Педагогічна практика

Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 8.133.00.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: доцент Топільницький Володимир Григорович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Набуття викладацьких здатностей. Здатність організовувати науково-педагогічну діяльність у відповідній галузі галузевого машинобудування. Здатність застосовувати науково-педагогічні знання і практичні навики для розв'язання науково-прикладних задач у сфері механічної інженерії. Здатність ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу, пов'язану з науково-педагогічною діяльністю у відповідній галузі галузевого машинобудування, шляхом використання аналітичних методів і методів моделювання машин, їх елементів та виробничих процесів в відповідного виробництва.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Фахові дисципліни за спеціальністю 133 "Галузеве машинобудування" другого освітнього рівня (магістр)
Короткий зміст навчальної програми: Розроблення робочої програми дисципліни (за вибором) Відвідування лекційних, практичних та лабораторних занять, що проводять провідні фахівці кафедри. Відвідування виховної години. Розроблення плану та структури лекцій Розроблення плану та структури практичного заняття Розроблення плану та структури лабораторного заняття Розроблення плану та структури виховної години Читання пробної лекції Проведення практичного заняття Проведення лабораторного заняття Проведення виховної години
Методи та критерії оцінювання: 1. Захист звіту з педагогічної практики (50 балів); 2. Оцінки за проведення лекційного , практичного, лабораторного занять та виховної години (50 балів).
Рекомендована література: 1. Беседіна Л.М. Педагогічна майстерність, активні методи навчання та методична робота у навчальних закладах: метод. Посібник/Л.М.Бесєдіна - 2-ге вид., перероб. І доп.-К.:Логос,2009.-560 с. 2. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник. Для студентів вищих навчальних закладів. - К.: Видавничий центр «Академія», 2002.-576 с. 3. Гура О.І.Педагогіка вищої школи: вступ до спеціальності: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./Щ.І.Гура.- К.: Центр навчальної літератури,2005.-224с. 4. Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі: для студ. вищ. навч. закл./ В.М.Нагаєв.- К.: Центр навчальної літератури,2006.-241 с. 5. Туркот Т.І. Психологія і педагогіка вищої школи в запитаннях і відповідях: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./ Т.І. Туркот. - К.: Кондор, 2011.-6238 с. 6. Дмитриченка. - К. : Знання України, 2007. - 318 с. - (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. таїн.; кн. 2). Допоміжна 1. Михайличенко О.В. Методика викладання суспільних дисциплін у вищій школі: навч. посібник/ О.В.Михайличенко - Суми: СумДПУ,2009.-122 с. 2. Міхеєв В.В. Методика навчання інформатики: метод. Посібник для студ. Вищих пед. навч. закл./ В.В.Міхеєв. - Житомир Поліграфічний центр ЖДУім. І. Франка, 2004.-186 с.