Сучасні інструменти маркетингових досліджень
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.4
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Мних О.Б., практичні заняття - д.е.н., проф. Мних О.Б
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Знати сутність різних методів маркетингових досліджень та критерії їх вибору для вирішення управлінських чи маркетингових проблем.
2. Знати особливості дескриптивних і пошукових маркетингових досліджень. 3. Вміти формувати дослідницький проект маркетингових досліджень та його структурувати за основними етапами.4.Розуміти переваги економіко-математичних методів, які застосовуються в процесі маркетингових досліджень.5.Вміти грамотно застосовувати стандартизоване маркетингове інформаційне обслуговування .6. Вміти застосовувати економіко-математичні методи для вирішення управлінських дослідницьких задач
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Історичні парадигми та сучасні теорії менеджменту Комунікаційний менеджмент.
Ко-реквізити: Оцінювання та регулювання соціально-економічної ефективності систем менеджменту. Процесно-структурований менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Маркетингові дослідження і практична цінність для прийняття управлінських рішень. Дескриптивні і пошукові маркетингові дослідження. Процес маркетингових досліджень. Формування дослідницького проекту і побудова дерева рішень. Стандартизоване маркетингове інформаційне обслуговування. Методи кореляційно-регресійного аналізу і дискримінантного аналізу та їх застосування в маркетингових дослідженнях. Методи кластерного аналізу та їх застосування в маркетингових дослідженнях управлінських структур. Програмні продукти та сучасні бази даних систем менеджменту у маркетингових дослідженнях.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль: письмова компонента, усна компонента
Підсумковий контроль - семестровий екзамен - поточний контроль (30%): письмова компонента (50%), усна компонента (20%)
Рекомендована література: 1. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С., Косар, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський, С.В. Леонова – Львів: Вид-во Національний університет «Львівська політехніка», 2018. – 460 с.
2. Рут Майк Дейл. Маркетинговые исследования в сфере B2B . Изд-во: Баланс-Клуб, 2006.- 432 С.
3. Черчилль Г.Маркетинговые исследования. – Издание 5/ Черчилль Г., Браун Т. . Изд-во: Питер, 2007.- 704 С.
4. Элвин С. Бернс. Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Excel +CD/ Элвин С. Бернс, Рональд Ф.. Изд-во: Диалектика-Вильямс, 2005. - 704 С.
5. Пол Хейг. Маркетинговые исследования на практике. Основные методы изучения рынка/ Пол Хейг, Ник Хейг, Кэрол-Энн Морган. Изд-во: Баланс-Клуб, 2005.- 312 С.
6. Маркетингові дослідження: підручник: / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 357 с.
7. 2019 Predictions on the Future of Market Research.-URL: https://www.digital-mr.com/blog/view/2019-predictions-future-market-research
8. TRANSPARENCY MARKET RESEARCH
9. https://www.transparencymarketresearch.com/pressrelease/application-level-encryption-market.htm
10. Інформаційний ресурс Google Analytics.-URL: https://analytics.google.com/analytics/web/provision/#/provision
11. Google Analytics Get the insights you need.-URL: https://services.google.com/fh/files/misc/analytics_product_overview.pdf