Репутаційний digital-менеджмент

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.044
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Карпій О.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері репутаційного digital-менеджменту, в професійній діяльності та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність розробляти проекти та управляти ними. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі. фахових компетентностей професійного спрямування: Здатність до організації систем збору та аналізу даних в мережі Інтернет. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні рішення; Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність бізнесу Маркетинговий менеджмент Стратегічний маркетинг та стратегічний менеджмент Репутаційний digital-менеджмент (КП) Спецкурс з наукових досліджень спеціальності Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей Навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна спрямована на формування системи загальнотеоретичних і прикладних знань у сфері репутаційного digital-менеджменту. Значення репутації в сучасному, динамічному, конкурентному бізнес-середовищі важко переоцінити: саме вона визначає можливість швидкого встановлення взаємовигідних зв'язків між суб'єктами господарювання. Життєво важливою умовою процвітання компанії стає необхідність постійно формувати і направляти цільовим аудиторіям потрібні інформаційні потоки. Позитивна ділова репутація стає сьогодні найважливішою конкурентною перевагою, особливо в мережі інтернет. Розгляд такого поняття, як репутаційний менеджмент, що складається з набору певних управлінських, маркетингових і комунікаційних технологій, дозволяє зрозуміти, як ділова репутація здатна капіталізувати бізнес.
Опис: Поняття ділової репутації. Параметри ділової репутації. Інформаційна основа репутації та її інструменти. Способи формування репутації. Оцінювання ділової репутації, методи та інструменти розрахунку. Он-лайн репутаційний менеджмент. Репутаційні ризики. Управління діловою репутацією керівника та працівника
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: оцінювання знань студентів на практичних заняттях (оцінювання виконання вправ та завдань під час заняття; оцінювання участі в дискусіях, підведеннях підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті); 2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент) Письмова компонента: - завдання 1-го рівня – тести; - завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення; - завдання 3-го рівня – розв’язати задачі або запропонувати вирішення поставленої проблеми; Усна компонента: - усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання практичних завдань – 10 балів. На практичному занятті оцінюються: відповіді студентів, участь у дискусіях, розв’язування задач/ситуацій, доповіді на визначену тематику. За активну участь на парі студент отримує 2 бали. Якщо студент пасивно проводить час на практичних заняттях, не приймає участі в дискусіях і не відповідає на запитання викладача, він не отримує балів. Таким чином студенти мають можливість набрати максимальну кількість 10 балів протягом семестру. Виконання лабораторних робіт – 20 балів. Студент виконує 5 лабораторних робіт по 4 бали кожна. При умові правильного виконання, оформлення, вчасної здачі та знання матеріалу при захисті лабораторної роботи студент отримує 4 бали (максимум). Якщо робота містить помилки, здана невчасно або неправильно оформлена знімається по 1 балу за кожен пункт. Якщо студент виконав все згідно вимог, проте не знає матеріалу при захисті лабораторної роботи – він отримує 1 бал. Якщо студент виконав не свій варіант – робота не зараховується (студент отримує 0 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Балабанова Л.В., Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу: [навч. посібник].Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. 287 с. 2. Дерев'янко О. Г. Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика : монограф. К. : Видавництво "ДКС центр", 2016. 471 с. 3. Дуброва О. С. Ділова репутація підприємства: практичні аспекти управління. Економіка та держава, 2009, № 12. С. 38–41. 4. Золенко А. С. Вплив онлайн-репутації підприємства на ефективність його функціонування. Управління стійким розвитком економіки: теоретичні і практичні аспекти : колективна монографія за редакцією В. В. Прохорової. Х. : Вид.: Іванченка І. С., 2018. С. 258–264. 5. Карпій О. П., Михайлик Н. І. Репутаційний маркетинг в мережі інтернет: теоретичні аспекти. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, Івано-Франківськ, 2021. Вип 17., Т.2. С. 108-115
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Репутаційний digital-менеджмент (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.045
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Карпій О.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері репутаційного digital-менеджменту, в професійній діяльності та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: ІНТ Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. загальних: ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними. фахових компетентностей спеціальності: ФК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. ФК3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. ФК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережію ФК9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. фахових компетентностей професійного спрямування: ФКП 10. Здатність до організації систем збору та аналізу даних в мережі Інтернет.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні рішення; Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Кореквізити: Репутаційний digital-менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна спрямована на формування системи загальнотеоретичних і прикладних знань у сфері репутаційного digital-менеджменту. Значення репутації в сучасному, динамічному, конкурентному бізнес-середовищі важко переоцінити: саме вона визначає можливість швидкого встановлення взаємовигідних зв'язків між суб'єктами господарювання. Життєво важливою умовою процвітання компанії стає необхідність постійно формувати і направляти цільовим аудиторіям потрібні інформаційні потоки. Позитивна ділова репутація стає сьогодні найважливішою конкурентною перевагою, особливо в мережі інтернет. Розгляд такого поняття, як репутаційний менеджмент, що складається з набору певних управлінських, маркетингових і комунікаційних технологій, дозволяє зрозуміти, як ділова репутація здатна капіталізувати бізнес.
