Рекламні стратегії в міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях та регіональних процесах

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 7.291.02.M.011
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: Гулай Василь Васильович, д. політ. н., професор
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Розуміння сутності, поняття та завдання реклами; знання історії виникнення й розвитку реклами; вміння класифікувати рекламу; знання засади комплексної системи рекламного менеджменту в соціогуманітарній сфері; володіння знаннями про організаційну структуру рекламного менеджменту організації у галузі міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій; розуміння сутності, поняття, завдань рекламної стратегії; вміння класифікувати рекламні стратегій залежно від комунікативних цілей і завдань, від формальних характеристик (способу відображення), виходячи з територіальних меж охопленням; знання засад моделей інтегрованих рекламних комунікацій у міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях та регіональних студіях; вміння розробляти рекламні кампанії; розуміння стратегічного спрямування рекламної кампанії; вміння розробляти стратегії політичної реклами, стратегії соціальної реклами, стратегії реклами території, стратегії закладу вищої освіти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Репутаційний менеджмент в міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях. Кореквізити: Медіація у міжнародних відносинах та суспільних комунікаціях. Лобізм та GR.
Короткий зміст навчальної програми: Реклама в історичній ретроспективі та сучасні наукові інтерпретації. Цілі, завдання та функції реклами. Класифікація реклами. Комплексна система рекламного менеджменту соціогуманітарній сфері. Організаційна структура рекламного менеджменту організації у галузі міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій. Рекламна стратегія: сутність, поняття, завдання. Класифікація рекламних стратегій залежно від комунікативних цілей і завдань. Класифікація рекламних стратегій залежно від формальних характеристик (способу відображення). Класифікація рекламних стратегій виходячи з територіальних меж охопленням. Моделі інтегрованих рекламних комунікацій у міжнародних відносинах, суспільних комунікаціях та регіональних студіях. Процес розробки рекламної кампанії. Стратегічне спрямування рекламної кампанії. Оцінка ефективності рекламної стратегії. Стратегії політичної реклами. Стратегії соціальної реклами. Стратегії реклами території. Специфіка рекламної стратегії вищого навчального закладу.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: усне опитування, письмові завдання, доповіді та презентації. Підсумковий контроль: екзамен (тестові завдання, теоретичні питання).
Рекомендована література: 1. Березенко В. В., Санакоєва Н. Д., Лаковський К. С. Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії: монографія / За заг. наук. ред. В. А. Ковпак. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2021. 176 с. 2. Васильєва Л. А., Проценко О. П. Філософія реклами та PR: теорія та практика: навч. посіб. Харків: Нац. аерокосмічний ун-т ім. М. Є. Жуковського “ХАІ”, 2021. 120 с. 3. Гупаловська В. А. Психологія реклами: навч. посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 384 с. 4. Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність. Курс лекцій / Б. А.Обритько.- К.: МАУП, 2002. – 240 с. 5. Олтаржевський Д. О. Соціальна реклама: навчальний посібник . – К.: Центр вільної преси, 2016. - 118 с. 6. Психологія реклами: навч. посіб. / [О.В. Зазимко ... [та ін.]; – К.: Київський національний торговельно-економічний університет, 2016. - 383 с. 7. Скибінський С. В. Історія реклами і PR : навчальний посібник / . - Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2016. - 371 с. 8. Трухімович С. Реклама : конспекти копірайтера . - К.: Києво-Могилянська академія, 2016. - 146 с. 9. Хамініч С. Ю. Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі : монографія / С. Ю. Хамініч, Ю. М. Варич, М. В. Матвієць ; . - Дніпропетровськ: Маковецький Ю. В., 2011. - 143 с. 10. Хижняк О. В. Культура довіри в рекламі та PR-технологіях : практикум / О. В. Хижняк ; . – Х.: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017. - 95 с. 11. Шальман Т. М. Основи реклами у сфері освіти: навчальний посібник а. – К.: Київський університет, 2015.- 127 с. 12. Яценко Я. В. Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації: монографія. Суми: Сумський державний університет, 2018. 300 с. 13. Яцишина, Л. К. Рекламний менеджмент: навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів /Л. К. Яцишина, О. М. Деменіна; . – К.: КНУТД, 2012. - 230 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).