Педагогічна практика

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Призначаються на період практики
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Виконання етапів педагогічної практики: Збирання та обробка інформаційних матеріалів. Аналітичне обгрунтування технічних аспектів. Розробка технічних задач. Економічне обгрунтування. Оформлення звіту педагогічної практики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вибираються відповідно до теми педагогічної практики
Короткий зміст навчальної програми: Робота з інформаційними матеріалами. Консультації з лекторами.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль керівником практики від виробництва (оцінка щоденника та звіту за результатами проходження практики); контрольний захід (залік диференційований у вигляді усного захисту звіту по практиці та опитування для оцінки загального рівня знань пов’язаних з проходженням практики).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Вибирається відповідно до теми педагогічної практики.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Педагогічна практика

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.009
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Радіоелектронних технологій інформаційних систем
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.010
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інформаційно-комунікаційних технологій
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Педагогічна практика

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.011
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Програмно-апаратних систем інфокомунікацій
Лектор: Д.т.н., професор Горбатий Іван Володимирович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни – опанування студентами знань та практичних навичок в галузі педагогіки.
Завдання: ЗК3 Набуття універсальних навичок дослідника, зокрема, організації та проведення навчальних занять, застосування сучасних інформаційних технологій (робота з ВНС, Microsoft Teams, Zoom тощо).
Результати навчання: КОМ1 Здатність ясно та ефективно описувати інтенсивні, глибокі й деталізовані результати наукової роботи КОМ2 Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову ділову комунікацію українською мовою та іноземною (англійською) мовою на достатньому професійному рівні КОМ3 Здатність до використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях АіВ1 Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення АіВ3 Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики АіВ4 Здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійна педагогіка Психологія творчості та винахідництва Філософія і методологія науки Риторика
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна Дисципліна “Педагогічний практикум” призначена для ознайомлення студентів з основами педагогічної майстерності; формування професійної компетентності; оволодіння інноваційними формами, методами і засобами організації освітнього процесу в умовах вищого закладу освіти; оволодіння педагогічними технологіями; усвідомлення значущості наукових знань, отриманих у процесі теоретичної підготовки; формування практичних умінь та навичок з розв’язання завдань, які виникають перед викладачами; розвитку творчої ініціативи в конкретній професійній діяльності; адаптації та утвердження в доцільності обраної професії; формування педагогічної майстерності.
Опис: 1. Педагогічний практикум як предмет вивчення, його завдання та методи 2. Видатні педагоги та їх педагогічна діяльність 3. Навчально-методична робота в системі педагогічної діяльності викладача 4. Професійна педагогічна діяльність викладача вищої школи 5. Формування педагогічної майстерності викладача ЗВО 6. Імідж викладача 7. Принципи і прийоми педагогічної техніки
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль результатів навчання студентів здійснюють на практичних заняттях шляхом перевірки виконання індивідуальних практичних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичні заняття: 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кайдалова Л. Г. Лекція: класифікація та структура : метод. рек. для викладачів, студентів, магістрантів та аспірантів . – Х. : НФаУ, 2014. – 40 с. 2. Кайдалова Л. Г. Педагогічна майстерність викладача вищої школи: метод. реком. / Л.Г. Кайдалова, Н. В. Шварп, Н. Б.Щокіна. – Х. : НФаУ, 2014. – 32с. 8. Рекомендована література Базова 3. Лутаєва Т. В. Педагогічна культура : навчальний посібник / Т. В. Лутаєва, Л. Г. Кайдалова. – Х. : НФаУ. – 2013. – 156с. 4. Лутаєва Т. В. Світовий досвід і тенденції розвитку університетської освіти : навч. посіб. для студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів / Т. В. Лутаєва, Л. Г. Кайдалова . – Х. : НФаУ, 2015. – 168 с. 5. Волкова Н. П. Педагогіка вищої школи : Посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н. П. Волкова. – К. : Видавничий центр "Академія", 2006. – 576 с. Допоміжна 6. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; гол. ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с. 7. Кіржнер Л. О. Методика викладання у вищій школі : навчальний посібник / Л. О. Кіржнер, Т. І. Лепейко. – Харків : ХНЕУ, 2006. – 96 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Педагогічна практика

Спеціальність: Телекомунікації та радіотехніка
Код дисципліни: 8.172.00.O.008
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електронна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна