджень та методики оформлення - отримувати та аналізувати результати теоретичних і експериментальних даних під час робіт, пов’язаних зі науковою та професійною специфікою кафедри, проводити їх статистичне опрацювання тощо; • комунікації: - обмін отриманими знаннями (теоретичними, практичними, науковими) за результатами проходження проектно-технологічної практики; - ефективне їх презентування; - відстоювання перед фахівцями та нефахівцями (відповідно до ОПП спеціальності); • автономія і відповідальність: - здатність до самостійного навчання та розвитку – навчальні вміння та навички (відповідно до ОПП спеціальності).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Алгоритмізація та програмування (частина 1 та 2), Системний аналіз, Операційні системи, Об’єктно-орієнтоване програмування, Комп’ютерна графіка
Короткий зміст навчальної програми: Закріплення, поглиблення й доповнення знань студентів, які вони отримали в процесі вивчення протягом попередніх років комплексу дисциплін.
Опис: Оволодіння сучасними технологіями опрацювання інформації та застосування їх на практиці. Підготовка студентів до вивчення спеціальних дисциплін на старших курсах.
Методи та критерії оцінювання: 1. Вивчення матеріалу дисципліни. 2. Виконання практичних робіт та їх захист. 3. Залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: ЕК - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Наказ Міністерства освіти України від 08.04.1993 № 93 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міносвіти № 351 (v0351281-94) від 20.12.94) Про затвердження «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України» / http://zakon.rada.gov.ua › z0035-93. 2. Методичні рекомендації зі складання програми практики студентів вищих навчальних закладів Міністерства освіти України від 14.02.96 р. №315/97. / http://sites.znu.edu.ua › Metod_rekom_pro_rozrob_progr_prak 3. Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка», затверджене наказом ректора від 10.12.2015 р. № 235-10. / Збірник нормативних актів Національного університету «Львівська політехніка», Львів, вид. Львівської політехніки, 2018, с. 87 – 109. 4. Положення про організацію проведення практики студентів Національного університету «Львівська політехніка», затверджене наказом ректора від 22.11.2017 р. № 265-10 / Збірник нормативних актів Національного університету «Львівська політехніка», Львів, вид. Львівської політехніки, 2018, с. 133 – 147. 5. Порядок формування робочої програми навчальної дисципліни» затверджений наказом ректора від 24 червня 2016 року №118-06. 6. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників. / Збірник нормативних актів Національного університету «Львівська політехніка», Львів, вид. Львівської політехніки, 2018, с. 203 – 211.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).