Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Управління персоналом та економіка праці
Код дисципліни: 7.051.02.O.013
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Керівники магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета магістерської кваліфікаційної роботи – розв'язання комплексу наукових і прикладних завдань відповідно до узагальненого об'єкта діяльності на основі застосування системи теоретичних знань і практичних навичок для вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення управління на підприємствах і в організаціях, ініціювання до впровадження новацій у діяльність підприємств і організацій відповідно до узагальненого об'єкта діяльності магістра за спеціальністю 051 «Економіка» .
Завдання: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи передбачає формування та розвиток у здобувачів вищої освіти компетентностей: Загальних: - здатність генерувати нові ідеї (креативність); - здатність розробляти та управляти проєктами; - здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); - здатність проводити дослідження на відповідному рівні. Фахових: - здатність застосовувати науковий, аналітичний, методичний інструментарій для обґрунтування стратегії розвитку економічних суб’єктів та пов’язаних з цим управлінських рішень; - здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою; - здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв’язання комплексних економічних проблем, робити на їх основі обґрунтовані висновки; - здатність використовувати сучасні інформаційні технології, методи та прийоми дослідження економічних та соціальних процесів, адекватні встановленим потребам дослідження; - здатність визначати ключові тренди соціально-економічного та людського розвитку; - здатність формулювати професійні задачі в сфері економіки та розв’язувати їх, обираючи належні напрями і відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси; - здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання; - здатність оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень; - здатність застосовувати науковий підхід до формування та виконання ефективних проєктів у соціально-економічній сфері; - здатність планувати і розробляти проєкти у сфері економіки, здійснювати її інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення; - здатність формувати кадрову політику, розробляти і впроваджувати методи аналізування та оцінювання процесу інтелектуалізації підприємств на таких ієрархічних щаблях: міжкорпоративному; підприємств; рівнів управління; систем менеджменту; підрозділу; моделі управління загалом; здатність виконувати економіко-діагностичні розрахунки та оцінювати використання інтелектуальних ресурсів підприємства; рівень інтелектуального потенціалу, резерви формування інтелектуального капіталу; - здатність забезпечувати ефективну реалізацію інноваційних процесів, захист інтелектуальної власності при реалізації інноваційної політики, залучення фінансових ресурсів із зовнішніх джерел для інноваційної діяльності, формування команди проекту та контроллінгу інноваційної діяльності.
Результати навчання: Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи деталізують такі програмні результати навчання: - формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем; - розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності; - вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово; - дотримуватися принципів академічної доброчесності; - збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань; - приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень; -- застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально-економічними системами; - визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів; - обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики; - оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень; - організовувати розроблення та реалізацію соціально-економічних проєктів із врахуванням інформаційного, методичного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення; - розробляти моделі й механізми інтегрування структурних підрозділів підприємств на засадах інтелектуалізації управління, впроваджувати методи оцінювання процесу інтелектуалізації підприємств на таких ієрархічних щаблях: міжкорпоративному; підприємств; рівнів управління; систем менеджменту; підрозділу; моделі управління загалом; - моделювати інноваційні системи та процеси, організовувати базовий захист інтелектуальної власності при реалізації інноваційної політики, знати способи залучення фінансових ресурсів із зовнішніх джерел для інноваційної діяльності, формувати команди проекту та використовувати інструменти контролінгу інноваційної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку соціально-економічних систем. Емпіричні і статистичні методи в дослідженні соціально-економічних процесів. Економічна діагностика процесів інтелектуалізації підприємства. Стратегії розвитку соціально-економічних систем. Зовнішньоекономічні операції та контракти. Соціальна відповідальність і соціальна безпека. Кореквізити: Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота повинна відповідати таким вимогам і містити: системний аналіз проблеми відповідно до предмета наукового дослідження; реальні обґрунтовані пропозиції щодо вдосконалення управлінської діяльності на досліджуваному об'єкті, актуальні для впровадження у практику суб'єктів господарювання; елементи наукової новизни з предмета дослідження; бути належно оформленою і мати всі необхідні супровідні документи. Магістерська кваліфікаційна робота виконується на матеріалах реальних об'єктів – підприємств будь-якої форми власності та їх об'єднань, установ і організацій, які, як правило, є юридичними особами і мають самостійну звітність. Магістерська кваліфікаційна робота як метод оцінювання рівня якості підготовки має продемонструвати, що магістр володіє системою спеціальних знань, які здобуті у процесі навчання та практичної підготовки на рівні новітніх досягнень науки у предметній області діяльності, що є запорукою його наукового мислення та творчої професійної, науково-дослідницької діяльності.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання не передбачене
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Захарчин Г. М. Управління конфліктами: навчальний посібник / Г. М. Захарчин, Р. О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 160 c. 2.Захарчин Г.М. Мотивування й розвиток персоналу: культурологічний аспект: монографія / Г. М. Захарчин, Н. П. Любомудрова, Р. О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 284c. 3.Корпоративна культура: навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук, Н.В. Смолінська. – Львів: «Новий світ-2000», 2011. – 342 с.; 4.Кривов’язюк І.В. Економічна діагностика. 2-ге вид. : навч. посіб. / І.В. Кривов’язюк. – К.: ЦУЛ, 2017. – 456 с. 5.Панас Я. В., Склярук Т.В. Економіка праці: Навчальний посібник / Т.В. Склярук, Я.В. Панас. – Видавництво Львівської політехніки. – Львів, 2017. – 222 с. 6.Ситник Й.С. Інтелектуалізація систем менеджменту підприємств: концепція, системний моніторинг та моделювання : монографія / Й.С. Ситник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 380 с. 7. Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35) 8. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій (СВО ЛП 03.13., Наказ № 27-1-10 від 23 січня 2019 р.) URL: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-atestatsiiu-zdobuvachiv-vyshchoi-osvity. 9. Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка» (СВО ЛП 02.01., Наказ № 26-1-10 від 22 січня 2019 р.). URL: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-orhanizatsiiu-osvitnoho-protsesu
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).