Педагогічна практика

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 8.141.00.O.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 8.141.00.O.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: д.т.н., професор Сегеда Михайло Станкович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: – визначати, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, виявляти аналітико-синтетичний зміст та підготовлювати нову форму вторинної інформації при роботі з клієнтами груп ризику; – мати професійну етичну поведінку; – планувати та реалізовувати проекти; – вести діалог.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: немає потреби
Короткий зміст навчальної програми: Роль педагога в сучасному суспільстві. Психолого-педагогічні вимоги до особистості сучасного педагога. Основні характеристики взаємодії у соціальній роботі. Психолого-педагогічна характеристика на клієнта соціальних установ. Орієнтовна структура лекційного заняття. Культура і образно-виразна характеристика мовлення. Комунікативні характеристики професійного мовлення педагога. Функції мовлення у взаємодії з клієнтами соціальних служб. Умови і шляхи вдосконалення професійного мовлення. Елементи театральної педагогіки у професійній діяльності соціального працівника. Умови ефективності професійного мовлення. Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього соціального працівника.
Методи та критерії оцінювання: • письмовий звіт з практики, усне опитування (30%) • підсумковий контроль - залік: захист звіту в усній формі (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України.- К., 2002. 2. Кузьминський А.І. Педагогіка. – К.: 2003. 3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. – К.: 2006. 4. Бондар Л.С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О. Сухомлинського //Педагогіка і психологія. – 2006. - №3.