Управління ІТ-проєктами

Спеціальність: Комп'ютерні науки (Системи штучного інтелекту)
Код дисципліни: 6.122.13.O.039
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Вовк О.Б.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей з підходів до управління ІТ-проектами з метою їх ефективного виконання та задоволення потреб замовників, формування чіткого бачення термінів виконання проекту, прийняття коректних рішень щодо реалізації проектів та аргументованого доведення завдань до усіх членів команд-виконавців, а також передачі готового продукту замовнику.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів таких компетентностей: загальні компетентності (ЗК): 1. уміння працювати в команді; 2. знання та розуміння предметної області та розуміння фаху; 3. уміння спілкуватися з нефахівцями однієї галузі;
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: знання (ЗН): 1. здатність продемонструвати знання сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі інформаційних технологій; уміння (УМ): 1. застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації устаткування та обладнання для вирішення технічних задач спеціальності; 2. здатність керувати розробленням програмних систем, використовувати програмні засоби та технології для управління ІТ-проектами; 3. здатність розробляти ІТ-проекти засобами case-технологій; 4. здатність оцінювати етапні та кінцеві результати виконання робіт ІТ-проекту та здійснювати коригування параметрів ІТ-проекту, визначати фактичні ризиковані події та потенційні ризики ІТ-проектів, здійснювати дії щодо реакції на ризики та зовнішні впливи; 5. здатність володіти навичками в області управління вимогами в ІТ-проектах, проведення стратегічного аналізу, управління якістю та вартістю в ІТ-проектах, здатність будувати моделі інформаційних потоків, використовуючи діаграмну техніку і стандарти розроблення інформаційних систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Алгоритмізація, програмування (ч. 1) Алгоритмізація, програмування (ч. 2) Системний аналіз Веб-програмування та веб-дизайн Проектування інформаційних систем Інформаційний менеджмент та маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «ІТ-проектами» є складовою циклу професійної підготовки фахівців першого освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Пропонований навчальний курс дасть можливість студентам вивчити та поглибити теоретичні та практичні знання та уміння в сфері управління ІТ-проектами, зокрема тих, що відносяться до областей систем штучного інтелекту, ділової комунікації. Крім того, даний курс дає можливість ефективно виконувати завдання інноваційного характеру відповідно до рівня професійної діяльності, яка орієнтована на дослідження й розв’язання складних задач проектування та розроблення ІТ-проектів для задоволення потреб бізнесу, науки та виробничих підприємств у різних галузях
Опис: Вступ до дисципліни. Про проекти та управління проектами. Задачі та результати вивчення. Роль керівника проекту Визначення характеристик проекту Створення та підтримка ефективної команди Огляд планування та оцінювання проекту Підготовка детального плану проекту: крок за кроком Ризики та невизначеності при управлінні ІТ-проектами Збереження контролю над виконанням проекту Управління інтерфейсами проекту Проектне спілкування та документація Успішне завершення проекту
Методи та критерії оцінювання: 1. Виконання лабораторних та практичних робіт та їх захист. 2. Написання контрольних робіт. 3. Написання розрахунково-графічної роботи 4. Екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторна робота, Практична робота, Розрахунково-графічна робота - 40 балів Іспит, Усна компонента - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Dive into Deep Learning by Alex Smola, 2021 The hundred-page machine learning book by Andriy Burkov, 2020 Machine Learning Engineering by Andriy Burkov, 2020 Deep Learning Book by Ian Goodfellow, Yoshua Bengio; MIT, 2017 ML Yearning book, by Andrew Ng; 2019 Stanford CS 329P: Practical Machine Learning Stanford CS 329S: Machine Learning Systems Design; Stanford, Winter 2021 Stanford CS229: Machine Learning; Stanford, Spring 2021 MIT 6.S191: Introduction to Deep learning, 2020 MIT Deep Learning and Artificial Intelligence Lectures, 2019-2020
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).