Опис: Поняття ділової репутації. Параметри ділової репутації. Інформаційна основа репутації та її інструменти. Способи формування репутації. Оцінювання ділової репутації, методи та інструменти розрахунку. Он-лайн репутаційний менеджмент. Репутаційні ризики. Управління діловою репутацією керівника та працівника
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на практичних заняттях (оцінювання виконання вправ та завдань під час заняття; оцінювання участі в дискусіях, підведеннях підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті); - оцінювання виконання контрольних робіт (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи) – для студентів заочної форми навчання. 2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент) Письмова компонента: - завдання 1-го рівня – тести; - завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення; - завдання 3-го рівня – розв’язати задачі або запропонувати вирішення поставленої проблеми; Усна компонента: - усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: За тиждень до офіційного захисту курсового проекту студент надсилає роботу на перевірку керівнику. Робота допускається до захисту, якщо її якість відповідає основним вимогам і студент вільно володіє матеріалом. Виявлені при перегляді роботи помилки мають бути усунені до офіційного захисту курсового проекту без переносу терміну захисту. До захисту курсового проекту допускаються студенти, які підготували та оформили роботу у відповідності із встановленими вимогами. Під час захисту студент протягом 10 хвилин доповідає, після чого відповідає на додаткові питання комісії. Курсова робота оцінюється відповідно до карти розподілу балів, яка висвітлює основні розділи курсової роботи та бали за повноту розкриття (100 балів: 50 балів за оформлення та написання роботи та 50 балів за усний захист). Найвищу оцінку отримує студент, якщо зміст його курсової роботи відповідає поставленому завданню (тематиці), наведені актуальні статистичні матеріали (при їх необхідності), методика завдання відповідає встановленим вимогам. Оцінка курсової роботи знижується у випадку наявності помилок, що свідчать про недостатню актуальність та аргументованість запропонованих рішень: неактуальні джерела інформації, помилкові вхідні дані у практичній чи аналітичній частині, попередні розрахунки зроблено частково, наявні арифметичні чи логічні помилки. Підставою зниження оцінки є незавершена конкретними висновками і коментарями студента робота. До зниження загальної оцінки може привести також наявність таких окремих недоліків, як неохайне оформлення роботи (зниження оцінки від 1 до 5 балів); невиконання вимог до оформлення курсової роботи (зниження оцінки від 1 до 5 балів); виконання курсової роботи за суперечливими чи сумнівними матеріалами (зниження оцінки на два бали). Викладач може зарахувати виправлення студентом недоліків у окремих завданнях під час захисту і обговорення курсової роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Балабанова Л.В., Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу: [навч. посібник].Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. 287 с. 2. Дерев'янко О. Г. Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика : монограф. К. : Видавництво "ДКС центр", 2016. 471 с. 3. Дуброва О. С. Ділова репутація підприємства: практичні аспекти управління. Економіка та держава, 2009, № 12. С. 38–41. 4. Золенко А. С. Вплив онлайн-репутації підприємства на ефективність його функціонування. Управління стійким розвитком економіки: теоретичні і практичні аспекти : колективна монографія за редакцією В. В. Прохорової. Х. : Вид.: Іванченка І. С., 2018. С. 258–264. 5. Карпій О. П., Михайлик Н. І. Репутаційний маркетинг в мережі інтернет: теоретичні аспекти. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, Івано-Франківськ, 2021. Вип 17., Т.2. С. 108-115
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).