Блогінг та ремаркетинг

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.047
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Калинець Катерина Сергіївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у студентів практичних вмінь і навичок ведення персонального блогу в соціальних мережах та налагодження партнерської взаємодії щодо його просування для генерування візуального та текстового матеріалу, забезпечення системності заходів просування.
Завдання: здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з маркетингу, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки; вміння визначати та формувати стратегію ведення блогу, спрямовану на розвиток бізнесу; розуміння впливу копірайтингу на комерційні рішення фоловерів; здатність створювати якісний контент, що здатний органічно залучати підписників; вміння формувати гостьову стратегію блогінгу, засновану на пошуковій оптимізації; розуміння основних принципів роботи партнерського маркетингу; вміння використовувати партнерський CPA-маркетинг.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПРН1 Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу; ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації; ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу; ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень; ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта; ПРН 13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання; ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку; ПРН 16. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально- культурних цінностей; ПРПС 3. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Блок 02 Е-commerce маркетинг ПРПС 4. Вміти визначити оптимальну модель систем електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються; КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності; АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність у маркетингу Управління цифровим контентом Веб-аналітика Ко-реквізити: Інтегрований цифровий маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Зміст та значення блогінгу в сучасному бізнес середовищі; передумови створення блогу; cтратегія формування блогінг контенту; ремаркетинг, як метод просування блогу; моделі розвитку партнерського маркетингу.
Опис: Зміст та значення блогінгу в сучасному бізнес середовищі. Передумови створення блогу. Стратегія формування блогінг контенту. Ремаркетинг, як метод просування блогу. Моделі розвитку партнерського маркетингу.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виступи на практичних заняттях, усне та фронтальне оцінювання, тести, оцінка активності виконання завдань. За кожне практичне заняття для студентів максимально виставляється по 5 балів. При написанні тестових завдань максимально виставляється по 0,5 бали (вісім тестів), за ситуаційну вправу – 2 бали. Зокрема, при оцінюванні повноти відповідей при розгляді проблемних питань теми чи ситуаційних завдань, відповідей при захисті контрольних робіт: на 100 % оцінюється відповідь, яка характеризує глибоке розуміння сутності студентом проблематики, передбачає опрацювання додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу та подання оригінальних пропозицій чи рішень; на 75 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, передбачає подання стандартних пропозицій чи рішень; на 50 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, проте відповідь неповна за змістом або має окремі неточності в формулюваннях чи передбачає подання пропозицій чи рішень, які є недостатньо обґрунтованими; на 25 % оцінюється відповідь, яка свідчить про низький рівень знання студентом матеріалу і розкриває зміст питання менше, ніж на 50% чи передбачає подання необґрунтованих пропозицій чи рішень. Оцінювання результатів розв’язання задачі відповідно до еталонних розв’язків здійснюється за такими критеріями: 100 % – завдання повністю відповідає еталонному розв’язанню, методично правильно оформлене з належними стислими поясненнями проведених розрахунків, з висновками, студент може ґрунтовно пояснити отримані результати; 75 % – завдання виконано повністю, але припущено незначних неточностей у розрахунках або у оформленні, відсутні стислі пояснення проведених розрахунків; 50 % – завдання виконано не менш як на 50% за умови належного оформлення; наявні окремі неточності у використанні розрахункових формул, помилки у визначенні проміжних й кінцевих результатів, студент недостатньо обґрунтовано може пояснити отримані результати;. 25 % – невірно розв’язане завдання або розв’язане менше, ніж на 50%, у розв’язку наведені окремі формули та здійснені вибіркові розрахунки.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Діброва Т. Реалії ринку Інтернет-реклами в Україні: [Про активне використання Інтернету як засобу просування товарів та послуг в Україні] / Т. Діброва, М. Лебеденко. // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 2. – с.21 – 24. 2. Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, І. Ф. Лорві. Маркетинговий менеджмент / Навчальний посібник - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. 380 с. 3. Агафонов, А. Сетевой маркетинг. Система рекрутирования в Интернете / А. Агафонов. - М.: Омега-Л, 2019. - 128 c. 4. Загребельный Г. Performance-маркетинг. Заставьте интернет работать на вас / Г. Загребельный. - М.: Альпина Паблишер, 2017. - 270 c. 5. Kalynets K. WHAT INFLUENCE INTO CONSUMER DECISION // The 8th International scientific and practical conference “Fundamental and applied research in the modern world // (March 17-19, 2021) BoScience Publisher, Boston, USA. 2021. – 101-109 p. 6. Kalynets K. // ADVERTISING AT SOCIAL NETWORKS: EVALUATION OF STUDENTS’ ATTITUDES TO IT // Science and education: problems, prospects and innovations. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Kyoto, Japan. 2021. Pp. 21-27. URL: https://sci-conf.com.ua/vii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-science-and-education-problems-prospects-and-innovations-1-3-aprelya-2021-goda-kioto-yaponiya-arhiv/.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).