Поведінкова економіка

Спеціальність: Управління персоналом та економіка праці
Код дисципліни: 7.051.02.E.019
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: д.е.н., доц. Ситник Йосиф Степанович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою
Завдання: Завдання
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен знати: - раціональні методи та практики поведінкової економіки; - вплив евристики та упередження в поведінковій економіці; - методи дослідження та аналізування в поведінковій економіці; - що таке ринки, які рухаються за рахунок переконань; - теорію перспектив; - вплив зміни поведінки на економіку. У результаті вивчення модуля студент повинен вміти: - використовувати методи та інструменти поведінкової економіки на практиці; - аналізувати зовнішні та внутрішні фактори впливу в поведінковій економіці; - використовувати методи дослідження; - використовувати на практиці основні засади теорії перспектив.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи, Моделювання поведінки персоналу організації. Кореквізити: Кваліфікаційний екзамен, Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: В межах дисципліни, ми намагатимемося об'єднати практики психології та економіки, які почали відокремлюватись близько століття тому. Зокрема, ми розглянемо, як різняться прогнози економічної поведінки, у випадку коли декілька припущень, що спрощують економічні моделі, замінюються психологічно реалістичними припущеннями на основі емпіричних спостережень. Ми звернемо особливу увагу на те, як ці модифіковані припущення впливають на ринки, управління та державну політику.
Опис: Опис
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (45%): практичні (семінарські заняття), практична робота, самостійна робота. Підсумковий контроль (55%): тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Harvard business review on work and life balance / multiple authors, Boston: HBR press. – 2000, 232 p. 2. Ivancevich J.M. Organizational behavior and management / J. Ivancevich, R. Konopaske. – 9th ed. –NY.2009 3. Kahneman D. Thinking, Fast and Slow / D. Kahneman. – NY, 2011., p. 4. Thaler R.H., Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness / R.H. Thaler, C.R. Sunstein. – 1 st. edition., NY. – 2014.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).